معرفی بهترین کتاب تیزهوشان دوم دبستان

اهمیت استفاده از کتاب تیزهوشان دوم دبستان

کتاب های تیزهوشان دوم دبستان از آن جهت برای دانش آموزان و به خصوص اولیا اهمیت دارد که استفاده از این سبک کتاب های کمک درسی باعث افزایش هوش و مهارت دانش آموزان نسبت به دیگر دانش آموزان هم دوره خود خواهد شد. همچنین استفاده از کتاب های کلاس دوم ابتدایی در موضوع تیزهوشان آمادگی محسوسی برای سال ششم در دانش آموز ایجاد خواهد کرد.

فهرست بهترین کتاب های تیزهوشان دوم ابتدایی


کتاب هوش مالتیپل تیزهوشان دوم خیلی سبز

در کتاب هوش مالتیپل دوم هشت نوع هوش به علاوه دو موضوع دیگر که در تمام این هشت نوع هوش لازم هستند (تمرکز و حافظه) با تمرین های چالشی، تقویت می‌شوند. تمرین های کتاب به صورتی طراحی شده که گاهی دانش آموز و والدینش برای حل یک تمرین، دو یا سه ساعت فکر کنند و نباید این تفکر و چالش را به حساب دشواری سوال نامناسب بودن سطح سوالات دانست.

خرید هوش مالتیپل دوم خیلی سبز

نقاط قوت کتاب هوش مالتیپل دوم خیلی سبز

از آنجایی که در آزمون تیزهوشان تعداد بیشتر سوالات آزمون را تست هوش در برمیگیرند اهمیت استفاده از کتاب های هوش بیشتر از سایر کتاب‌های تیزهوشان می‌باشد. کتاب هوش مالتیپل خیلی سبز جز بهترین کتاب های هوش می باشد که در ادامه به نقاط قوت آن اشاره می‌کنیم:

  • در این کتاب به ابعاد مختلف هوش توجه کامل شده است
  • استفاده از منابع معتبر مانند هوش وکسلر، آزمون کمبریج و …
  • طراحی جذاب
  • طراحی فراوان سوالات هوش و معمایی

کتاب آی کیو IQ دوم ابتدایی گاج

کتاب آی کیو IQ دوم ابتدایی انتشارات گاج از بهترین کتاب‌های کمک‌درسی دوم دبستان در برگیرنده ی دروس اصلی پایه ی دوم با سطحی فراتر از کتاب درسی ریاضی دوم برای دانش آموزان مستعد و پویا طراحی شده است. کتابی که پیش رو داریم در سه بخش ریاضی، علوم تجربی و فارسی (خوانداری و نوشتاری) از کتاب های پایه ی دوم دبستان تنظیم شده است.

قیمت آی کیو IQ دوم گاج

کتاب جامع تیزهوشان دوم دبستان خیلی سبز

این کتاب دربرگیرنده ی کلیه مطالب در دروس ریاضی، علوم و فارسی فراتر از کتب درسی موجود می باشد که با هدف ایجاد فضایی مناسب با توان ذهنی و ظرفیت های شناختی دانش آموزان پایه ی دوم و توانمندی هرچه بیشتر ایشان با مسائل گردآوری شده است. این کتاب برای هر عنوان درسی درسنامه‌ای کاربردی به صورت مختصر و کاملا موثر در نظر گرفته است سپس به ارائه ی پرسش های چهار گزینه ای به صورت مفهومی و ریز طبقه بنده شده در دو سطح کمی دشوار و دشوار پرداخته است.

عکس جامع تیزهوشان دوم خیلی سبز

کتاب رشادت ریاضی دوم ابتدایی مبتکران

کتاب رشادت ریاضی دوم (۲) ابتدایی انتشارات مبتکران، از مجموعه کتاب های تیزهوشان که مفاهیم بنیادی و اساسی ریاضی، به زبان ساده و روان و به شکل مفهومی به دانش آموزان آموزش داده می‌شود و سوالات متنوع و چالش برانگیزِ طرح شده، سبب پرورش هوش و خلاقیت آنها می‌شود. تصاویر و رنگ‌های به کار رفته در کتاب، از خستگی دانش آموز در زمان حل تمرین جلوگیری کرده و درس خواندن را تبدیل به کاری لذت بخش برای او خواهند کرد.

خرید رشادت ریاضی دوم مبتکران

کتاب تیزهوشان ریاضی دوم دبستان خیلی سبز

کتاب تیزهوشان ریاضی دوم دبستان انتشارات خیلی سبز، با هدف بالا بردن سطح علمی دانش آموزان و فهم آسان و شیرین ریاضی طراحی و تدوین شده است. کتاب پیش رو که یکی از بهترین کتاب های کمک درسی ریاضی دوم دبستان است ، دارای درسنامه کامل و مفیدی می باشد و تمامی نکات کلیدی و کاربردی درس را به صورت تصویری و به زبانی ساده و قابل فهم به دانش آموزان آموزش می دهد.

قیمت تیزهوشان ریاضی دوم خیلی سبز

کتاب رشادت علوم دوم ابتدایی مبتکران

کتاب رشادت علوم دوم ابتدایی انتشارات مبتکران که بر مبنای آموزش و تمرین می‌باشد کاملا منطبق بر کتاب‌های درسی و اهداف آموزشی مربوط به علوم دوم ابتدایی می‌باشد و بر اساس آخرین تغییرات کتاب علوم دوم تالیف گردیده است. از نکات برجسته‌ی این کتاب می‌توان به ارائه‌ی درسنامه‌های کامل که بر اساس هر فصل کتاب در نظر گرفته شده و مفاهیم علمی را به بیانی ساده و روان بازگو می‌کند اشاره کرد که از لحاظ یادگیری بسیار حائز اهمیت می‌باشد و کمک می‌کند دانش‌آموز همزمان با تدریس معلم به کتاب رجوع کرده و از آن استفاده کند.

 عکس رشادت علوم دوم ابتدایی مبتکران

کتاب رشادت فارسی دوم ابتدایی مبتکران

کتاب رشادت فارسی دوم ابتدایی انتشارات مبتکران که یکی از بهترین کتاب های کمک درسی فارسی دوم دبستان است از مجموعه کتاب‌های رشادت در این مجموعه می‌باشد و با رویکرد جدید آموزشی به نگارش درآمده است. از اهداف این مجموعه آموزشی تقویت مهارت‌های چهارگانه زبان‌آموزی و گسترش دایره‌ی واژگان دانش آموزان می‌باشد. به همین منظور در آغاز هر فصل جدول واژه‌نامه و کلمات مهم املایی ارائه شده است.

خرید رشادت فارسی دوم ابتدایی مبتکران

در این مقاله کارشناسان کتابانه با تحقیقات کافی و نظرات دانش آموزان و اولیا بهترین کتاب های تیزهوشان دوم دبستان را به شما عزیزان معرفی کرده‌اند.

خوشحال می‌شویم شما دوستان عزیز نیز کتاب های مورد نظر خودتان را نیز به ما معرفی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت