بهترین منابع کنکور ریاضی

پیدا کردن بهترین کتاب‌های کنکور ریاضی ، دغدغه اصلی تمام دانش‌آموزانی است که برای شرکت در کنکور سال آتی برنامه‌ریزی می‌کنند. ما در این مطلب قصد داریم تا این نگرانی را با معرفی کتاب‌های برتر کنکور ریاضی به صورت خلاصه،کاهش دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کتاب‌های کنکوری با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود.

بهترین کتابهای دروس تخصصی کنکور ریاضی

دروس تخصصی به دلیل ضریب بالا، تاثیر زیادی در بهبود رتبه شما خواهند داشت. یعنی اندکی درصد بالاتر در دروس تخصصی می‌تواند چند هزار پله رتبه شما را بهبود دهد. بنابراین مطالعه دروس تخصصی را حتماً باید جدی بگیرید و بخش اعظم زمان خود را به مطالعه دروس اختصاصی بپردازید. در اینجا برخی از بهترین منابع کنکور ریاضی را برای تقویت دروس تخصصی به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین منابع کنکور ریاضی

بهترین کتاب شیمی کنکور  

با توجه به اهمیت معرفی کتاب کنکور ریاضی خصوصاً کتاب‌های تخصصی در نتایج آزمون سراسری، همیشه یکی از نگرانی های داوطلبان این بوده است که بتوانند به کتاب‌های برتر کنکور ریاضی در زمینه تخصصی دسترسی داشته باشند. در ادامه به توضیح برخی کتاب‌های شیمی کنکور خواهیم پرداخت.

خرید کتاب میکرو شیمی جامع کنکور گاج (جلد اول)

کتاب شیمی میکرو طبقه بندی گاج  

کتاب شیمی میکرو طبقه‌بندی گاج در دو جلد تدوین شده که جلد اول تست‌های دروس شیمی پایه دهم و یازدهم را پوشش می‌دهد و جلد دوم آموزش و درس‌نامه مربوط به جلد اول را دربرمی‌گیرد. این مجموعه کتاب‌ها منبع خوبی برای داوطلبان کنکور ریاضی و تجربی برای تقویت مهارت تست‌زنی و همچنین تعمیق یادگیری شیمی به شمار می‌روند. ساختار کتاب شیمی میکرو طبقه‌بندی گاج در شش فصل تدوین شده و در پایان هر فصل آزمونی کوچک برای مرور مطالب همان فصل تعبیه شده است.

در پایان پرسش‌های چهارگزینه‌ای نیز یک آزمون جامع تعبیه شده تا دانش داوطلبان از کلیه مباحث مطروح در کتب درس شیمی پایه دهم و یازدهم محک بخورد. این کتاب بیش از 2000 سوال چهارگزینه‌ای مطابق با استانداردهای کنکور دارد که پاسخ تمام سوالات نیز در پاسخ‌نامه‌ای تفصیلی به همراه ذکر علت اشتباه بودن سایر گزینه‌ها بیان شده است. همچنین در پاسخ‌نامه، به برخی از ترفندهای تست‌زنی به عنوان روش دوم حل مساله نیز اشاره شده است.

خرید کتاب‌های میکرو شیمی گاج


خرید کتاب میکرو طلایی بانک تست شیمی کامل کنکور گاج

کتاب شیمی کامل میکرو طلایی گاج   

کتاب شیمی کامل میکرو طلایی گاج یک منبع جامع برای آماده‌سازی داوطلبان کنکور است. مطالب این کتاب در دو جلد تدوین شده است که جلد اول شامل بانک تست و پاسخ‌نامه بوده و جلد دوم نکات آموزشی و درس‌نامه‌های مربوطه را دربرمی‌گیرد. تست‌های جلد اول این مجموعه تمام حوزه‌های مرتبط با شیمی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را شامل می‌شود. جلد اول حاوی بیش از 2900 تست شیمی است که برخی به صورت تالیفی و برخی از آزمون‌های سال گذشته گردآوری شده است. در جلد اول کتاب شیمی کامل میکرو طلایی گاج فصولی بر اساس مطالب آموزشی طبقه‌بندی شده و در پایان هر بخش، پاسخ‌نامه تشریحی مربوط به آن قرار داده شده است.

خرید کتاب میکرو طلایی بانک تست شیمی کامل کنکور گاج


خرید کتاب شیمی جامع خیلی سبز

کتاب شیمی خیلی سبز   

کتاب شیمی کنکور انتشارات خیلی سبز یکی از بهترین کتاب‌‌های کنکور ریاضی است که هدفش آماده‌سازی داوطلبان برای شرکت در کنکور سراسری است. این کتاب در دو جلد تدوین شده، که جلد اول شامل درس‌نامه، تست‌های طبقه‌بندی‌شده، ضمایم و پاسخ‌نامه کلیدی است و جلد دوم شامل پاسخ‌نامه تشریحی تست‌های جلد اول می‌باشد. این کتاب تمام مفاهیم کتاب‌های درسی و تمارین مربوطه را دربر می‌گیرد و انواع تست‌های نکته‌دار در آن مطرح شده است.

جلد اول کتاب شیمی کنکور خیلی سبز بیش از 2200 تست استاندارد و متناسب با محتوای درسی دارد و درس‌نامه‌های آن نیز به صورت خلاصه و مفید تمام نکات مربوطه را توضیح می‌دهند. پاسخ‌های تشریحی در جلد دوم یک منبع عالی برای مرور نکات مهم دروس به شمار می‌رود و در هر پاسخ علاوه بر توضیح راه‌حل رسیدن به جواب اصلی، علت اشتباه بودن سایر گزینه‌ها نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد تا به یادگیری عمیق‌تر داوطلبان کمک کند.  

خرید کتاب‌های شیمی کنکور خیلی سبز


خرید کتاب شیمی دوازدهم مبتکران (جلد اول)

کتاب شیمی مبتکران     

کتاب شیمی مبتکران تالیف بهمن بازرگانی را نیز می‌توانیم جزو بهترین کتاب‌های کنکور ریاضی ذکر کنیم. البته انتشارات مبتکران برای هر پایه‌ای کتاب مخصوص به خودش را طراحی کرده که هدف اصلی کتاب شیمی مبتکران صرفاً داوطلبان کنکور است و همانگونه که از نامش پیداست، شامل طیف وسیعی از تست‌های شیمی مناسب برای آماده‌سازی دانش‌آموزان برای شرکت در آزمون سراسری است که مطالب هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را دربر می‌گیرد.

این کتاب علاوه بر تست ، شامل پاسخ‌نامه مربوطه نیز می‌شود که می‌تواند به عنوان مرجعی برای مرور دوباره دروس و همچنین یادگیری نکات مهم مرتبط با هر تست مورد استفاده قرار گیرد.

خرید کتاب‌های شیمی مبتکران بهمن بازرگانی


کتاب هندسه کنکور 

مبحث هندسه نیز به عنوان یکی از بخش‌های ریاضیات، ضریب بالایی در کنکور رشته ریاضی دارد. در این بخش برخی از بهترین کتاب‌های هندسه کنکور برای کنکور ریاضی را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین منابع کنکور ریاضی
خرید کتاب جامع هندسه نشر الگو (جلد اول)

کتاب جامعه هندسه نشر الگو     

کتاب جامع هندسه نشر الگو با هدف تقویت داوطلبان کنکور تدوین شده است. این کتاب شامل مباحث هندسه پایه دهم، یازدهم و دهوازدهم می‌باشد و با ارائه انواع سوالات مختلف مخاطبین خود را نمونه سوالات کنکور آشنا می‌سازد. درس‌نامه‌های این کتاب در قالب 12 فصل تدوین شده و دو فصل آخر نیز شامل آزمون‌های جامع هندسی و کلید پاسخ‌نامه است.

در خلال درس‌نامه‌ها نیز تست‌هایی همراه به راه حل آن مطرح شده‌اند. شایان ذکر است که پاسخ تشریحی سوالات چهار گزینه‌ای جلد اول، در جلد دوم کتاب جامع هندسه نشر الگو موجود است. در کل این کتاب حاوی بیش از 1000 تست هندسه است. بهتر است که پس از تسلط به دروس هندسه، از منابع تست این کتاب برای مرور مطالب خوانده‌شده استفاده شود.

خرید کتاب‌های هندسه نشر الگو


بهترین منابع کنکور ریاضی

کتاب هندسه خیلی سبز    

کتاب هندسه خیلی سبز نیز که تحت عنوان هندسه پایه (مطالب پایه دهم و یازدهم) تدوین شده با هدف افزایش مهارت تست‌زنی داوطلبان کنکور طراحی شده است. این کتاب شامل 895 تست است که کلیه مطالب پایه دهم و یازدهم را به همراه درس‌نامه‌های مربوطه پوشش می‌دهد. در متن درس‌نامه‌ها نیز مثال‌هایی به همراه راه‌حل آنها برای تعمیق یادگیری دانش‌آموزان تعبیه شده است.

از آنجا که ساختار کتاب هندسه کنکور خیلی سبز برای تقویت مهارت‌ تست‌زنی طراحی شده، لذا به صورت تفصیلی به اثبات قضایای هندسی پرداخته نشده و بیشتر به روابط و نکات لازم برای حل  تست‌های هندسه اشاره شده است. دانش‌آموزان ضعیف و یا قوی هر یک بر اساس توانمندی‌های خودشان می‌توانند از این کتاب بهره‌ ببرند. تست‌های مربوط به پایه دوازدهم نیز در کتابی جداگانه توسط این انتشارات به طبع رسیده‌ است.

خرید کتاب‌های هندسه کنکور خیلی سبز


خرید کتاب میکرو هندسه جامع کنکور گاج (جلد دوم)

کتاب میکرو طبقه بندی هندسه گاج       

کتاب میکرو طبقه‌بندی هندسه گاج نیز همانند سایر منابع گاج، تمام موضوعات درسی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم رشته ریاضی را پوشش می‌دهد. ساختار این کتاب به صورت پایه به پایه و درس به درس تدوین شده است. می‌توان گفت از تمام بخش‌های کتب درسی حتی پاورقی‌ها و مثال ها نیز در تالیف تست‌ها این کتاب استفاده شده است.

کتاب میکرو طبقه‌بندی هندسه گاج با داشتن بیش از 2300 تست اعم از تالیفی و یا مروری می‌تواند منبع خوبی برای مطالعه و مهارت‌آموزی داوطلبان کنکور باشد. پاسخ‌نامه تشریحی تمام سوالات جلد اول در جلد دوم آمده است و دلایل اشتباه بودن سایر گزینه‌های هر سوال نیز توضیح داده شده تا درک بهتری از جنبه‌های مختلف سوال به دانش‌آموز منتقل شود.

خرید کتاب‌های میکرو هندسه گاج


خرید کتاب میکرو طلایی هندسه کامل کنکور گاج

کتاب میکرو طلایی هندسه کامل 

کتاب هندسه کامل میکرو طلایی گاج نیز برای آماده‌سازی دانش‌آموزان گروه امتحانی ریاضی تدوین شده است و منبعی قابل اعتماد به شمار می‌رود. تست‌های تالیفی و مروری که در این کتاب گردآوری شده است تمام مطالب درسی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم رشته ریاضی را پوشش می‌دهد و حتی می‌تواند به عنوان منبعی برای آموزش برای دانش‌آموزان ضعیف‌تر به کار برده شود. پاسخ تشریحی سوالات چهارگزینه‌ای جلد اول، به همراه علت اشتباه بودن سایر گزینه‌ها در جلد دوم موجود است.

کتاب هندسه کامل میکرو طلایی گاج شامل بیش از 1700 تست تالیفی و آزمون سراسری است که جزئیات کتب درسی اعم از مثال‌ها، تمارین، و حتی پاورقی‌ها را نیز پوشش می‌دهد. در ضمن برای حل برخی تست‌ها، روش‌های مختلفی پیشنهاد شده است که می‌تواند مهارت تست‌زنی دانش‌آموز را افزایش دهد.

خرید کتاب میکرو طلایی هندسه کامل کنکور گاج


کتاب حسابان کنکور ریاضی 

پیدا کردن بهترین کتاب حسابان کنکور برای دانش‌آموزان گروه آموزشی ریاضی بسیار حیاتی است چرا که بالاترین ضریب را در آزمون سراسری خواهد داشت. در ادامه به معرفی کتاب‌های حسابان کنکور برای کنکور ریاضی می‌پردازیم.

بهترین منابع کنکور ریاضی
خرید کتاب تست حسابان و ریاضی جامع رشته ریاضی خیلی سبز (جلد اول)

کتاب حسابان خیلی سبز       

کتاب حسابان خیلی سبز که در واقع به طور کامل کتاب حسابان و ریاضی جامع تست خیلی سبز نام دارد یکی از بهترین منابع کنکور ریاضی برای داوطلبین کنکور به شما می‌رود که تمام مطالب درسی حسابان و ریاضی  پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را دربر می‌گیرد (البته به غیر مباحث ریاضیات گسسته و آمارو احتمال). ساختار این کتاب تقریباً مشابه با عناوین کتب درسی تدوین شده است. این مجموعه در قالب دوجلد، بیش از 2600 تست تالیفی و تست‌های آزمون‌های سال گذشته را در اختیار داوطلبین قرار می‌دهد.

جلد اول شامل تست‌ها و جلد دوم شامل پاسخ‌های تشریحی مطالب است. از نکات قابل‌توجه کتاب حسابان خیلی سبز، درس‌نامه ساده و خلاصه آن است که باعث می‌شود برای دانش‌آموزانی که در درس ریاضی بسیار ضعیف هستند کارایی چندانی نداشته باشد. اما مجموعه تست‌ها و پاسخ‌های تشریحی برای دانش‌آموزانی که مهارت ریاضی متوسط و بالایی داشته باشند می‌تواند یک منبع تکمیلی برای افزایش دانش در این درس محسوب شود. درس‌نامه‌های این کتاب بیشتر به حل انواع تست‌ها اشاره دارند و بنابراین نباید به عنوان منبع آموزشی روی آن حساب کنید.

خرید کتاب‌های حسابان کنکور خیلی سبز


خرید کتاب میکرو طلایی حسابان کامل کنکور گاج (تک جلدی)

کتاب میکرو طلایی حسابان کامل گاج

کتاب میکرو طلایی حسابان کامل گاج با هدف ارائه یک منبع کامل و جامع در درس حسابان برای داوطلبان کنکور طراحی شده است. این کتاب بانک تست بسیار کاملی دارد که تمام مباحث دروس ریاضی و حسابان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم رشته ریاضی را پوشش می‌دهد. در این مجموعه علاوه بر تست‌های تالیفی، تست‌های استاندارد آزمون سراسری در گروه آزمایشی ریاضی و تجربی سال 1385 تا کنون آمده است.

تست‌های تالیفی این مجموعه نیز تمام مفاهمی مربوط به مثال‌ها، تمارین و جزئیات کتب درسی را دربرمی‌گیرد. درس‌نامه‌های کتاب میکرو طلایی حسابان کامل گاج به صورت عمیق به مطالب درسی می‌پردازد و می‌تواند به عنوان یک منبع آموزشی مورد استفاده قرار گیرد. تست‌های جلد اول نیز در دو سطح متوسط و دشوار طبقه‌بندی شده و دانش‌آموزانی که می‌خواهند به تست‌های دشوارتر دسترسی داشته باشند می توانند سریع‌تر آنها را تشخیص دهند. خلاصه هر درس‌نامه نیز در انتهای هر بخش آمده تا سرعت مرور مطالب را افزایش دهد. این کتاب حاوی بیش از 3200 تست چهارگزینه‌ای به همراه پاسخ تشریحی است.

خرید کتاب میکرو طلایی حسابان کامل کنکور گاج (تک جلدی)


خرید کتاب ریاضیات پایه و حسابان جامع کنکور مهروماه

کتاب ریاضیات پایه و حسابان مهروماه

کتاب ریاضیات پایه و حسابان انتشارات مهروماه نیز یکی از منابع جامع درس حسابان برای داوطلبان رشته ریاضی به شمار می‌رود. این کتاب تمام مطالب درسی ریاضی و حسابان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را پوشش می‌دهد و به ساختار و چارچوب کتب درسی کاملاً وفادار است. از نکات قابل توجه این کتاب، درس‌نامه‌های تشریحی و مفهومی آن است که به جزئیات مفاد درسی نیز پرداخته است.

کتاب ریاضیات پایه و حسابان مهروماه شامل تست‌های تالیفی منطبق با آخرین تغییرات کتاب‌های درسی است. پاسخ‌نامه تشریحی این کتاب تمام نکات مربوط به هر تست را به خوبی توضیح داده و با روش رد گزینه راه‌حل‌هایی را برای ذخیره زمان در آزمون سراسری به داوطلبین پیشنهاد می‌کند. تست‌های این کتاب در دو قالب آزمون‌های تفکیکی و آزمون‌های جامع برای مرور کلی مطالب تدوین شده‌اند.

خرید کتاب ریاضیات پایه و حسابان جامع کنکور مهروماه


خرید کتاب تست حسابان یازدهم نشر الگو

کتاب حسابان نشر الگو       

کتاب حسابان نشر الگو نیز از جمله منابع معروف گروه آموزشی ریاضی است. این کتاب در واقع در دو جلد حسابان 1 و حسابان 2 تدوین شده است. ساختار این کتاب بدین شکل است که در ابتدای هر فصل درس‌نامه‌ای طراحی شده که نکات کلیدی و مطالب مهم را ذکر کرده است. در این درس‌نامه‌ها نیز تست‌هایی برای آشنایی بیشتر دانش‌آموزان به همراه پاسخ تشریحی آورده شده است.

علاوه بر توضیحات درس‌نامه‌ها، کتاب حسابان نشر الگو حاوی تعداد زیادی سوال چهارگزینه‌ای طبقه‌بندی شده از آزمون‌های سالهای قبل و همچنین تست‌های تالیفی است. این تست‌ها در سه سطح ساده، متوسط و دشوار طبقه‌بندی شده‌اند. در هر یک از کتاب‌ها، پاسخ تشریحی سوالات چهارگزینه‌ای نیز وجود دارد. کتاب حسابان 1 بیش از 350 تست در درس‌نامه‌ها و بیش از 2100 تست در بخش تست‌های طبقه‌بندی‌شده دارد. کتاب حسابان 2 نیز شامل بیش از 270 تست درس‌نامه‌ای و 1900 تست طبقه‌بندی شده است.

خرید کتاب‌های حسابان نشر الگو


کتاب فیزیک کنکور

پس از حسابان، فیزیک دومین درس مهم در گروه آموزشی ریاضی است. در ادامه به بررسی کتاب‌های فیزیک کنکور ریاضی خواهیم پرداخت.

بهترین منابع کنکور ریاضی
خرید کتاب تست فیزیک جامع ریاضی خیلی سبز

کتاب فیزیک کنکور ریاضی خیلی سبز     

کتاب فیزیک کنکور ریاضی خیلی سبز یکی از منابع خوب برای داوطلبین کنکور در رشته ریاضی است که به صورتی جامع تمام مطالب فیزیک پایه دهم، یازدهم و دوازدهم رشته ریاضی را پوشش می‌دهد. این کتاب در یک جلد تدوین شده است و بیش از 2300 تست طبقه‌بندی شده به همراه درس‌نامه‌های آموزشی مربوطه را دربر می‌گیرد.

ساختار کتاب بر اساس موضوعات پایه‌های تحصیلی طراحی شده و بر اساس عناوین درسی پیش می‌رود. هرچند مطالب کاملی در درس‌نامه‌های آمده اما دانش‌آموزان باید اطلاعات اولیه‌ای درباره مطالب مطروحه داشته باشند تا بتوانند اطلاعات قبلی خود را با استفاده از مطالب کتاب فیزیک کنکور ریاضی تکمیل کنند. این کتاب به بخش‌های بسیار کوچکی تقسیم‌بندی شده و در انتهای هر بخش نیز تست‌های مربوط به آن آمده است.

خرید کتاب‌های فیزیک کنکور خیلی سبز


خرید کتاب میکرو فیزیک پایه ریاضی کنکور گاج (جلد اول)

کتاب میکرو طبقه بندی فیزیک ریاضی گاج       

کتاب میکرو طبقه‌بندی فیزیک ریاضی گاج در دو مجموعه مختلف تدوین شده است که کتاب اول به مطالب فیزیک رشته ریاضی پایه دهم و یازدهم پرداخته و مجموعه دوم به مفاهیم دروس فیزیک پایه دوازدهم ریاضی اختصاص یافته است. کتاب اول میکرو طبقه‌بندی فیزیک ریاضی گاج شامل بیش از 2600 تست تالیفی و مروری به همراه پاسخ تشریحی بوده و کتاب دوم میکرو طبقه‌بندی فیزیک نیز بیش از 2400 تست تالیفی و مروری با پاسخ تشریحی دارد. شایان ذکر است که پاسخ‌نامه تشریحی در هر دو کتاب در جلد دوم ضمیمه تدارک دیده شده است. ساختار هر دو کتاب به صورت موضوعی بوده و تمام نکات کتب درسی را پوشش می‌دهد.

خرید کتاب‌های میکرو فیزیک گاج


خرید کتاب بانک تست میکرو طلایی فیزیک کامل ریاضی کنکور گاج

کتاب میکرو طلایی فیزیک کامل گاج

کتاب میکرو طلای فیزیک کامل ریاضی گاج یکی از بهترین منابع کنکور ریاضی به شمار می‌رود که هدف اصلی آن آماده‌سازی دانش‌آموزان برای شرکت در کنکور سراسری است. این کتاب در دو جلد تدوین شده است که جلد اول شامل بانک تست جامعی است که تمام مطالب فیزیک پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم رشته ریاضی به همراه پاسخ تشریحی را دربر می‌گیرد و در جلد دوم درس‌نامه‌های آموزشی مربوطه بیان شده است. علاوه بر اینکه سوالات چهارگزینه‌ای طرح شده در این کتاب تمام موضوعات کتب درسی حتی پاورقی‌ها را شامل می‌شود، در پاسخ‌های تشریحی به علت اشتباه بودن سایر گزینه‌ها نیز اشاره شده است.

این ویژگی می‌تواند نقش بسزایی در افزایش درک خوانندگان نسبت به جنبه‌های مختلف یک سوال داشته باشد، به عبارت دیگر هر سوال چهار نکته را برای خواننده روشن می‌کند. مجموع این دو کتاب، منبع مناسبی برای هر دو دسته داوطلبانی است که قصد اموزش عمیق و یا بررسی تست‌های بیشتر را دارند. کتاب میکرو طلای فیزیک کامل ریاضی گاج شامل بیش از 4400 تست تالیفی و مرور آزمون‌های گذشته است. 

خرید کتاب بانک تست میکرو طلایی فیزیک کامل ریاضی کنکور گاج


خرید کتاب فیزیک جامع ریاضی مهروماه (جلد اول)

کتاب فیزیک مهروماه        

کتاب فیزیک مهروماه که تحت عنوان کتاب جامع فیزیک پایه ریاضی کنکور شناخته می‌شود تمام مطالب کتب درسی را از صفر تا صد پوشش می‌دهد و درس‌نامه‌هایی استاندارد دارد. تست‌های طبقه‌بندی شده در جلد اول، از ساده به دشوار تنظیم شده و به صورت مفهومی و ترکیبی در هر مبحث طراحی شده‌اند. علاوه بر تست‌های تالیفی، تست‌های کنکور سال‌های گذشته نیز به عنوان مرجعی برای مرور مطالب ذکر شده است.

در هر مبحث آزمون‌های موضوعی طراحی شده و در هر فصل نیز آزمون‌هایی به صورت جامعه تدوین شده است. سوالات چهارگزینه‌ای در جلد اول، و پاسخ تشریحی آن در جلد دوم موجود است. کتاب فیزیک مهروماه تمام مباحث فیزیک پایه دهم و یازدهم را پوشش می‌دهد. کتاب پایه دوازدهم نیز در دو جلد سوالات و پاسخ‌های تشریحی تدوین شده است.


خرید کتاب فیزیک 3 دوازدهم [12] جامع ریاضی نشر الگو (جلد دوم)

کتاب فیزیک نشر الگو       

کتاب فیزیک نشر الگو برای آماده سازی دانش‌آموزان رشته ریاضی در دو مجموعه مختلف تدوین شده است. یکی کتاب موج آزمون که مطالب فیزیک پایه دهم و یازدهم را دربر می‌گیرد و دومی کتاب پایه دوازدهم. هر دو کتاب درس‌نامه‌هایی ساده و کامل دارند و تمام مطالب درسی در آنها بیان شده است. به برخی از روش‌های حل مساله نیز اشاره شده که در کتب درسی وجود ندارد.

هدف اصلی این کتاب‌ها آمادگی داوطلبین برای شرکت در آزمون تستی است. از آنجا که درس‌نامه‌های این کتب به صورتی مفصل تدوین شده است، دانش آموزان ضعیف نیز می‌توانند با اتکا به مطالب آن سطح علمی خود را ارتقا دهند. کلید پاسخ‌ تست‌های جلد اول در انتها کتاب وجود دارد اما پاسخ تشریحی سوالات مربوطه در جلد دوم آمده است.

خرید کتاب‌های فیزیک نشر الگو


خرید کتاب های کنکور ریاضی


کتاب گسسته و آمار احتمال کنکور

مبحث ریاضیات گسسته نیز به عنوان یکی از دروس ریاضی، تاثیر قابل ملاحظه‌ای در تراز کنکور سراسری دانش‌آموزان خواهد داشت. لذا در این بخش به معرفی برخی از بهترین کتاب‌های کنکور ریاضی در این حوزه می‌پردازیم.

بهترین منابع کنکور ریاضی
خرید کتاب تست گسسته و آمار احتمال خیلی سبز

کتاب گسسته و آمار و احتمال خیلی سبز

کتاب گسسته و آمار و احتمال خیلی سبز مرجعی جامع برای پاسخگویی به تست‌های مبحث ریاضیات گسسته و آمار و احتمال به شمار می‌رود و هدف اصلی آن آماده‌سازی دانش‌آموزان برای شرکت در کنکور ریاضی است. از نکات مثبت این کتب می‌توان به پوشش دادن برخی مطالب مرتبط با موضوع ریاضیات گسسته و آمار از فصول آخر کتاب ریاضی پایه دهم اشاره کرد. این باعث می‌شود که داوطلب بتواند به عنوان منبعی جامع روی این کتاب حساب کند و نیاز به مراجعه کتب پایه‌های قبلی نداشته باشد.

ساختار کتاب گسسته و آمار و احتمال خیلی سبز منطبق با فصول کتاب درسی است. این کتاب متنی ساده و روان دارد و قابل فهم و کامل بودن درس نامه‌ها باعث می‌شود که حتی برای دانش‌آموزان ضعیف نیز مناسب باشد. این کتاب در مجموع 1300 تست دارد و پاسخ‌های تشریحی آنها نیز در جلد اول موجود است.

خرید تست کسسته + آمار و احتمال جامع خیلی سبز


خرید کتاب میکرو طلایی گسسته و آمار و احتمال کامل گاج

کتاب میکرو طلایی گسسته و آمار احتمال گاج

کتاب میکرو طلایی گسسته و آمار احتمال گاج یکی از بهترین کتاب‌های کنکور ریاضی در زمینه ریاضیات گسسته به شمار می‌رود. مطالب ذکر شده در این کتاب، علاوه بر پوشش‌دهی ریاضیات گسسته پایه دوازدهم، مباحث پایه‌ای دیگر نظیر شمارش و ترکیبات را نیز از ریاضی دهم و یازدهم دربر می‌گیرد و منبعی جامع را در اختیار داوطلبین کنکور قرار می‌دهد.

در کتاب میکرو طلایی گسسته و آمار احتمال گاج، علاوه بر مطالب کتب درسی، نکات طلایی تست‌زنی نیز مورد توجه قرار گرفته است. در مجموع این کتاب 1450 تست را اعم از تست‌های تالیفی و تست‌های آزمون‌های سراسری سال‌های گذشته را مورد بررسی قرار می‌دهد و مرجعی جامع برای مرور مباحث ریاضیات گسسته به شمار می‌آید. در این کتاب‌ تست‌های نکته‌دار و مهم‌تر با علامت مشخص شده‌اند و امکان مرور سریع‌تر را برای دانش‌آموزان مستعد فراهم می‌کند.  

خرید کتاب میکرو طلایی گسسته و آمار و احتمال کامل گاج


خرید کتاب ریاضیات گسسته و آمار و احتمال جامع کنکور مهروماه

کتاب ریاضیات گسسته و آمار احتمال مهروماه

کتاب ریاضیات گسسته و آمار و احتمال مهروماه نیز یکی از منابع برتر برای دانش‌آموزان گروه ریاضی به شمار می‌رود. این کتاب تمام مطالب کتب درسی آمار و احتمال پایه یازدهم و همچنین ریاضیات گسسته پایه دوازدهم را پوشش می‌دهد. هدف اصلی این کتاب آماده‌سازی داوطلبین برای شرکت در آزمون چهارگزینه‌ای کنکور سراسری است. بنابراین برای دانش‌آموزانی که قصد آمادگی برای امتحانات نهایی یا تشریحی را داشته باشند چندان مناسب نیست. کتاب ریاضیات گسسته و آمار و احتمال مهروماه شامل بیش از 1500 تست به همراه پاسخ تشریحی آنهاست. نکته قابل توجه کتاب این است که راه‌حل تست‌ها به صورت تشریحی بیان شده و کمتر به روش‌های تستی و حذف گزینه اشاره شده است.

خرید کتاب ریاضیات گسسته و آمار و احتمال مهروماه


آشنایی با بهترین منابع دروس عمومی کنکور ریاضی

دروس عمومی در کنکور بسیار مهم است. در واقع وجه تمایز رتبه‌های بالا، موفقیت در دروس عمومی است. برخی از دانش‌آموزان رشته ریاضی به دلیل ضریب کمتر این دروس شاید آنطور که باید و شاید به این دروس نپردازند. ولی برای کسب رتبه برتر، حتماً باید این دروس تسلط داشته باشید. در ادامه به برخی از کتاب‌های دروس عمومی کنکور ریاضی اشاره خواهیم کرد.

بهترین کتاب های دین و زندگی کنکور

کتاب دین‌ و زندگی، از جمله دروسی است که اگر یک منبع مطالعاتی خوب داشته باشید. به راحتی و با کمترین انرژی می‌توانید درصدهای بالایی را در آن کسب کنید. برخی از کتاب‌های دین و زندگی کنکور برای کنکور ریاضی عبارتند از:

خرید بهترین کتاب دین و زندگی کنکور
بهترین منابع کنکور ریاضی

کتاب دین و زندگی کامل میکرو طلایی گاج  

کتاب دین و زندگی کامل از سری کتاب‌های میکرو طلایی گاج به مرور مطالب کتاب‌های دین و زندگی پایه‌های دهم، یازدهم، و دوازدهم می‌پردازد. در جلد اول، بانک تست در کنار پاسخ‌نامه تشریحی آن‌ها  و در جلد دوم، درس‌نامه‌های مربوطه توضیح داده شده  و در اختیار خواننده قرار می‌گیرد. ساختار این کتاب به صورت درس به درس طراحی شده است، یعنی مطالب در قالب دروس طبقه‌بندی شده‌اند نه به صورت موضوعی.

سوالات چهار‌گزینه‌ای کتاب دین و زندگی کامل میکرو طلایی گاج تقریباً تمام مطالب کتب درس دین و زندگی پایه دهم تا دوازدهم را پوشش می‌دهد و درسنمه‌های ارائه شده در جلد دوم، می‌تواند منبع مناسبی برای دانش آموزان باشد تا بتوانند بار دیگر نکات مهم کتاب‌های خوانده شده را نیز مرور کنند. این کتاب برای داوطلبان کنکور در گروه ریاضی و تجربی طراحی شده است. این کتاب را می‌توان جزو بهترین منابع کنکور ریاضی و تجربی در حوزه دروس عمومی به شمار آورد.

خرید کتاب میکرو طلایی تست دین و زندگی کامل کنکور گاج


خرید کتاب میکرو دین و زندگی جامع کنکور گاج (جلد اول)

کتاب دین و زندگی جامع میکرو طبقه بندی گاج    

کتاب دین و زنگی جامع میکرو طبقه‌بندی انتشارات گاج یکی از بهترین منابع کنکور ریاضی و تجربی در زمینه دین و زندگی به شمار می‌رود که بسیاری از مدرسان، دبیران و حتی رتبه‌های برتر کنکور، مطالعه آن را توصیه می‌کنند. ساختار این کتاب بر مبنای درس به درس طراحی شده و شامل قسمت‌هایی همچون درس‌نامه، جداول آیات و حدیث، و همچنین کادر زیر ذره‌بین، اندیشه و تحقیق و نیز فعالیت‌های کلاسی می‌باشد. در کتاب دین و زنگی جامع میکرو طبقه‌بندی گاج روابط مفهومی میان آیات و روایات مطروحه بیان می‌شوند.

جلد اول این کتاب، بیش از 2400 تست مفهومی و ترکیبی دارد که داوطلبین پس از مطالعه درس‌نامه‌های مربوطه می‌توانند با استفاده از آن‌ها خود را محک بزنند. شایان ذکر است که برای تبیین هرچه بهتر موضوعات، پاسخ تشریحی تست‌های جلد اول، در جلد دوم این کتاب بیان شده و خوانندگان می‌توانند با مراجعه به آن، مطالب خوانده شده، دانسته‌های خود را عمیق‌تر کنند. از نکات قابل توجه جلد دوم این است که دلایل اشتباه بودن سایر گزینه‌های سوالات چهارجوابی نیز توضیح داده شده است.

خرید کتاب میکرو دین و زندگی جامع کنکور گاج (جلد اول)


خرید کتاب جامع دین و زندگی دوازدهم [12] بهمن آبادی

کتاب دین و زندگی بهمن آبادی 

کتاب دین و زندگی مسلم بهمن آبادی، در دو بخش گردآوری شده است، یک کتاب برای پایه دهم و یازدهم و کتاب دیگر، برای پایه دوازدهم. هدف اصلی این کتاب‌ها آماده‌سازی داوطلبان برای پاسخ‌دادن به تست‌های آزمون سراسری است. کتاب دین و زندگی بهمن آبادی متنی بسیار ساده و روان داشته و ساختار آن به صورت درخت موضوعی مطالب بیان شده است.

در کتاب دین و زندگی سال دوازدهم، درس‌نامه‌ها و تست‌های مفهومی در جلد اول و پاسخ تشریحی آن‌ها در جلد دوم بیان شده‌اند. اما کتاب دین و زندگی پایه دهم و یازدهم فاقد پاسخ‌نامه تشریحی است. این کتاب از لحاظ جذابیت بصری نیز امتیاز متوسطی را دریافت می‌کند.

خرید کتاب جامع دین و زندگی دوازدهم [12] بهمن آبادی


خرید کتاب دین و زندگی جامع خیلی سبز

کتاب دین و زندگی خیلی سبز   

کتاب دین و زندگی خیلی سبز نیز جزو منابع خوب و قابل قبول برای داوطلبان کنکور ریاضی به شمار می‌رود. این کتاب به صورت درس به درس تدوین شده و مطالب دروس دین و زندگی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم را پوشش می‌دهد. این کتاب نیز در دو جلد منتشر شده است که جلد اول به بیان درس‌نامه و تست‌های چهارگزینه‌ای و جلد دوم به بیان پاسخ‌های تشریحی تست‌های جلد اول می‌پردازد. کتاب دین و زندگی خیلی سبز را می‌توان به تمام دانش‌آموزان با هر سطح علمی توصیه کرد. در این کتاب، بیش از 2300 تست طراحی شده است. نقطه قوت این کتاب، انطباق با سرفصل‌های کنکور سراسری است.

خرید کتاب‌های دین و زندگی کنکور خیلی سبز


 بهترین کتاب های عربی کنکور

در این بخش به معرفی کتاب کنکور ریاضی در زمینه درس عربی خواهیم پرداخت. برخی از کتاب‌های عربی کنکور برای کنکور ریاضی عبارتند از:

خرید بهترین کتاب عربی کنکور
خرید کتاب میکرو عربی جامع کنکور گاج

کتاب میکرو طبقه بندی عربی جامع گاج 

کتاب میکرو طبقه‌بندی عربی جامع گاج از جمله بهترین منابع کنکور ریاضی و تجربی است که می‌توان برای تسلط بر درس عربی پیشنهاد کرد. ساختار این کتاب به صورت موضوعی نیست بلکه هماهنگ با ساختار کتب درسی به صورت پایه‌ به پایه و درس به درس تدوین شده است. مولفین این کتاب سعی کرده‌اند تا با طرح مثال‌هایی کاربردی، مطالب کتب درسی را در ذهن داوطلبان جا بیاندازند.

هیچ مطلبی از کتب درسی نادیده گرفته نشده و تمام مطالب حتی پاورقی‌ها، مثال‌ها و سوالات مطرح شده در کتابهای درسی نیز مورد توجه قرار گرفته است. در پایان مطالب مربوط به هر پایه تحصیلی، یک آزمون جامع از همان مطالب طراحی شده است که می‌توانید به تعمیق یادیگری و مرور مطالب به داوطلبان کمک کند. هدف اصلی کتاب میکرو طبقه بندی عربی جامع گاج، آماده‌سازی دانش‌آموزان گروه آموزشی ریاضی و تجربی برای شرکت در کنکور است.

خرید کتاب میکرو عربی جامع کنکور گاج


خرید کتاب میکرو طلایی عربی کامل کنکور گاج

کتاب عربی کامل میکرو طلایی گاج   

کتاب عربی کامل میکرو طلایی گاج نیز یکی دیگر از بهترین منابع کنکور ریاضی و تجربی برای داوطلبین کنکور است. این کتاب کامل تمام مباحث کتاب درسی را پوشش می‌دهد و خط به خط این کتاب‌ها، پاورقی‌ها و مثال‌های مربوطه را نیز طرح می‌کند. تمام نکات و قواعد مباحث عربی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم در درس‌نامه‌ها ذکر شده و با طراحی تست‌های تالیفی و نیز تست‌های آزمون‌های سال گذشته، مرجعی کامل را برای مرور مطالب و تعمیق یادگیری در اختیار خواننده قرار می‌دهد.

علاوه بر پاسخ‌های تشریحی که می‌تواند به افزایش تسلط دانش‌آموزان ضعیف‌تر کمک کند، از آنجا که در سال‌های اخیر مهارت درک مطلب عربی اهمیت بیشتری پیدا کرده،  یک بخش مجزا نیز برای تقویت مهارت درک مطلب و ترجمه به کتاب عربی کامل میکرو طلایی گاج پیوست شده است. 

خرید کتاب میکرو طلایی عربی کامل کنکور گاج


خرید کتاب عربی جامع مهروماه

کتاب عربی جامع مهروماه  

کتاب عربی جامع مهروماه با هدف تعمیق یادگیری داوطلبین در خصوص مطالب کتاب درسی عربی پایه‌های دهم، یازدهم، و دوازدهم به منظور شرکت در کنکور سراسری تدوین شده است. این کتاب در دو بخش تست و درس‌نامه طراحی شده است و سوالات تشریحی در آن بررسی نشده است. توضیحات هر یک از دروس به شکلی کامل‌تر و تفصیلی‌تر از کتب درسی بیان شده تا دانش‌آموزانی که مطالب درسی را به درستی فرانگرفته‌اند بتوانند به عنوان یک منبع کمک آموزشی از آن استفاده کنند.

خرید کتاب عربی جامع مهروماه


خرید کتاب تست عربی جامع کنکور خیلی‌سبز

کتاب عربی خیلی سبز  

کتاب عربی خیلی سبز در اصل برای آماده‌سازی دانش‌آموزان برای شرکت در آزمون کنکور سراسری طراحی شده است. ساختار کتاب بدین شکل است که پس از هر درس‌نامه، تست‌های مربوط به همان درس آمده است و پس از هر چهار درس نیز یک بخش اختصاصی برای درک مطلب طراحی شده و پاسخ‌های تشریحی در ادامه تعبیه شده است.

در واقع مولفین کتاب عربی خیلی سبز علاوه بر مطالب کتاب درسی هر آنچه که از نظر آنها احتمال داشته در سوالات کنکور طراحی شود در این کتاب ذکر شده است. کتاب عربی خیلی سبز بیش از 3000 تست داشته و به عنوان یک منبع کمک درسی و تدریجی در طول سال می‌تواند مطالعه شود. درس‌نامه‌های این کتاب به صورت خلاصه بیان نشده و به صورت تفصیلی به بیان مطالب کتب درسی پرداخته است.

خرید کتاب‌های عربی کنکور خیلی سبز


 بهترین کتاب زبان و ادبیات فارسی کنکور

در بخش دیگری از بررسی کتاب‌های برتر کنکور ریاضی به بررسی منابع درس زبان و ادبیات فارسی خواهیم پرداخت. برای خرید اینترنتی کتاب‌های کنکور ریاضی با تخفیف با ما تماس حاصل فرمایید. برخی از کتاب‌های فارسی کنکور برای کنکور ریاضی عبارتند از:

خرید بهترین کتاب های فارسی کنکور
خرید خرید کتاب تست فارسی جامع خیلی‌سبز (جلد اول)

کتاب فارسی خیلی سبز  

کتاب فارسی خیلی سبز یکی از منابع کامل با هدف آمادگی در کنکور ریاضی به شمار می‌رود. این کتاب در دو جلد منتشر شده است که جلد اول حاوی بیش از 4300 تست به صورت تفکیک هر درس به همراه‌ کلید پاسخنامه است و در جلد دوم، پاسخ سوالات به صورت تشریحی بیان شده و درس‌نامه‌های مربوطه نیز بر اساس دروس پایه‌ دهم، یازدهم و دوازدهم تدوین شده است. ساختار چینش تست‌های جلد اول، از ساده به دشوار بوده و مملو از تست‌های تالیفی است که نکات کلیدی و مهم دروس را به دانش‌آموز منتقل می‌‌کنند.

کتاب فارسی خیلی سبز مجموعه وسیعی از تست‌ها را از منابع مختلف اعم از کنکورهای سال‌های گذشته، تست‌های کانون فرهنگی و حتی برخی تست‌های المپیاد گردآوری کرده است. جلد دوم که در آن به پاسخ تشریحی تست‌ها پرداخته شده است یک منبع آموزشی و مروری برای تعمیق یادگیری داوطلبین محسوب می‌شود.

خرید کتاب‌های فارسی کنکور خیلی سبز


خرید کتاب تست فارسی جامع مهروماه

کتاب فارسی جامع مهروماه 

کتاب فارسی جامع مهروماه، هدف خود را آماده‌سازی دانش‌آموزان برای شرکت در آزمون‌های تستی تعریف کرده است. ساختار این کتاب بدین صورت است که برای هر درس، پنج بخش واژگان، دستور، املا، قرابت معنایی و آرایه‌های ادبی در نظر گرفته شده است. بیش از 3400 سوال چهارگزینه‌ای (اعم از تست‌های کنکورهای سال‌های قبل، سوالات تالیفی و آزمایشی) در سه بخش موضوعی و متناسب با فارسی یک، دو و سه تدوین شده است که تمام مفاهیم کتب درسی را پوشش می‌دهد.

کتاب فارسی جامع مهروماه می‌تواند منبع مناسبی برای تمام گروه‌های آموزشی از جمله ریاضی باشد. پاسخ‌نامه تشریحی مربوط به سوالات تستی نیز به عنوان یک منبع آموزشی و مروری برای داوطلبین قابل استفاده خواهد بود که از آن طریق بتوانند دانسته‌های خود را تثبیت کنند. این کتاب 24 آزمون جامع دارد که در پایان هر فصل آمده است و خواننده می‌تواند اثربخشی مطالعه هر فصل را با استفاده از این آزمون‌ها بسنجد.

خرید کتاب تست فارسی جامع مهروماه


بهترین منابع کنکور ریاضی

کتاب فارسی میکرو طبقه بندی گاج   

کتاب فارسی میکرو طبقه‌بندی گاج همانگونه که از نامش پیداست برای آماده‌سازی داوطلبین برای شرکت در کنکور سراسری تالیف شده است و یکی از بهترین منابع کنکور ریاضی و تجربی در این زمینه به شمار می‌رود. ساختار این کتاب به صورت درس به درس طراحی شده و تمام مطالب کتب درسی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را پوشش می‌دهد. در جلد اول شامل درس‌نامه‌های آموزشی به همراه سوالات چهار‌گزینه‌ای جامع بوده و جلد دوم به تشریح پاسخ سوالات جلد اول می‌پردازد.

تست‌های جلد اول متشکل از سوالات کنکورهای سال قبل و همچنین تست‌هایی تالیفی با هدف تعمیق یادگیری دانش‌آموزان است. نکته قابل توجه در جلد دوم این است که در بیان پاسخ‌های تشریحی، دلایل غلط بودن سایر گزینه‌های هر سوال نیز توضیح داده شده است. جلد دوم کتاب فارسی میکرو طبقه‌بندی گاج می‌تواند به عنوان یک منبع مروری برای اشراف بر مطالب درسی در نظر گرفته شود.

خرید کتاب‌های میکرو فارسی گاج


خرید کتاب میکرو طلایی پاسخ ادبیات موضوعی کامل گاج

کتاب ادبیات موضوعی میکرو طلایی گاج     

کتاب ادبیات موضوعی میکرو طلایی گاج نیز یکی دیگر از منابع جامع یادگیری درس زبان و ادبیات فارسی با هدف شرکت در کنکور سراسری است. این کتاب نیز در دو جلد تدوین شده که جلد اول حاوی بیش از 4600 تست به همراه درس‌نامه طبق‌بندی شده می‌باشد و در جلد دوم، پاسخ سوالات چهار گزینه‌ای به صورت تشریحی ذکر شده است.

کتاب ادبیات موضوعی میکرو طلایی گاج با کتاب فارسی میکرو طبقه‌بندی گاج در تعداد تست‌ها و محتوای درس‌نامه‌ها است چون مولفین این دو کتاب با یکدیگر تفاوت دارند اما هر دو کتاب منبعی قوی برای تقویت دانش داوطلبان در این دروس به شمار می‌رود. درس‌نامه‌های این کتاب نیز تمام مطالب فارسی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را دربر می‌گیرد.

خرید کتاب میکروطلایی ادبیات موضوعی کامل کنکور گاج


خرید کتاب قرابت معنایی جامع نشر الگو

کتاب قرابت معنایی نشر الگو  

کتاب قرابت معنایی نشر الگو نیز منبع مناسبی برای درس زبان و ادبیات فارسی در کنکور است. به طور کلی می‌توان گفت که این کتاب آموزشی ساده و کاربردی را از مطالب مربوطه در کتب درسی ارائه می‌دهد و به صورتی جامع تمام سرفصل‌های قرابت معنایی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را دربر می‌گیرد. از آنجا که بخش قابل‌توجهی از سوالات آزمون سراسری از بخش قرابت معنایی طراحی می‌شود، نشر الگو یک کتاب جداگانه مختص این سرفصل تدوین کرده تا دغدغه داوطلبان در این حوزه برطرف گردد.

کتاب قرابت معنایی نشر الگو حاوی 1500 سوال چهارگزینه‌ای است که برای تبیین  65 مورد از مفاهیم پرتکرار کنکورهای سراسری قابل استفاده است. این کتاب می‌تواند هم به عنوان یک منبع درسی و هم به عنوان یک منبع تست‌زنی در حوزه قرابت معنایی مورد استفاده قرار گیرد.

خرید کتاب قرابت معنایی جامع نشر الگو


بهترین کتاب زبان انگلیسی کنکور

زبان انگلیسی دغدغه بسیاری از داوطبین کنکور سراسری است. و از آنجا که درسی دشوار است و درصد اغلب داوطلبان در آن کمتری است، لذا تقویت این درس می‌تواند تاثیر بسزایی در تراز دانش‌آموز داشته باشد. در این بخش به معرفی برخی از کتاب‌های زبان انگلیسی کنکور برای کنکور ریاضی می‌پردازیم.

خرید بهترین کتاب انگلیسی کنکور
خرید کتاب زبان انگلیسی جامع کنکور مبتکران (شهاب اناری)

کتاب زبان مبتکران    

کتاب زبان انتشارات مبتکران مورد استقبال بسیاری از داوطلبین قرار گرفته است. هدف اصلی کتاب آماده‌سازی داوطلبان برای شرکت در آزمون سراسری و افزایش مهارت تست‌زنی آنها است. ساختار این کتاب بر اساس اولویت‌بندی مولفین نسبت به اهمیت مطالب طراحی شده است. یعنی محور این کتاب مطالب درسی پایه دوازدهم است و مطالب مربوط به پایه‌های دهم و یازدهم نیز به صورت مکمل ذکر شده‌اند.

مرور مطالب پایه‌های هفتم تا نهم نیز به صورت خلاصه مورد اشاره قرار گرفته است. مولفان کتاب زبان مبتکران سعی کرده‌اند تا با لحنی غیررسمی ارتباط بهتری را با مخاطبان برقرار کنند. در بخش اول کتاب که به توضیح دروس پایه دوازدهم می‌پردازد، هر درس در قالب چهار بخش گرامر، واژگان، درک مطلب و سوالات چهارگزینه‌ای تدوین شده است. در بخش مربوط به پایه دهم و یازدهم نیز، مطالب در دو بخش گرامر و واژگان طبقه‌بندی می‌شوند.

خرید کتاب زبان انگلیسی جامع کنکور مبتکران (شهاب اناری)


بهترین منابع کنکور ریاضی

کتاب انگلیسی جامع میکرو طبقه بندی گاج   

کتاب انگلیسی جامع از سری کتاب‌های میکرو گاج با ساختاری درس به درس تمام مطالب کتب درسی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم را پوشش می‌دهد. می‌توان گفت این کتاب یکی از جامع‌تری کتب طراحی شده در زمینه زبان انگلیسی برای داوطلبان گروه‌های آموزشی ریاضی و تجربی به شمار می‌رود. در هر درس، ابتدا گرامر آن درس با بیانی روان و ساده مطرح شده و سپس سوالات چهارگزینه‌ای مربوط به همان درس در انتها برای محک زدن دانش داوطلب در موضوعات آن درس تعبیه شده است.

چیدمان بانک تست کتاب انگلیسی جامعه میکرو طبقه‌بندی گاج به صورت تدریجی و از تست‌های آسان به دشوار طراحی شده است. تست‌های مربوط به واژگان و گرامر در دو بخش جداگانه آمده و برای تست‌های درک مطلب نیز از متونی مشابه با متون درسی کمک گرفته شده است. پاسخ تست‌های هر بخش در پاسخ‌نامه تشریحی ضمیمه این کتاب آورده شده است. در این ضمایم 2000 واژه مهم کتب درسی پایه‌های دهم تا دوازدهم و همچنین 2000 واژه مرتبط و متناسب با کنکور نیز آورده شده است. شیوه مطالعه و توضیحات مربوط به آن در یک DVD تکمیلی در اختیار مخاطبین قرار می‌گیرد.

خرید کتاب میکرو انگلیسی جامع کنکور گاج


خرید کتاب میکرو طلایی انگلیسی کامل کنکور گاج

کتاب انگلیسی کامل میکرو طلایی گاج   

کتاب انگلیسی کامل میکرو طلایی گاج یکی از بهترین منابع کنکور ریاضی برای تقویت درس زبان انگلیسی با هدف شرکت در آزمون سراسری گروه‌های ریاضی و تجربی به شمار می‌رود. ساختار این کتاب  به صورت درس به درس و پایه به پایه طراحی شده است. مطالب کتاب نیز در دو بخش گرامر و بانک تست، و درک مطلب طبقه‌بندی شده است.

در بخش اول کتاب انگلیسی کامل میکرو طلایی گاج، گرامر هر درس به زبانی رسا و ساده بیان شده و در پایان هر درس نیز به عنوان ابزاری برای مرور همان درس، تست‌هایی تدوین شده است. در قسمت‌هایی تحت عنوان نکات طلایی نیز مفاهیمی خارج از درس اما مفید برای کنکور سراسری ذکر شده تا مهارت خوانندگان را برای تست‌زنی افزایش دهد. تست‌های این کتاب (اعم از تالیفی و تست‌های کنکورهای سال قبل) در دو سطح ساده و دشوار طبقه‌بندی می‌شوند. سطح اول تست‌هایی در سطح کتب درسی و سح دوم تست‌های مفیدی بالاتر از سطح کتاب درسی است.

خرید کتاب میکرو طلایی انگلیسی کامل کنکور گاج


خرید کتاب تست انگلیسی جامع خیلی سبز

کتاب زبان خیلی سبز      

کتاب زبان جامع خیلی سبز می‌توان منبع قابل اعتمادی برای داوطلبان کنکور ریاضی باشد. در این کتاب به مطالب زبان انگلیسی پایه یازدهم و دوازدهم پرداخته شده و نکات ارزشمندی در درس‌نامه‌های آن ذکر شده است. ساختار کتاب زبان جامع خیلی سبز نیز بر اساس موضوعات و ساختار آزمون سراسری چیدمان شده است. از جمله نکات قابل توجه این کتاب، پاسخ‌نامه تشریحی آن (چه در بخش گرامر و چه در بخش درک مطلب) است که می‌تواند به عنوان یک منبع آموزشی برای مرور مطالب خوانده شده مورد استفاده قرار گیرد. بخش واژگان این کتاب نیز بسیار غنی است و واژه‌های متراادف و هم‌خانواده را به صورتی کامل توضیح داده است.

خرید کتاب تست انگلیسی جامع خیلی سبز

راهنمای خرید اینترنتی بهترین منابع کنکور ریاضی

برای خرید منابع کنکور، خرید اینترنتی از راحت‌ترین راه‌های تهیه این منابع می‌باشد. امروزه با در دسترس بودن اینترنت برای عموم خرید اینترنتی کتاب به ساده‌ترین شکل ممکن امکان پذیر است. خرید اینترنتی این امکان را برای داوطلبین کنکور فراهم می‌سازد تا همه کتاب‌ها را به راحتی مورد بررسی قرار داده و بهترین کتاب ممکن را انتخاب نماید.

فروشگاه اینترنتی کتابانه با معرفی انواع کتاب‌ها کنکور ریاضی این امکان را برای داوطلبین کنکور ریاضی فراهم ساخته تا با چند کلیک بتوانند خرید خود را نهایی کنند. کتابانه امکان بررسی و خرید انواع منابع و کتاب‌های کنکور ریاضی را با تخفیف ویژه در اختیار علاقه‌مندان به این مجموعه قرار داده است.

شما می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی و همچنین بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

برای دیدن مقاله معرفی بهترین کتاب های کنکور تجربی اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت