بهترین منابع کنکور انسانی

درس خواندن برای کنکور یکی از چالش‌ها و دغدغه‌های اصلی دانش‌آموزان در سال‌های آخر آموزش متوسطه است. دانش‌آموز برای آمادگی و موفقیت در این رقابت فشرده، علاوه بر مطالعه‌ی کتاب‌های درسی، نیازمند برنامه‌ریزی، تلاش مستمر و مطالعۀ منابع کافی نیز هست. ازاین‌رو لازم استفاده از کتاب های کنکور انسانی امری ضروری می‌باشد..

 کنکور علوم انسانی هرساله شامل داوطلبان زیادی است که برای ورود به دانشگاه‌ها و رشته‌های موردعلاقۀ خود وارد این رقابت فشرده می‌شوند. در اینجا نیز انتخاب صحیح منابع کنکور رشته انسانی یکی از راه‌های اساسی کسب آمادگی و موفقیت در این رقابت فشرده است. در این مبحث سعی داریم به معرفی بهترین کتاب های کنکوری و کتاب های تست جامع کنکور انسانی موجود ازنظر کارشناسان و نیز بر طبق نظرسنجی از داوطلبان برتر سال‌های گذشته بپردازیم.


دروس تخصصی کنکور انسانی

اولین مرحله برای یک برنامه‌ریزی خوب و ثمربخش جهت آمادگی کنکور سراسری، انتخاب منابع مناسب است. منابعی که علاوه بر آموزش مطالب، سرعت و مهارت تست‌زنی داوطلب را بهبود بخشد. دروس تخصصی کنکور انسانی 1402شامل ریاضیات، اقتصاد، ادبیات اختصاصی، عربی اختصاصی، تاریخ و جغرافیا، جامعه شناسی، فلسفه و منطق، روانشناسی می‌باشد. در ادامه قصد داریم به معرفی برخی از بهترین منابع کنکور انسانی 1402بپردازیم.

اقتصاد | بهترین منابع کنکور انسانی

درس اقتصاد یکی از دروس نسبتاً دشوار رشته‌ی انسانی است که 15 سؤال از سؤالات کنکور سراسری را به خود اختصاص داده و بسته به زیرگروه‌های مختلف، دارای ضرایب متفاوتی است. برای نمونه ضریب این درس در زیرگروه 3 مانند رشته‌های اقتصاد، مدیریت و حسابداری 3 است. ازاین‌رو درس اقتصاد می‌تواند در افزایش تراز علاقه‌مندان این رشته‌ها تأثیر فراوانی داشته باشد. کسب درصد خوب، علاوه بر مطالعه‌ی دقیق کتب درسی، مستلزم استفاده از کتاب‌ها و منابع کنکوری مناسبی است که کلیه‌ی مباحث موردنظر را پوشش دهد. در ادامه‌ی مطلب سعی داریم به برخی از بهترین کتاب های کمک درسی اقتصاد دهم بپردازیم.

بهترین منابع کنکور انسانی
خرید کتاب میکرو اقتصاد کنکور گاج
کتاب اقتصاد میکرو طبقه‌بندی گاج

کتاب اقتصاد میکرو طبقه‌بندی گاج، همچون سایرمجموعه کتاب‌های میکرو طبقه‌بندی، شامل درس‌نامۀ جامع به همراه تشریح نکات مهم کنکوری، تست‌های طبقه‌بندی‌شده تألیفی و سراسری و پاسخ‌های تشریحی است. فصل‌های کتاب مطابق با سرفصل‌های کتاب درسی اقتصاد دهم می‌باشد.

این کتاب منبع بسیار مفیدی جهت آمادگی شرکت در آزمون سراسری و آزمون‌ها آزمایشی بشمار می‌رود. نمودارهای درختی در ابتدای هر بخش کتاب به مرور سریع مطالب هر بخش کمک می‌کند. به‌منظور سنجش میزان آمادگی داوطلب، 6 آزمون جامع در انتهای کتاب ارائه شده است. کتاب اقتصاد میکرو طبقه‌بندی گاج شامل دو ضمیمه‌‌ی تعاریف و فرمول‌های کتاب درسی است.

خرید کتاب میکرو اقتصاد کنکور گاج


خرید کتاب تست اقتصاد پایه دهم انسانی خیلی سبز
کتاب تست اقتصاد خیلی سبز

 کتاب تست اقتصاد خیلی سبز، مجموعۀ کاملی از درس‌نامه، سؤالات تستی و پاسخ‌نامه، جهت آمادگی داوطلبان برای آزمون اقتصاد کنکور سراسری است. درس‌نامه کتاب شامل مهم‌ترین نکات درس اقتصاد دهم و تفهیم کامل مطالب با استفاده از زبان شیوا، مثال، تصاویر، جدول و نمودار آموزشی جذاب است.

سؤالات چهارگزینه‌ای، گلچینی از تست‌های تألیفی و سراسری به‌صورت طبقه‌بندی‌شده، استاندارد و مطابق با سبک و سیاق کنکورهای سال‌های گذشته می‌باشد. پاسخنامه‌ی تشریحی کتاب نیز همانند درس‌نامه، به تشریح کامل کلیۀ گزینه‌ها و نکات مهم کنکوری با زبانی ساده و روان می‌پردازد.

کتاب تست اقتصاد خیلی سبز با همکاری مشترک نیلوفر شیرخدایی، پریناز گلپایگانی و زهرا نعمتی است به چاپ رسیده است.

خرید کتاب تست اقتصاد دهم خیلی‌سبز


خرید کتاب اقتصاد جامع کنکور مشاوران آموزش
کتاب تست اقتصاد مشاوران

کتاب تست اقتصاد مشاوران، یکی از منابع مفید و کاربردی برای آمادگی داوطلبان در درس اقتصاد رشتۀ متوسطه علوم انسانی ویژه کنکور 1402 بشمار می‌رود. کتاب مشتمل بر بیش از 900 سؤال چهارگزینه‌ای تألیفی و سراسری با پاسخنامۀ دقیق تشریحی است که به همراه درس‌نامه‌های روان و خودآموز، مثال‌ها و روش‌های گام‌به‌گام حل مسئله، منبعی جامع را برای داوطلبان رشته‌های انسانی فراهم ساخته است.

در انتهای کتاب سؤالات آزمون سراسری سال گذشته برای آشنایی داوطلبان با نوع سؤالات کنکور آورده شده است. کتاب تست اقتصاد مشاوران اثر وحید تمنایی به چاپ رسیده است.

خرید کتاب اقتصاد جامع کنکور مشاوران


روانشناسی | بهترین منابع کنکور انسانی

امروزه با تغییر سبک و افزایش دغدغه‌های زندگی اجتماعی، توجه به رشته‌های روان‌شناسی افزایش چشمگیری یافته است. درس روان‌شناسی شامل 20 سؤال از سؤالات کنکور سراسری را به خود اختصاص داده است که شامل سؤالات مفهومی، تصویری، حافظه‌ای و… می‌باشد. درس روان‌شناسی به دلیل سادگی و جذابیت مطالب، یکی از بهترین دروس رتبه ساز کنکور بشمار می‌رود. منبع اصلی برای طرح سؤالات روان‌شناسی کنکور، کتاب روانشناسی یازدهم علوم انسانی است. داوطلبان برای کسب آمادگی بیشتر در این حوزه، علاوه بر مطالعه‌ی دقیق این کتاب، نیازمند کتاب‌ها و منابع کنکوری مفید و کتاب‌های تست جامع کنکور هستند. در زیر به برخی از بهترین کتاب های کمک درسی روانشناسی یازدهم اشاره خواهیم کرد.

بهترین منابع کنکور انسانی
خرید کتاب تست روانشناسی یازدهم خیلی سبز
کتاب تست روانشناسی خیلی سبز

کتاب تست روانشناسی خیلی سبز، با هدف تشریح کامل دروس برای دانش‌آموزان و آشناسازی داوطلبان کنکور با سؤالات چهارگزینه‌ای درس روانشناسی علوم انسانی گردآوری شده است. ساختار کتاب به این شکل است که ابتدا به درس‌نامه‌های هر فصل کتاب و پس از آن پرسش‌های چهارگزینه‌ای هر فصل همراه با پاسخ تشریحی اشاره شده است.

در آخر درس‌نامه‌های هر فصل کلیدواژه‌ها و مثال‌های مهم کتاب جمع‌بندی شده است. در بخش کوتاه و مهم، دسته‌بندی‌ها و عبارات مهم به دسترسی آسان دانش‌آموزان به مطالب مهم کتاب کمک می‌کند. درس‌نامه‌ها با زبانی واضح، با توضیحات اضافه و استفاده از نمودار و جدول، کلیه‌ی مفاهیم و نکات آموزشی مهم کتاب را پوشش داده است.

کتاب تست روانشناسی خیلی سبز حاوی 8 فصل و بیش از 600 سؤال تستی است که علاوه بر سؤالات کنکورهای گذشته، سؤالات آزمون‌های آزمایشی قلم‌چی و سؤالات تستی هدفمند تألیفی را شامل می‌شود.

خرید کتاب تست روانشناسی یازدهم خیلی سبز


خرید کتاب روانشناسی جامع کنکور مشاوران آموزش
کتاب روانشناسی مشاوران

کتاب روانشناسی مشاوران نوشتۀ شبنم جلیلی منجیلی، یکی از منابع جامع درس روانشناسی کنکور دانش‌آموزان پایه متوسطه علوم انسانی نظام جدید است. این کتاب شامل درس‌نامه‌های جامع و کاربردی، بیش از 1000 سؤال چهارگزینه‌ای هدفمند همراه با پاسخ‌های تشریحی دقیق در انتهای کتاب می‌باشد. بخش پرسش و پاسخ درس‌نامه‌ها، باعث درک بهتر و تفهیم کامل مطالب توسط دانش‌آموزان می‌شود.

از ویژگی‌های کتاب روانشناسی مشاورانمی‌توان به درس‌نامه‌های جامع به‌صورت درس به درس، مشاورۀ درسی، سؤالات چهارگزینه‌ای، جداول خلاصه، پاسخ‌های تشریحی و مرور و جمع‌بندی مطالب اشاره کرد.

خرید کتاب روانشناسی جامع کنکور مشاوران


خرید کتاب میکرو روان‌ شناسی کنکور گاج
کتاب میکرو طبقه‌بندی روان‌شناسی گاج

کتاب میکرو طبقه‌بندی روان‌شناسی گاج، از سری کتاب‌های میکرو طبقه‌بندی حاوی درس‌نامه‌های جامع و نکات مهم کنکوری، پرسش‌های تشریحی و سؤالات مهم از منابع جدید، تست‌های استاندارد و پاسخ‌های تشریحی است که منبعی مؤثر جهت آمادگی داوطلبان برای شرکت در آزمون سراسری کنکور بشمار می‌روند. این کتاب شامل آموزش جامع و مفهومی تمامی دروس کتاب روانشناسی یازدهم علوم انسانی نظام جدید در قالب جدول و نمودار، نکات کلیدی مهم، بیش از 700 سؤال تستی استاندارد، پاسخنامۀ تشریحی و آزمون‌هایی برای سنجش آموخته‌های دانش‌آموز می‌باشد.

تشریح سؤالات تستی کتاب میکرو طلایی روان‌شناسی کنکور به‌گونه‌ای است که علاوه بر تشریح گزینۀ صحیح، به علل نادرستی سایر گزینه‌ها نیز اشاره می‌کند. ای کتاب اثر مشترک الهه همایون زاده و فرناز نصیری است که در 192 صفحه منتشر شده است.

خرید کتاب میکرو روان‌شناسی کنکور گاج


خرید کتاب میکروطلایی روان‌شناسی کنکور گاج
کتاب میکرو طلایی روان‌شناسی کنکور

کتاب میکرو طلایی روان‌شناسی کنکور، با هدف ارائه درس‌نامه‌هایی مملو از نکات آموزشی و تست‌های مفهومی به بهترین روش آموزشی برای افزایش بهره‌وری و موفقیت دانش‌آموزان علوم انسانی در تمامی آزمون‌های روانشناسی تنظیم شده است. درس‌نامه‌های جامع، نکات و مفاهیم کلیدی، مطالب خلاصه در قالب جدول و نمودار مختص داوطلبانی است که مایل به کسب بهترین نتیجه و آمادگی در کمترین زمان ممکن هستند.

بیش از 700 تست تألیفی و سراسری همراه با پاسخ‌نامه‌های تشریحی و درس‌نامه‌ها به تسلط دانش‌آموزان بر مطالب درسی می‌افزاید. در انتهای کتاب سؤالات آزمون سراسری سال گذشته آورده شده است.

خرید کتاب میکرو طلایی روان‌شناسی کنکور گاج


علوم و فنون ادبی | بهترین کتاب تست کنکور انسانی

درس ادبیات اختصاصی یا علوم و فنون ادبی رشته انسانی نظام جدید، به دلیل ضریب 4 در زیرگروه 1، یکی از مهم‌ترین دروس این رشته محسوب می‌شود. منابع اصلی سؤالات کنکور این درس، کتاب‌های علوم و فنون ادبی دهم، یازدهم و دوازدهم است که داوطلبان برای کسب آمادگی و موفقیت در آن، علاوه بر مطالعه‌ی دقیق این کتب درسی، به کتاب‌ها و منابع کنکوری مفید و کتاب‌های تست جامع کنکور نیاز دارند. در این مطلب قصد داریم به معرفی برخی از بهترین کتاب های علوم و فنون ادبی کنکور انسانی بپردازیم.

بهترین منابع کنکور انسانی
خرید کتاب تست علوم و فنون ادبی جامع خیلی‌سبز
کتاب علوم و فنون ادبی خیلی سبز

کتاب علوم و فنون ادبی خیلی سبز از سری کتاب‌های تست انتشارات خیلی سبز، به‌منظور تهیۀ منبعی جامع جهت آمادگی دانش‌آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم رشتۀ علوم انسانی و داوطلبان آزمون سراسری گردآوری شده است. کتاب شامل درس‌نامه‌های جامع و کاربردی از تمامی مباحث علوم و فنون ادبی متوسطه همراه بابا سؤالات استاندارد سازمان سنجش می‌باشد.

تست‌های تألیفی این کتاب مجموعه‌ای از تست‌های کنکور سال‌های گذشته همراه با پاسخ‌های تشریحی دقیق و نکات مهم کنکوری برای تمامی سطوحی دانش‌آموزی است. کتاب علوم و فنون ادبی خیلی سبز با همکاری مشترک حمزه نصراللهی، محمدرضا سلیمانی دلارستاقی و مهدی سلیمانی دلارستاقی منتشر شده است.

خرید کتاب تست علوم و فنون ادبی جامع خیلی‌سبز


خرید کتاب میکرو طلایی علوم و فنون ادبی کامل کنکور گاج (جلد 1)
کتاب میکرو طلایی علوم و فنون ادبی کامل گاج

کتاب میکرو طلایی علوم و فنون ادبی کامل گاج کلیۀ مباحث مربوط به درس علوم و فنون ادبی پایه‌های دهم تا دوازدهم علوم انسانی را پوشش می‌دهد. مباحث به‌صورت درس به درس مطابق با کتب درسی ارائه شده است. کتاب حاوی درس‌نامه‌های کامل و کاربردی و حاوی بیش از 2700 تست تألیفی و سراسری است و ازاین‌رو منبعی بسیار جامع برای تسلط بر درس علوم و فنون ادبی جهت شرکت در آزمون سراسری و آزمون‌های آزمایشی بشمار می‌رود.

بخشی تحت عنوان تست‌های آرایه‌های ادبی نیز ضمیمه‌ی کتاب شده است. کتاب میکرو طلایی علوم و فنون ادبی کامل گاج اثری مشترک از امیرنجات شجاعی و مهدی نظری است.

خرید کتاب میکرو طلایی علوم و فنون ادبی کامل کنکور گاج


خرید کتاب میکرو علوم و فنون ادبی جامع کنکور گاج
کتاب میکرو علوم و فنون ادبی گاج

کتاب میکرو علوم و فنون ادبی گاج، یکی از بهترین کتاب کنکور انسانی است. کتاب شامل درس‌نامه‌های جامع و کاربردی از کتب درسی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم به‌صورت درس به درس، تست‌های تألیفی و سراسری همراه با پاسخ‌های تشریحی است. انتهای هر فصل آزمون‌هایی برای جمع‌بندی مطالب و سنجش آموخته‌های دانش‌آموزان ارائه شده است.

کتاب شامل 3200 سؤال چهارگزینه‌ای است که تمامی مباحث موجود در این زمینه را پوشش می‌دهد. مؤلف در کتاب میکرو علوم و فنون ادبی گاج کوشیده تا حد امکان، مباحث مهمی همچون ایهام، وزن نیمایی، اختیارات شاعری و … را در کتاب بگنجاند.

خرید کتاب میکرو علوم و فنون ادبی جامع کنکور گاج


خرید کتاب علوم و فنون ادبی جامع کنکور مشاوران آموزش
کتاب علوم و فنون ادبی مشاوران

کتاب علوم و فنون ادبی مشاوران، یکی از کتاب های مهم کنکور انسانی است که شامل: مجموعۀ جامع موضوعی درس علوم و فنون ادبی پایه‌های متوسطه علوم انسانی نظام جدید در چهار بخش تاریخ ادبیات و سبک‌شناسی، قرابت معنایی، عروض و قافیه و آریه های ادبی است. این مجموعه شامل درس‌نامه‌های کاربردی، آموزش جزءبه‌جزء نکات مهم کنکوری، بیش از 1000 سؤال چهارگزینه‌ای تألیفی و سراسری طبقه‌بندی‌شده همراه با پاسخنامۀ تشریحی دقیق می‌باشد که توسط گروه آموزشی مشاوران آموزشی گردآوری شده است.

تفکیک مطالب و سرفصل‌های کتاب علوم و فنون ادبی مشاوران بر اساس کتب درسی می‌باشد و تمامی مطالب و نکات کتب درسی را پوشش می‌دهد. مؤلف در این کتاب همچنین به تحلیل بیش از 300 بیت شعر بر اساس قلمروهای ادبی، زبانی و فکری پرداخته است.

خرید کتاب علوم و فنون ادبی جامع کنکور مشاوران


فلسفه و منطق | بهترین کتاب های تست کنکور انسانی

دروس فلسفه و منطق انسانی، جزء دروس مفهومی و عمیق است که مطالعه‌ی آن، چالش‌ها و دشواری‌های بسیاری را برای برخی داوطلبان به همراه دارد. به همین دلیل، کسب درصدهای بالا از این درس برای بسیاری از داوطلبان غیرممکن تلقی می‌شود. با این‌ وجود استفاده از کتاب‌ها و کتاب‌ها و منابع کنکوری مفید و کتاب تست کنکور انسانی در کنار مطالعه‌ی دقیق کتب درسی، به رفع ابهامات این دروس کمک کرده و تأثیر فراوانی در کسب درصدهای بالا دارد. در ادامه به معرفی برخی از بهترین کتاب های فلسفه و منطق کنکور می‌پردازیم.

بهترین منابع کنکور انسانی
خرید کتاب تست فلسفه و منطق جامع خیلی سبز
کتاب فلسفه و منطق خیلی سبز

کتاب فلسفه و منطق خیلی سبز، جز بهترین کتاب ها برای کنکور انسانی است. این کتاب مجموعه‌ای جامع از درس‌های منطق دهم و فلسفه یازدهم رشتۀ علوم انسانی در جلد اول و فلسفه دوازدهم در جلد دوم همراه با سؤالات چهارگزینه‌ای برای آمادگی داوطلبان کنکور سراسری است. درس‌نامه‌های مفهومی کامل و سؤالات تألیفی و سراسری موجود در کتاب، تمامی مطالب، نکات و تست‌های مربوط به آزمون سراسری درس فلسفه و منطق را پوشش می‌دهد.

سؤالات به‌صورت طبقه‌بندی‌شده از آسان به دشوار و مناسب تمام سطوح ارائه شده است. پاسخنامۀ تشریحی به تحلیل دقیق سؤالات و ارائه نکات مهم کنکوری می‌پردازد. بخشی تحت عنوان استراتژی برخورد با تست‌ها در هر درس به‌منظور راهنمای کنکور تنظیم شده است.

خرید کتاب تست فلسفه و منطق پایه انسانی خیلی سبز


خرید کتاب میکرو منطق و فلسفه جامع کنکور گاج
کتاب میکرو طبقه‌بندی منطق و فلسفه گاج

کتاب میکرو طبقه‌بندی منطق و فلسفه گاج، مروری کامل بر دروس منطق دهم و فلسفه یازدهم و دوازدهم رشتۀ علوم انسانی با بیش از 3600 تست است که در دو جلد توسط رضا آقاجانی تنظیم شده است. درس‌نامه‌های به‌صورت درس به درس به آموزش دقیق نکات و مفاهیم کاربردی و سپس طرح سؤالات چهارگزینه‌ای از سطر به سطر کتاب درسی می‌پردازد.

بسیاری از تست‌ها مطابق با سؤالات آزمون‌های سراسری طراحی شده است. پاسخنامۀ تشریحی کتاب علاوه بر تشریح دقیق گزینۀ صحیح به بررسی علت نادرستی سایر گزینه‌ها می‌پردازد. کتاب میکرو طبقه‌بندی منطق و فلسفه گاج مانند سایر کتب میکرو طبقه‌بندی انتشارات گاج، منبعی جامع و کاربردی برای آمادگی آزمون‌های سراسری و آزمایشی بشمار می‌رود.

خرید کتاب میکرو منطق و فلسفه جامع کنکور گاج


بهترین منابع کنکور انسانی
کتاب میکرو طلایی منطق و فلسفه کامل گاج

کتاب میکرو طلایی منطق و فلسفه کامل گاج شامل درس‌نامه‌های دقیق، آموزش روش‌های سریع ویژه کنکور همره با انواع سؤالات و پاسخ‌های تشریحی کتاب درسی برای تأمین نیازهای آموزشی دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور سراسری است. طبقه‌بندی دقیق مطالب به‌صورت خلاصه در جدول به یادگیری بهتر و سریع‌تر داوطلبان کمک می‌کند.

کتاب دربردارندۀ بانک انواع سؤالات چهارگزینه‌ای به همراه پاسخ‌های تشریحی است. کتاب میکرو طلایی منطق و فلسفه کامل گاج، کلیه نیازهای داوطلب برای شرکت در آزمون سراسری را به‌خوبی پوشش می‌دهد و ازاین‌رو منبعی جامع جهت آمادگی کنکور بشمار می‌رود.

خرید کتاب میکرو طلایی منطق و فلسفه کامل کنکور گاج


خرید کتاب فلسفه و منطق جامع کنکور مهروماه
کتاب فلسفه و منطق مهرو ماه

کتاب فلسفه و منطق مهروماه، جز بهترین منابع برای کنکور انسانی ایت که حاوی بیش از 4000 تست طبقه‌بندی‌شده تألیفی و سراسری است که همراه با درس‌نامه‌های درس به درس و آموزش نکات مهم و کلیدی کنکوری کتب فلسفه و منطق متوسطه، نیاز داوطلب برای آمادگی درس فلسفه و منطق کنکور سراسری را برآورده می‌سازد. درس‌نامه‌های این کتاب به مرور موشکافانۀ متن، مثال‌ها، فعالیت و نکات مهم کنکوری هر درس کتاب درسی می‌پردازد و سپس برای تسلط بیشتر و مرور مطالب تست‌هایی را به‌صورت دسته‌بندی موضوعی مطرح می‌کند.

علاوه بر این، کتاب فلسفه و منطق مهروماه شامل تمامی تست‌های آزمون‌های سراسری سال‌های گذشته و آزمون‌های آزمایشی همراه با پاسخ‌های تشریحی دقیق و نکته دار می‌باشد.

خرید کتاب فلسفه و منطق جامع کنکور مهروماه


خرید کتاب فلسفه و منطق جامع کنکور مشاوران آموزش
کتاب فلسفه و منطق مشاوران

کتاب فلسفه و منطق مشاوران، یکی از بهترین کتاب تست برای کنکور انسانی است. این کتاب شامل تمامی مطالب کتب درسی منطق دهم، فلسفه یازدهم و فلسفه دوازدهم متوسطه نظام جدید علوم انسانی در قالب درس‌نامه‌های دقیق و کاربردی است که توسط احمد خداداد حسینی تنظیم شده است. کتاب حاوی بیش از 2500 سؤال چهارگزینه‌ای به‌صورت سطح اول برای جمع‌بندی دروس، سطح دوم شامل سؤالات تستی استاندارد طبقه‌بندی مطابق کنکور و سطح سوم کمی سخت‌تر از کنکور طراحی شده است، به‌طوری‌که تمام نیازهای داوطلب برای آمادگی در کنکور سراسری را برآورده می‌سازد. کتاب همچنین شامل پاسخ‌نامۀ تشریحی دقیق و 12 آزمون جامع برای سنجش یادگیری داوطلبان است.

خرید کتاب فلسفه و منطق جامع کنکور مشاوران


عربی کنکور | بهترین کتاب تست کنکور انسانی

درس عربی جزء دروسی است که معمولاً داوطلبان در پاسخ به تست‌های آن ضعیف عمل می‌کنند، از این ‌جهت می‌تواند درسی مؤثر برای داوطلبانی باشد که تسلط بهتری بر آن دارند. بهره‌مندی از بهترین منابع عربی کنکور، مستلزم منابعی است که تمامی مطالب دروس عربی ازجمله ترجمه، قواعد، درک مطلب و… را پوشش دهد و متناسب با سطوح آموزشی تمامی داوطلبان باشد. در ادامۀ این بخش به معرفی بهترین منابع و کتاب های عربی کنکور انسانی می‌پردازیم.

بهترین منابع کنکور انسانی
خرید کتاب میکرو عربی جامع انسانی کنکور گاج
کتاب میکرو طبقه‌بندی عربی جامع انسانی گاج

کتاب میکرو طبقه‌بندی عربی جامع انسانی گاج، تألیف اسرافیل قربان‌‌پور، درس‌نامه‌ای کامل بر اساس فصول کتب درسی عربی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم متوسطه نظام جدید علوم انسانی به‌صورت درس به درس است. هر درس با بیان و تشریح قواعد دستوری آغاز می‌شود و در ادامه به طرح سؤالات چهارگزینه‌ای متنوع و استاندارد بر اساس آن می‌پردازد. سپس نوبت به شرح کامل نکات ترجمه و ترجمه عبارات مهم، آشنایی با واژه‌های جدید، کلمات مترادف و متضاد، نکات مهم کنکوری و سپس تست‌های مربوط به آن می‌رسد. انتهای هر درس حاوی آزمونی جامع بر اساس مباحث آن درس به‌منظور جمع‌بندی و سنجش نهایی آموخته‌های دانش‌آموز است.

پاسخ‌نامه‌ی تشریحی کتاب میکرو طبقه‌بندی عربی جامع انسانی گاج علاوه بر تجزیه‌وتحلیل دقیق پاسخ صحیح تست، علت نادرست بودن سایر گزینه‌ها را به‌طور شفاف تشریح می‌نماید. این کتاب در زمره‌ی منابعی است که مطالعۀ آن داوطلب را قادر به پاسخ‌گویی به تمام سؤالات مرتبط با مباحث کتاب می‌سازد.

خرید کتاب میکرو عربی جامع انسانی کنکور گاج


خرید کتاب میکرو طلایی عربی کامل انسانی کنکور گاج
کتاب عربی کامل میکرو طلایی انسانی گاج

کتاب عربی کامل میکرو طلایی انسانی گاج اثر محمود عاشوری، یکی از درس‌نامه‌های جامع درس عربی برای داوطلبان نظرسنجی کنکور انسانیکنکور انسانی 1402 است. این کتاب ارائه‌ای کامل دروس عربی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم به‌صورت درس به درس همراه با تست‌های تألیفی و کنکوری متنوع و پاسخنامۀ تشریحی است که به درک بهتر و سریع‌تر مباحث عربی کمک می‌کند. آموزش عمیق و مفهومی مباحث و نیز ارائه‌ی نکته‌های کلیدی و خلاصه نکات مهم در انتهای هر درس، از ویژگی‌های این کتاب است.

بانک تست جامع کتاب عربی کامل میکرو طلایی انسانی گاج یکی از بخش‌های شاخص کتاب است که شامل تست‌های کنکورهای سال‌های گذشته مطابق با مباحث کتاب‌های فعلی می‌باشد.

خرید کتاب میکرو طلایی عربی کامل انسانی کنکور گاج


خرید کتاب عربی انسانی جامع کنکور مشاوران آموزش
کتاب عربی انسانی مشاوران

کتاب عربی انسانی مشاوران، درس‌نامه‌ای جامع و روان بر اساس کتاب‌های درسی عربی پایه‌های دهم تا دوازدهم نظام جدید علوم انسانی است. تشریح کامل اصول قواعد و ترجمه، جمع‌بندی مطالب، بیش از 2000 تست هدف‌دار و استاندارد همراه با پاسخنامۀ تشریحی مربوط به هر درس از ویژگی‌های این کتاب است. یکی دیگر از خصوصیات بارز و مفید کتاب، تعریف واژگان و مفاهیم، اصطلاحات، مترادف‌ها و متضادها همراه با مثال و گزیدۀ جملات مفهومی درس با معنی در ابتدای آن درس است.

طبقه‌بندی سؤالات کتاب عربی انسانی مشاوران، امکان مطالعۀ دقیق کتاب را برای دانش‌آموزان تمامی سطوح امکان‌پذیر می‌سازد. این کتاب با همکاری مشترک سهیلا خاک‌باز و امینه کارآمد به تألیف رسیده است.

خرید کتاب عربی انسانی جامع کنکور مشاوران


خرید کتاب تست عربی جامع کنکور رشته انسانی خیلی سبز
کتاب عربی انسانی خیلی سبز

کتاب عربی انسانی خیلی سبز شامل آموزش کامل درس عربی سه سال متوسطه گروه انسانی نظام آموزشی جدید است. کتابی مفهومی و قابل‌فهم برای تمامی دانش‌آموزان در هر سطح، همراه با طرح سؤالات تألیفی و کنکوری به‌صورت طبقه‌بندی همراه با پاسخ‌های تشریحی که دانش‌آموز را از سایر منابع بی‌نیاز می‌کند. ویرایش جدید به‌منظور آشنایی داوطلب با سلیقه‌ی طراحان سؤال، علاوه بر تست‌های تألیفی، نمونه‌هایی از تست‌های مشترک میان نظام آموزشی قدیم و جدید را نیز به کتاب اضافه کرده است.

ابتدای کتاب عربی انسانی خیلی سبز حاوی درس‌نامه کامل بر اساس ساختار کتب درسی، شامل بیان قواعد و ترجمه، مثال و نمونه و سپس سؤالات تستی با پاسخ تشریحی است که به محک دانش‌آموز و یادگیری بهتر و سریع‌تر درس عربی کمک می‌کند.

خرید کتاب تست عربی جامع کنکور رشته انسانی خیلی سبز


جامعه‌شناسی | بهترین منابع کنکور انسانی

دروس جامعه‌شناسی علوم انسانی، جزء دروس رتبه ساز علوم انسانی است که اهمیت زیادی برای افزایش تراز و رتبۀ داوطلبان خصوصاً زیرگروه‌های 2 تا 5 ازجمله رشته‌های جامعه‌شناسی، خبرنگاری و روان‌شناسی دارد. این درس 20 سؤال از سؤالات کنکور انسانی را به خود اختصاص داده و دارای ضریب 3 در رشته‌های ذکرشده است. منبع اصلی طراحی سؤالات جامعه‌شناسی کنکور، کتاب‌های جامعه‌شناسی دهم، یازدهم و دوازدهم رشتۀ انسانی است. کسب آمادگی و موفقیت در این درس نیازمند مطالعۀ دقیق کتب درسی، استفاده از کتاب‌ها و منابع کنکوری و کتاب‌های تست جامع است. برای راهنمایی شما داوطلبان عزیز، در ادامه قصد داریم به معرفی برخی از بهترین کتاب های جامعه شناسی کنکور بپردازیم.

بهترین منابع کنکور انسانی
خرید خرید کتاب تست جامعه شناسی جامع کنکور انسانی خیلی سبز
کتاب جامعه شناسی خیلی سبز

کتاب جامعه شناسی خیلی سبز، شامل درس‌نامه‌های کاربردی و تست‌های طبقه‌بندی‌شده‌ی دروس جامعه‌شناسی دهم، یازدهم و دوازدهم علوم انسانی است که با هدف آمادگی داوطلبان آزمون سراسری تنظیم شده است. درس‌نامه‌های جامع و کاربردی کتاب علاوه بر پوشش تمامی مطالب کتب درسی به مرور کلیه نکات و مفاهیم کلیدی دروس در قالب جدول و نمودار می‌پردازد. بخش سؤالات چهارگزینه‌ای این کتاب شامل بیش از 1200 تست تألیفی و سراسری همراه با پاسخ‌نامۀ تشریحی برای گزینه‌های صحیح و سایر گزینه‌ها است. علاوه بر این انتهای کتاب شامل آزمون‌هایی برای سنجش آموخته‌های داوطلبان ارائه شده است.

خرید کتاب تست جامعه شناسی جامع کنکور انسانی خیلی سبز


خرید کتاب میکرو جامعه شناسی کنکور گاج
کتاب میکرو جامعه شناسی گاج

کتاب میکرو جامعه‌شناسی گاج از سری کتاب‌های میکرو طبقه‌بندی گاج است که با هدف کسب آمادگی داوطلبان در دروس جامعه‌شناسی دهم، یازدهم و دوازدهم متوسطه علوم انسانی تنظیم شده است. کتاب‌های میکرو طبقه‌بندی گاج از منابع جامع آمادگی برای آزمون سراسری به شمار می‌روند. از ویژگی‌های کتاب حاضر می‌توان به ارائۀ کلیه مطالب کتاب درسی در قالب درس‌نامه‌های دقیق، ارائۀ نکات مهم آموزشی در جداول ویژه، استفاده از تصاویر و مثال برای درک بهتر، بیش از 1400 تست تألیفی و سراسری به‌صورت طبقه‌بندی‌شده و پاسخنامۀ تشریحی دقیق اشاره کرد که به افزایش مهارت‌های آموزشی و تست‌زنی داوطلبان کمک می‌کند.

خرید کتاب میکرو جامعه شناسی کنکور گاج


خرید کتاب جامعه‌شناسی جامع کنکور مشاوران آموزش
کتاب جامعه شناسی مشاوران

کتاب جامعه‌شناسی مشاوران آموزش از سری کتاب‌های جامع جامعه‌شناسی برای آمادگی کنکور سراسری است. این کتاب کلیۀ مطالب کتب درسی دهم، یازدهم و دوازدهم جامعه‌شناسی متوسطه علوم انسانی را در قالب درس‌نامه‌های کاربردی درس به درس و جزءبه‌جزء ارائه می‌دهد و با بیش از 1500 سؤال چهارگزینه‌ای داوطلب را برای مواجه با هرگونه تستی آماده می‌کند. استفاده از جداول و نمودارهای متعدد در متن کتاب با سهولت یادگیری و آموزش سریع دانش‌آموزان کمک می‌کند. پاسخنامۀ تشریحی دقیق و کاربردی سؤالات چهارگزینه‌ای در انتهای کتاب ارائه شده است.

خرید کتاب جامعه‌شناسی جامع کنکور مشاوران


تاریخ | بهترین کتاب های کنکور انسانی

درس تاریخ، جزء دروس متن‌محور و پرحجم رشتۀ انسانی است، اما با مطالعۀ دقیق می‌توان درصدهای بالایی از آن کسب نمود. منبع این درس، کتاب‌های تاریخ ایران و جهان 1، تاریخ ایران و جهان 2 و تاریخ‌شناسی است. و 15 سوال کنکور سراسری را به خود اختصاص داده است. کسب تراز بالا ازاین درس برای رشته‌هایی مانند دبیری تاریخ اهمیت فراوانی دارد. در این میان استفاده از کتاب‌ها و منابع کنکوری مفید و کتاب‌های تست جامع در کنار مطالعۀ کتب درسی، می‌تواند در موفقیت داوطلبان به‌شدت مؤثر باشد. در ادامه‌ی مطلب به معرفی برخی از بهترین کتاب های تاریخ کنکور خواهیم پرداخت.

بهترین منابع کنکور انسانی
خرید کتاب تست تاریخ جامع انسانی خیلی سبز
کتاب تاریخ خیلی سبز

کتاب تاریخ خیلی سبز، یکی از منابع کاربردی در س تاریخ دهم، یازدهم و دوازدهم متوسطه علوم انسانی، برای آماده ساختن داوطلبان شرکت در آزمون سراسری علوم انسانی به شمار می‌رود. درس‌نامه‌های درس به درس، مفهومی و جامع درس همراه با نکات ریز و مهم درس تاریخ و نیز جداول و نمودارهای خلاصه، یادگیری مباحث را آسان می‌کند. سؤالات تستی استاندارد و پاسخ تشریحی آن‌ها در انتهای هر درس‌نامه کلیه مطالب آموزشی درس را پوشش می‌دهد و داوطلب را با نوع سؤالات آزمون سراسری آشنا می‌کند.

خرید کتاب تست تاریخ جامع کنکور انسانی خیلی سبز


خرید کتاب میکرو تاریخ جامع کنکور گاج
کتاب میکرو تاریخ گاج

کتاب میکرو تاریخ گاج با هدف تفهیم کامل مطالب و نکات درس تاریخ پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم علوم انسانی گردآوری شده است. استفاده از جداول، نمودارهای متنوع و تصاویر جذاب در کتاب، به سهولت مطالعه کتاب توسط دانش‌آموزان کمک می‌کند. از ویژگی‌های این کتاب می‌توان به درس‌نامه‌های کامل و کاربردی، بیش از 2200 سؤال چهارگزینه‌ای تألیفی و سراسری، پاسخنامۀ کلیدی، پاسخ‌نامۀ تشریحی QR مندرج در پشت کتاب و تست‌های کنکورهای سال‌های گذشته اشاره کرد. دسته‌بندی سؤالات چهارگزینه‌ای کتاب به‌صورت سؤالات مفهومی، سؤالات خط به خط، ترکیبی و تصویری به افزایش کیفی آموزش داوطلبان کمک می‌کند.

خرید کتاب میکرو تاریخ جامع کنکور گاج


خرید کتاب تاریخ جامع کنکور مشاوران آموزش
کتاب تاریخ مشاوران

کتاب تاریخ مشاوران، درس‌نامه‌ای جامع و کاربردی از کتب درسی تاریخ دهم تا دوازدهم علوم انسانی نظام جدید، جهت آماده‌سازی داوطلبان برای درس تاریخ کنکور سراسری است. درس‌نامه‌های به‌صورت درس به درس مباحث تاریخی را به‌صورت مفهومی و به شیوه‌ای نوین آموزش می‌دهند و استفاده از جدول‌های مقایسه‌ای و نمودارهای ترتیب رویدادهای تاریخی به یادگیری بهتر مطالب کمک می‌کند. بیش از 1800 تست تألیفی و سراسری استاندارد، داوطلب را از سایر منابع کمک‌آموزشی درس تاریخ بی‌نیاز می‌کند. پاسخ‌های تشریحی سؤالات تستی در این کتاب به تحلیل کامل نکات مهم می‌پردازد.

خرید کتاب تاریخ جامع کنکور مشاوران


جغرافیا | کتاب تست کنکور انسانی

تعداد سؤالات درس جغرافیا در کنکور رشته‌ی انسانی، 15 عدد است که منبع اصلی طرح سؤالات آن، کتاب‌های جغرافیا پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم علوم انسانی می‌باشد. هرچند این سؤالات به فرایند یا تحلیل‌های خاصی نیاز ندارد، اما جزء حجیم‌ترین دروس کنکوری علوم انسانی بشمار می‌رود. به همین سبب کسب آمادگی و موفقیت در این درس، نیازمند مطالعۀ دقیق کتب درسی، برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از کتاب‌های کمک‌آموزشی و منابع کنکوری مناسب است. کارشناسان ما برای راهنمایی شما داوطلبان عزیز، در این مطلب به معرفی برخی از بهترین کتاب های جغرافیا کنکور پرداخته‌اند.

بهترین منابع کنکور انسانی
d8acd8bad8b1d8a7d981db8cd8a7 d8acd8a7d985d8b9 d8aedb8cd984db8c d8b3d8a8d8b2
کتاب جغرافیا خیلی سبز

کتاب جغرافیا خیلی سبز، یکی از منابع روان کاربردی دروس جغرافیا پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم رشته انسانی نظام جدید است که با هدف آماده‌سازی داوطلبان برای کنکور سراسری و کنکورهای آزمایشی گردآوری شده است. کتاب متشکل از 27 درس‌نامه جامع دروس جغرافیا به‌صورت درس به درس همراه با تصاویر جذاب و نمودارهای کتب درسی، بیش از 1200 تست تألیفی و کنکوری طبقه‌بندی‌شده، پاسخ‌های تشریحی سؤالات همراه با ذکر نکات مهم کنکوری و پاسخنامه کلیدی است.

خرید کتاب تست جغرافیا جامع کنکور رشته انسانی خیلی سبز


خرید کتاب میکرو جغرافیا جامع کنکور گاج
کتاب میکرو جغرافیا گاج

کتاب میکرو جغرافیا گاج از مجموعه کتاب‌های میکرو طبقه‌بندی گاج با هدف کسب آمادگی داوطلبان برای شرکت در آزمون سراسری و آزمون‌های آزمایشی است. کتاب مذکور شامل درس‌نامه‌های کتب درسی پایه‌های دهم تا دوازدهم علوم انسانی به‌صورت درس به درس، بیش از 900 سؤال چهارگزینه‌ای تألیفی و سراسری طبقه‌بندی‌شده از منابع کتب جدید به همراه پاسخ‌های تشریحی دقیق و ذکر نکات مهم کنکوری است و یکی از کامل‌ترین منابع درس جغرافیا کنکور سراسری بشمار می‌رود.

خرید کتاب میکرو جغرافیا جامع کنکور گاج


خرید کتاب جغرافیا جامع کنکور | مشاوران آموزش
کتاب جغرافیا مشاوران

کتاب جغرافیا مشاوران، یکی از منابع کاربردی آمادگی داوطلبان آزمون سراسری در دروس جغرافیای دهم، یازدهم و دوازدهم علوم انسانی نظام جدید آموزشی است. درس‌نامه‌های کتاب، مروری جامع و مفید از مطالب کتب درسی به‌صورت درس به درس و استفاده از تصاویر جذاب است که برای تفهیم بهتر مطالب و آشنایی با سؤالات کنکور سراسری با 1200 سؤال چهارگزینه‌ای و پاسخنامه تشریحی دقیق دنبال می‌شود. در انتهای کتاب سؤالات کنکور سال‌های گذشته ارائه شده است.

خرید کتاب جغرافیا جامع کنکور مشاوران


ریاضی و آمار | کتاب های مهم کنکور انسانی

درس ریاضیات و آمار کنکور انسانی، جزء دروسی است که حل تست‌های آن برای بسیاری از داوطلبان رشتۀ انسانی چالش‌برانگیز است؛ بنابراین چنانچه داوطلبی تلاش کرده و درصد نسبتاً بالایی از این درس کسب نماید، در بالا بردن تراز او بسیار مؤثر است. دستیابی به این هدف، مستلزم حل تمرین‌های متنوع و آموختن روش‌ها و مهارت‌های تست‌زنی است که با استفاده از کتاب‌ها و منابع کنکوری مناسب امکان‌پذیر است. در ادامۀ مطلب به معرفی برخی از بهترین کتاب های ریاضی و آمار کنکور انسانی پرداخته‌ایم.

بهترین منابع کنکور انسانی
خرید کتاب میکرو طلایی ریاضیات کامل انسانی کنکور گاج
کتاب میکرو طلایی ریاضیات کامل انسانی گاج

کتاب میکرو طلایی ریاضیات کامل انسانی گاج، با هدف تسلط داوطلبان با مباحث ریاضی و آمار پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم علوم انسانی گردآوری شده کهیکی از بهترین کتاب برای کنکور انسانی است. کتاب‌های میکرو طلایی گاج از بهترین منابع آموزشی آمادگی کنکور سراسری تلقی می‌شوند. این کتاب شامل درس‌نامه‌های کامل درس به درس، آموزش نکات کاربردی و مثال‌های متنوع آموزشی، بیش از 1400 تست تألیفی و سراسری با آموزش روش‌های متنوع پاسخ‌گویی به‌صورت طبقه‌بندی از آسان به دشوار مطابق با کتب درسی نظام جدید آموزشی است. بخش پاسخ‌نامۀ تشریحی کتاب علاوه بر تشریح پاسخ صحیح، علل نادرست بودن سایر گزینه‌ها را به‌طور شفاف توضیح می‌دهد.

خرید کتاب میکرو طلایی ریاضیات کامل انسانی کنکور گاج


خرید کتاب میکرو ریاضیات جامع انسانی کنکور گاج
کتاب میکرو ریاضیات جامع انسانی گاج

کتاب میکرو ریاضیات جامع انسانی گاج، در پاسخ به نیاز دانش‌آموزان و داوطلبان رشته انسانی به یک منبع جامع ریاضیات کنکور انسانی گردآوری شده است. این کتاب شامل تمامی مباحث کتب ریاضیات و آمار پایه‌های دهم تا دوازدهم به‌صورت درس به درس است. بخش اول کتاب شامل درس‌نامه‌ها و جدول‌های آموزشی همراه با ارائۀ مثال و سؤالات چهارگزینه‌ای برای تفهیم بیشتر مطالب است. کتاب حاوی بیش از 1500 سؤال چهارگزینه‌ای تألیفی و کنکوری، پاسخنامۀ تشریحی دقیق با ارائۀ دو روش حل تمرین است. بخش یک‌قدم تا 100 در انتهای هر فصل در نظر گرفته شده که سطح سؤالات آن بالاتر از سایر سؤالات می‌باشد.

خرید کتاب میکرو ریاضیات جامع انسانی کنکور گاج


خرید کتاب ریاضی و آمار جامع خیلی سبز
کتاب ریاضی و آمار خیلی سبز

کتاب ریاضی و آمار خیلی سبز، یکی از منابع جامع دروس آمار و ریاضیات انسانی برای آمادگی دانش‌آموزان و داوطلبان رشته انسانی بشمار می‌رود. کتاب متشکل از درس‌نامه‌های کاربردی و خودآموز همراه با نمودار، تصویر و نکته برای تفهیم بهتر مطالب و فرمول‌های کتب درسی دهم، یازدهم و دوازدهم انسانی است. پس از هر درس‌نامه، سؤالات تستی طبقه‌بندی مربوط به آن آمده است. بیش از 1600 سؤال تستی حاوی انواع سؤالات تألیفی و سراسری سال‌های گذشته است و کلیه مطالب کتب درسی را پوشش می‌دهد. در آخر پاسخنامۀ تشریحی دقیق همراه با راه‌حل‌های مختلف برای برخی سؤالات و کلیه ابهامات و اشکالات داوطلب را برطرف می‌کند.

خرید کتاب تست ریاضی و آمار جامع کنکور انسانی خیلی سبز


خرید کتاب ریاضی و آمار جامع کنکور انسانی مشاوران آموزش
کتاب ریاضی و آمار مشاوران

کتاب ریاضی و آمار مشاوران از سری کتاب‌های جامع کنکوری انتشارات مشاوران آموزش است که با هدف آمادگی کامل داوطلبان رشتۀ انسانی در درس آمار و ریاضیات کنکور سراسری گردآوری شده است. درس‌نامه‌های جامع و مفهومی کتاب کلیه مطالب کتب درسی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم انسانی را پوشش می‌دهد و با ارائۀ مثال‌های کاربردی سعی در تفهیم کامل این مطالب دارد. درس‌نامه‌ها شامل بخش‌های پاتخته برای تثبیت آموخته‌ها، از حرف تا عمل برای آموزش روش‌های حل مسئله، ابزارهای حل مسئله برای سهولت حل تمرینات و آزمونک برای سنجش آموخته‌ها می‌باشد. کتاب همچنین شامل بیش از 1200 سؤال تستی متنوع مطابق با کتب درسی جدید و نیز سؤالات سال‌های گذشته کنکور به همراه پاسخنامۀ تشریحی دقیق است.

خرید کتاب ریاضی و آمار جامع کنکور انسانی مشاوران


بهترین منابع دروس عمومی کنکور انسانی 1402

دروسی عمومی کنکور برای تمامی رشته‌ها اهمیت زیادی دارد. بعضاً عملکرد مناسب داوطلب در کسب درصدهای بالا در دروس عمومی کنکور، علی‌رغم عملکرد نامناسب در دروس اختصاصی، موجب کسب تراز مناسب شده است. ضرایب دروسی همچون ادبیات، عربی، زبان انگلیسی و دین و زندگی در کسب رتبۀ مناسب و موفقیت در رشتۀ موردنظر نقش مهمی ایفا می‌کنند.

با توجه به رقابت فشرده در کنکور علوم انسانی، سرمایه‌گذاری مناسب بر روی تک‌تک دروس ازجمله دروس عمومی کنکور انسانی، تأثیر بسزایی در موفقیت داوطلب دارد. در ادامه به معرفی بهترین کتاب های دروس عمومی کنکور انسانی خواهیم پرداخت.

دین و زندگی | بهترین کتاب کنکور انسانی

همان‌طور که اشاره شد، اهمیت کسب درصد مناسب در دروس عمومی کنکور بر هیچ داوطلبی پوشیده نیست. در این میان درس دین و زندگی علاوه بر داشتن ضریب مناسب، جزء دروسی است که به‌راحتی می‌توان امتیاز خوبی از آن کسب نمود. برخی از بهترین کتاب های دین و زندگی کنکور انسانی عبارت‌اند از:

بهترین منابع کنکور انسانی
خرید کتاب میکرو طلایی دین و زندگی انسانی
کتاب دین و زندگی کامل میکرو طلایی انسانی گاج

کتاب دین و زندگی کامل میکرو طلایی انسانی گاج، شامل مباحث کامل درس دین و زندگی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم دورۀ متوسطه رشته‌ی علوم انسانی است.

هر درس این کتاب به بررسی و بیان جامع ساختار کلی درس، روش مطالعه، نکات راهبردی، اصطلاحات و مفاهیم کلیدی و پاسخ‌گویی به سؤالات کتب درسی می‌پردازد و رویکردهای جدیدی را برای یادگیری بهتر مطالب و حفظ آیات و احادیث، پیش روی دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور قرار می‌دهد.

کتاب دین و زندگی کامل میکرو طلایی انسانی انتشارات گاج منبعی جامع و مفید از کتب دین و زندگی است که تمامی مطالب و مباحث موردنیاز برای کنکور این درس را پوشش می‌دهد.

خرید کتاب میکرو طلایی بانک تست دین و زندگی انسانی گاج


خرید کتاب دیم و زندگی جامع میکرو انسانی گاج
کتاب دین و زندگی جامع میکرو طبقه‌بندی انسانی گاج

کتاب دین و زندگی جامع میکرو طبقه‌بندی انسانی گاج، از بهترین کتاب های تست کنکور انسانی است. این کتاب شامل ارائه‌ی جامع، حرفه‌ای و خط به خط از کتب درسی دین و زندگی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم علوم انسانی است. این کتاب یک از منابع کامل و بسیار مفید برای داوطلبان بشمار می‌رود.

کتاب مشتمل بر دو جلد است که جلد اول آن شامل مرور خط به خط و کامل دروس دین و زندگی، شرح مفهوم آیات و احادیث همراه با تست‌های کاربردی این دروس و جلد دوم شامل پاسخ‌های تشریحی روان این تست‌ها همراه با نکات تستی است. برخی از بخش‌های این کتاب شامل درس‌نامه، پیام آیه، نکات ترکیبی و… است.

کتاب دین و زندگی جامع از سری کتاب های میکرو گاج اثری از افشین پورافشار است.

خرید کتاب میکرو دین و زندگی جامع انسانی گاج (جلد اول)


خرید کتاب دین و زندگی جامع انسانی کنکور مشاوران
کتاب دین و زندگی انسانی مشاوران

کتاب دین و زندگی انسانی مشاوران، یکی از بهترین کتاب های تست کنکور انسانی است که تمامی مباحث کتاب‌های درسی دین و زندگی پایه‌های دهم تا دوازدهم رشتۀ انسانی را پوشش می‌دهد. ازاین‌رو در تسلط کامل دانش‌آموزان بر محتوای این دروس مؤثر است.

از ویژگی‌های این کتاب می‌توان به توضیح روان و ساده و درعین‌حال عمیق مطالب هر درس، متن خواهی آیات و روایات، آموزش روابط علت- معلولی، سؤالات طبقه‌بندی‌شده، آزمون‌های آزمایشی بر اساس سؤالات منتخب و دسته‌بندی تست‌های هر درس اشاره کرد. مباحث موجود در کتاب کاملاً مطابق با سطح موردنیاز برای کنکور بوده و از زیاده‌گویی و بیان مباحث خارج از سرفصل‌های مورد تائید اجتناب شده است.

کتاب دین و زندگی انسانی انتشارات مشاوران، مشتمل بر چند جلد است که با همکاری مشترک سعید شبقره، فردین سماقی و وحید تمنا به رشتۀ تحریر در آمده است.

خرید کتاب دین و زندگی انسانی جامع کنکور مشاوران


خرید کتاب تست دین و زندگی جامع انسانی خیلی سبز
کتاب تست دین و زندگی انسانی خیلی سبز

کتاب دین و زندگی انسانی خیلی سبز با هدف تسلط کامل بر کتب درسی دین و زندگی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم رشته‌ی علوم انسانی نگاشته شده است. فصل‌بندی کتاب، تست‌ها و تمرینات مطابق با فصل‌بندی کتب و مفاهیم آموزشی می‌باشد. کتاب مشتمل بر دو جلد است که جلد اول شامل درس‌نامه و پرسش‌های چهارگزینه‌ای و جلد دوم شامل پاسخ‌های تشریحی این پرسش‌ها است.

بیان ساده و روان، نکات ترکیبی، تمرین‌ها و سؤالات کتاب دین و زندگی انسانی انتشارات خیلی سبز، در تسلط تمامی دانش‌آموزان اعم از قوی و ضعیف بر کلیه مطالب و مباحث کتاب درسی مؤثر است، به‌طوری‌که داوطلب پس از مطالعه، قادر به پاسخ‌گویی تمامی سؤالات چهارگزینه‌ای خواهد بود. تعداد زیاد تست‌های مربوط به هر درس، منبعی مفید برای آشنایی و فهم سؤالات دین و زندگی کنکور انسانی است.

خرید کتاب های دین و زندگی کنکور انسانی خیلی سبز


زبان و ادبیات فارسی | بهترین کتاب ها برای کنکور انسانی

 زبان و ادبیات فارسی با داشتن ضریب 4، بیشترین ضریب را در بین دروس عمومی کنکور دارد، ازاین‌رو کسب درصدهای بالا از این درس می‌تواند تأثیر زیادی بر رتبۀ داوطلب داشته باشد. از طرف دیگر ادبیات اولین درس دفترچۀ کنکور سراسری است که توانایی پاسخ‌گویی به آن در حفظ روحیۀ داوطلبان مؤثر است. زبان و ادبیات فارسی کنکور شامل بخش‌های تاریخ ادبیات، املا، لغت، آرایه‌های ادبی و زبان فارسی است. بهترین کتاب زبان و ادبیات فارسی برای کنکور، کتابی است که به‌طور کامل تمامی این مباحث را پوشش دهد. در ادامه به معرفی برخی از بهترین کتاب های فارسی کنکور خواهیم پرداخت.

خرید بهترین کتاب های فارسی کنکور
خرید خرید کتاب تست فارسی جامع خیلی‌سبز (جلد اول)
کتاب تست فارسی خیلی سبز

کتاب تست فارسی خیلی سبز، هر آنچه را که مستلزم تسلط به درس زبان و ادبیات فارسی کنکور است را در خود جای داده است. این مجموعه شامل دو جلد است. جلد اول آن حاوی 4354 سؤال چهارگزینه‌ای است که به‌صورت درس به درس و در 5 مبحث لغت، املا، زبان فارسی، تاریخ ادبیات و آرایه‌های ادبی همراه با پاسخنامه کلیدی از ساده به دشوار دسته‌بندی‌شده‌اند. این تست‌ها شامل تست‌های مروری برای مرور آموخته‌ها، تست‌های تألیفی و نکته دار مطابق با تست‌های کنکوری و نیز تست‌های کنکورهای سال‌های قبل می‌باشد.

 جلد دوم کتاب فارسی خیلی سبز شامل درس‌نامه‌های زبان و ادبیات فارسی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم متوسطه و نیز پاسخ‌های تشریحی سؤالات چهارگزینه‌ای است؛ که علاوه بر تشریح پاسخ صحیح، به نحوۀ رسیدن به پاسخ صحیح و دلایل عدم صحت سایر پاسخ‌ها نیز اشاره می‌کند.

خرید کتاب های فارسی کنکور خیلی سبز


خرید کتاب تست فارسی جامع مهروماه
کتاب تست فارسی جامع مهرو ماه

کتاب فارسی جامع مهروماه، یکی دیگر از منابع جامع برای تسلط بر درس زبان و ادبیات فارسی پایه‌های دهم تا دوازدهم متوسطه برای شرکت در کنکور 1402 است. کتاب علاوه بر درس‌نامه‌های جامع و روان، شامل 5 بسته آموزشی واژگان، املا، دستور، آرایه‌های ادبی و معنی و مفهوم برای هر درس به‌صورت سطح‌بندی شده است و بیش از 3000 سؤال چهارگزینه‌ای تألیفی و سراسری مطابق با کتب درسی نظام جدید و استانداردهای سازمان سنجش را در خود جای داده است.

پاسخ‌های تشریحی دقیق، تحلیلی و حاوی نکات مهم کنکوری و نیز آزمون‌های ویژه هر فصل در یادگیری سریع‌تر و سنجش یادگیری داوطلب مؤثر است. کتاب فارسی جامع انتشارات مهروماه، یکی از کتب پرطرفدار و پرفروش زبان و ادبیات فارسی کنکور برای تمامی رشته‌ها می‌باشد.

خرید کتاب تست فارسی جامع مهروماه


بهترین منابع کنکور انسانی
کتاب فارسی میکرو طبقه بندی گاج

کتاب فارسی میکرو طبقه بندی گاج، حاوی کلیه‌ی مطالب موجود در کتب درسی پایه‌های دهم تا دوازدهم زبان و ادبیات فارسی متوسطه نظام جدید آموزشی است. این مجموعۀ دوجلدی علاوه بر آموزش دقیق مباحث موردنیاز برای شرکت در کنکور، شامل سؤالات چهارگزینه‌ای تألیفی و سراسری استاندارد همراه با تشریح دقیق نکات برای یادگیری و سنجش آموخته‌های دانش‌آموزان می‌باشد.

جلد اول کتاب به آموزش دروس و 3800 تست و پاسخنامۀ کلیدی و جلد دوم به پاسخ‌گویی به پرسش‌های چهارگزینه‌ای اختصاص داده شده است. در انتهای هر فصل آزمون‌هایی برای جمع‌بندی مطالب ارائه شده است.

کتاب فارسی میکرو طبقه بندی گاج اثری مشترک از امیر نجات شجاعی و مهدی نظری است که توسط انتشارات گاج منتشر شده است. ای کتاب منبعی جامع و مفید برای کسب آمادگی در کنکور سراسری و نیز آزمون‌های آزمایشی بشمار می‌رود.

خرید کتاب های میکرو فارسی گاج


خرید کتاب میکرو طلایی پاسخ ادبیات موضوعی کامل گاج
کتاب ادبیات موضوعی میکرو طلایی گاج

کتاب ادبیات موضوعی میکرو طلایی گاج با هدف پرداختن موضوعی به کلیه‌ی مباحث زبان و ادبیات فارسی کنکور سراسری (واژگان، املا، آرایه‌های ادبی، دستور زبان، تاریخ ادبیات و قرابت معنایی) نگاشته شده است. در این کتاب برای اجتناب از پراکندگی، مباحث چندگانه زبان و ادبیات فارسی ازجمله املا، قرابت معنایی، تاریخ ادبیات و … در سه قلمرو فکری، ادبی و زبانی به‌صورت مجزا موردبررسی قرار گرفته‌اند.

کتاب شامل دو جلد است که جلد اول به درس‌نامه و سؤالات چهارگزینه‌ای و جلد دوم به پاسخ تشریحی این سؤالات اختصاص داده شده است. کتاب ادبیات موضوعی میکرو طلایی گاج اثری مشترک از امیرنجات شجاعی و مهدی نظری است که به‌صورت منبعی جامع و کاربردی، نیاز داوطلبان به هرگونه منبعی را برطرف می‌کند. این کتاب به تنهایی تمامی مباحث مورد نیاز کنکور سراسری را پوشش می‌دهد.

خرید کتاب میکروطلایی ادبیات موضوعی کامل کنکور گاج


خرید کتاب قرابت معنایی جامع نشر الگو
کتاب قرابت معنایی نشر الگو

کتاب قرابت معنایی نشر الگو، به‌منظور افزایش درک ادبی و آشنایی کامل با مبحث قرابت معنایی زبان و ادبیات فارسی کنکور سراسری گردآوری شده است. قرابت معنایی یا تشخیص مفهوم اصلی شاعر و نویسنده، یکی از چندین مبحث مهم موجود در تست‌های ادبیات کنکور می‌باشد که برای پاسخ‌گویی به آن نباید به مطالب کتاب بسنده کرد.

کتاب قرابت معنایی نشر الگو یک کتاب موضوعی جامع است که با برخورداری از آموزش دقیق، سؤالات چهارگزینه‌ای و پاسخ‌های تشریحی، تمامی مباحث مربوط به قرابت معنایی ادبیات موردنیاز سه پایۀ نظام جدید آموزشی را پوشش می‌دهد. افزایش درک ادبی، شرح اشکالات مکرر، بیان مفاهیم و ادبیات معادل و نیز بخشی تحت عنوان نون شب با 151 آزمون تستی، از ویژگی‌های این کتاب است.

خرید کتاب قرابت معنایی جامع نشر الگو


زبان انگلیسی | بهترین کتاب برای کنکور انسانی

زبان انگلیسی یکی از دروس کاربردی است که ضرورت یادگیری آن بر کسی پوشیده نیست. هرچند ممکن است تصور شود دروس واجد ضرایب بالاتر اهمیت بیشتری در قبولی کنکور دارد، اما تلاش برای کسب درصدهای بالاتر در دروسی مانند زبان عمومی که دارای میانگین در صد کمتری در بین داوطلبان کنکور هستند، اهمیت زیادی دارد. سؤالات درس زبان انگلیسی کنکور شامل مباحثی همچون گرامر، واژگان و درک مطلب است. ازاین‌رو یک منبع جامع کنکور سراسری، کتابی است که تمامی این مباحث را پوشش دهد. کتاب‌های زیر جزء بهترین کتاب های زبان انگلیسی کنکور محسوب می‌شوند.

خرید بهترین کتاب انگلیسی کنکور
کتاب زبان انگلیسی جامع کنکور مبتکران (شهاب اناری)
کتاب زبان مبتکران

کتاب زبان انتشارات مبتکران، یکی از کتب معتبر و شناخته‌شده‌ی کمک‌آموزشی درس زبان انگلیسی متوسطه انتشارات مبتکران می‌باشد. مبتکران یکی از انتشارات به نام در عرصۀ کتب کمک‌آموزشی است. تمرین‌ها و سؤالات تشریحی موجود در این کتاب علاوه بر کنکور سراسری نیاز دانش‌آموز برای آموزش دروس برای شرکت در امتحانات را نیز به‌طور کامل برآورده می‌سازد.

این کتاب شامل تمامی مباحث و مهارت‌های درس زبان انگلیسی پایه‌های دهم تا دوازدهم به‌صورت یک کتاب جامع به همراه واژه‌نامه است که تمامی آنچه را که داوطلب برای کسب درصد خوب در این درس دارد را فراهم ساخته و نیاز دانش‌آموزان در هر سطحی را برآورده می‌سازد.

وجود درس‌نامه، تشریح نکات مهم، مثال‌های متنوع، بیش از 1000 تست تألیفی و کنکوری و طبقه‌بندی تست‌ها به چهار بخش گرامر، واژگان و خواندن، برخی از ویژگی‌های کاربردی کتاب زبان مبتکران به شمار می‌رود.

خرید کتاب زبان انگلیسی جامع کنکور مبتکران (شهاب اناری)


بهترین منابع کنکور انسانی
کتاب انگلیسی جامع میکرو طبقه‌بندی گاج

کتاب انگلیسی جامع میکرو طبقه‌بندی گاج یکی از کامل‌ترین مراجع دربردارندۀ تمامی مطالب و نکات موردنیاز درس زبان انگلیسی متوسطه نظام جدید آموزشی است. کتاب با پوشش دادن تمامی مباحث آموزشی موردنیاز کنکور سراسری ازجمله گرامر، درک مطلب، ریدینگ، کلوزتست و… با زبانی ساده و به‌صورت درس به درس، داوطلب را از سایر منابع بی‌نیاز می‌کند.

تست‌های دسته‌بندی‌شده در انتهای هر بخش آموزشی، پاسخ‌های تشریحی و نکاتی راجع به باید و نبایدهای تست‌زنی، به یادگیری بهتر مطالب و افزایش مهارت‌های تست‌زنی داوطلب کمک می‌کند.

 کتاب انگلیسی جامع میکرو طبقه‌بندی گاج شامل تکنیک‌هایی برای خواندن صحیح متن و پاسخ دادن به سؤالات درک مطلب مطرح شده است. انتهای کتاب، 40 آزمون جامع از دروس تمامی پایه‌ها به‌منظور سنجش داوطلبان ارائه شده است. کتابچۀ واژگان ضمیمه این کتاب کمک‌آموزشی شامل تمامی واژگان مهم و کاربردی کتاب‌های زبان پایه‌های هفتم تا دوازدهم به‌صورت مجزا است.

خرید کتاب میکرو انگلیسی جامع کنکور گاج


خرید کتاب میکرو طلایی انگلیسی کامل کنکور گاج
کتاب انگلیسی کامل میکرو طلایی گاج

کتاب انگلیسی کامل میکرو طلایی گاج، با هدف آماده‌سازی کامل داوطلبان شرکت در آزمون سراسری و آزمون‌های آزمایشی گردآوری شده و یکی از گزینه‌ها برای آمادگی کامل در درس زبان انگلیسی کنکور سراسری است. این کتاب تمامی مباحث موردنیاز درس زبان انگلیسی ازجمله درک مطلب، گرامر، ریدینگ، کلوز تست و… پایه‌های دهم تا دوازدهم متوسطه نظام جدید را پوشش می‌دهد.

این کتاب علاوه بر درس‌نامه، حاوی نکات مهم دروس، نکته‌های طلایی، تمرین‌های کتب درسی و تست‌های هدفمند و استاندارد به‌صورت طبقه‌بندی‌شده است. بخش پیوست‌های کتاب شامل افعال بی‌قاعده، گرامر در یک نگاه، پیشوندها و پسوندها و… دسترسی داوطلب به مطالب کتاب را آسان‌تر می‌سازد.

 کتاب انگلیسی کامل میکرو طلایی گاج اثر سعید ابراهیمی در 592 صفحه همره با کتابچه‌ی واژگان 192 صفحه‌ای منتشر شده است.

خرید کتاب میکرو طلایی انگلیسی کامل کنکور گاج


خرید کتاب تست انگلیسی جامع خیلی سبز
کتاب تست زبان خیلی سبز

کتاب زبان خیلی سبز، کتابی جامع و کاربردی که از بهترین کتاب های کنکور انسانی به حساب می آید. این کتاب دربردارنده‌ی تمامی مباحث زبان انگلیسی پایه‌های دهم تا دوازدهم متوسطه می‌باشد. کتاب حاضر شامل درس‌نامه‌های کاربردی، تست‌های هدفمند و متنوع سه پایۀ متوسطه همراه با پاسخ‌های تشریحی بر اساس آخرین تغییرات کتب درسی است که 4 بخش گرامر، واژگان، درک مطلب را پوشش می‌دهد.

کتابچۀ مجانی واژگان ضمیمه‌ی کتاب شامل معانی کلمات در کاربردهای مختلف، کاربرد کلمه در جمله و ترجمه کلمه و مثال به زبان فارسی است به‌طوری‌که یادگیری واژگان ضروری و کاربردی را برای داوطلبان آسان می‌سازد.

 از خصوصیات کتاب زبان خیلی سبز می‌توان به واژه‌نامه کامل، آموزش گرامر همراه با تست‌های هدفمند و طبقه‌بندی‌شده، آموزش واژه‌ها از طریق مثال و ارائۀ متن کلوزتست‌های تمرینی اشاره کرد.

خرید کتاب تست انگلیسی جامع خیلی سبز

تمامی کتاب‌های ذکرشده جزء بهترین کتاب های کنکور انسانی بشمار می‌روند و پیشنهاد کارشناسان فروش کتابانه هستند. کتابانه آمادۀ شنیدن نظرات و دیدگاه‌های شما داوطلبان و کاربران گرامی در مورد بهترین کتاب‌های کنکور انسانی و کتاب‌های تست جامع کنکور انسانی است. منتظر نظرات مؤثر و کارگشای شما عزیزان هستیم. نظرات شما عزیزان به ما در رفع کمبودها و بهبود کیفی محصولات یاری می‌رساند.

راهنمای خرید بهترین منابع کنکور انسانی 1402

این روزها خریدهای اینترنتی و غیرحضوری گسترش فراوانی یافته است. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند، دور از ازدحام و هیاهوی بیرون، مایحتاج خود را با فشار دادن چند دکمه تأمین نمایند. سایت کتابانه نیز امکان تأمین نیازهای شما دانش‌آموزان و داوطلبان را به‌صورت غیرحضوری فراهم نموده است. خرید اینترنتی کتاب‌های کنکور انسانی را به سایت کتابانه بسپارید. در هرکجای ایران که باشید، کتابانه امکان دسترسی سریع و آسان بهترین کتاب تست کنکور انسانی و کتاب‌های تست جامع کنکور انسانی را برایتان فراهم می‌نماید. برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های خود، کتاب‌های کنکور انسانی را به‌صورت آنلاین سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت منابع کنکور انسانی

چنانچه در تأمین هزینه و قیمت کتاب‌های کنکور انسانی با مشکل مواجه هستید، با بررسی رنج قیمت و مقایسه قیمت کتاب‌ها در فروشگاه اینترنتی کتابانه، متوجه قیمت مناسب و باصرفه‌تر این کتاب‌ها در کتابانه خواهید شد. همچنین شما داوطلبان عزیز می‌توانید از مزیت خرید بهترین کتاب تست کنکور انسانی با تخفیف سایت کتابانه بهره‌مند شوید.

نظرسنجی کنکور انسانی

اگر شما هم کتاب کمک‌آموزشی مناسبی سراغ دارید که در این فهرست نیست، آن را معرفی کنید. درصورتی که تجربه استفاده از هریک از کتاب‌های گفته‌شده را داشته‌اید، نظر خود را با ما در میان بگذارید.

برای دیدن بهترین منابع کنکور ریاضی کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت