خرید کتاب تست ریاضی دهم

معرفی بهترین منابع درس ریاضی دهم

درس ریاضی از مهم ترین دروس از پایه های ابتدایی تا دوران دانشگاه می باشد. یادگیری و تسلط درس ریاضی کمک بسیاری به دانش آموزان برای موفقیت در کنکور و حتی امتحانات پایان خواهد کرد. برای کسب موفقیت در این درس علاوه بر تسلط کامل به کتاب ریاضی دهم استفاده از کتاب کنکوری و کمک درسی ریاضی ضروری می‌باشد.

در این مقاله تلاش کردیم تا در دو بخش، بهترین کتاب های کنکوری ریاضی دهم برای آن دسته از دانش آموزانی که از پایه دهم خود را آماده کنکور می‌کنند و بهترین کتاب های کمک درسی ریاضی دهم برای دانش آموزانی که در تلاشند تا معدل بالایی در کنکور کسب کنند را معرفی کنیم.


بهترین کتاب‌های تست ریاضی دهم

در این قسمت به معرفی 4 عنوان از بهترین کتاب های تست ریاضی دهم می‌پردازیم. قابل ذکر است که هر کدام از این 4 کتاب منبع کاملی برای ارائه درس و نکته و سوالات کنکوری المپیادی می‌باشد. در ادامه ویژگی هر کدام از این کتاب‌ها را ذکر کرده‌ایم.

نام کتابمولفتعداد تستتعداد صفحه
تست ریاضی دهم خیلی سبزرسول محسنی منش، سروش موئینی، کوروش اسلامی1484402
میکرو ریاضی دهم گاجمحمدحسین صابری1456480
تست ریاضی دهم الگوکاظم اجلالی، ارشک حمیدی، نوید صفایی1775404
پاورتست ریاضی دهم مهروماهعباس اشرفی، وهاب تقی زاده، مصطفی دیداری1470320

1. کتاب تست ریاضی دهم خیلی سبز

کتاب تست ریاضی دهم خیلی سبز، برای رسیدن دانش آموزان به تسلط کافی برای حل سوالات در آرمون های مختلف، درسنامه ای شامل نکات اصلی و مهم درس و شیوه های مختلف حل سوال ها و دسته بندی سوال ها، ارائه داده است. سوالات این کتاب شناسنامه دار بوده و منبع تمام سوالات کنکور سراسری سال های قبل و آزمون های استاندارد می باشند.

کتاب حاضر دارای پاسخنامه ی تشریحی است که شامل نکات مهم و کلیدی در حل سوالات مشابه است که به اندازه ی کافی هر سوال را توضیح داده تا دانش آموزان با خواندن جواب، راه حل ها را کاملا یاد بگیرند. این اثر یکی از بهترین کتاب کمک درسی دهم تجربی در سطح کنکور است که باعث تسلط دانش آموزان بر تمام مباحث کتاب درسی و سوالات کنکوری می شود.

معرفی بهترین منابع درس ریاضی دهم
ویژگی های کتاب تست ریاضی دهم خیلی سبز
  • ارائه توضیحات مفصل و کامل
  • بیان نکات مهم
  • ارائه مثال های حل شده

2. کتاب میکرو ریاضی دهم گاج

کتاب میکرو ریاضی دهم  شامل درسنامه ای کامل بوده که نکات طلایی به همراه مثال های متعدد برای فهم عمیق و تثبیت یادگیری مطالب، در خود گنجانده است. تمام تست های این مجموعه، برگزیده ای از تست های کنکورهای سراسری، آزمون های گاج و یا تالیف شده از کتاب درسی بوده و دارای پاسخ نامه ی تشریحی کامل و قابل فهم، هستند.

به دانش آموزان و داوطلبان توصیه می شود که بعد از پاسخ به سوالات چهارگزینه ای، به بخش پاسخ های تشریحی مراجعه کرده و از نکات کلیدی ذکر شده در بین پاسخ ها بهره برده و با روش های تستی و تشریحی سوالات آشنا شوند تا بتوانند سوال های مشابه را به درستی پاسخ بدهند.

معرفی بهترین منابع درس ریاضی دهم
ویژگی های کتاب میکرو ریاضی دهم گاج
  • رنگی نوشتن عبارات و نکات کلیدی درسنامه
  • ارائه جدول و نمودار برای یادگیری بهتر
  • ارائه فرمول‌های مهمی که باید حفظ شوند

3. کتاب تست ریاضی دهم نشر الگو

کتاب ریاضی دهم نشر الگو از استانداردترین کتاب‌های کنکوری ریاضی دهم می‌باشد که در ابتدای هر درس، درسنامه‌ی مفصلی آورده شده و دارای نکات کلیدی مهم و مثال‌های متعدد برای تثبیت یادگیری و آموزش روش حل سوالات تستی می‌باشد. کتاب ریاضی پایه‌ی دهم نشر الگو، سوالات چهارگزینه‌ای بسیاری را در خود گنجانده که اکثرا شناسنامه‌دار بوده و منبع آن‌ها، از کنکورهای سراسری سال‌های گذشته و یا تالیفی هستند که تمام مطالب کتاب درسی را پوشش داده و باعث تسلط داوطلبان بر سوالات کنکور می‌شود.

معرفی بهترین منابع درس ریاضی دهم
ویژگی های کتاب تست ریاضی دهم نشر الگو
  • ارائهه درسنامه به صورت ایستگاه نکته
  • بیان کاملا رسمی
  • بولد نوشتن سوالات و تست ها

4. کتاب پاورتست ریاضی دهم مهروماه

کتاب پاورتست ریاضی دهم مهروماه از برترین کتاب‌های کنکوری ریاضی دهم می‌باشد که درسنامه ی کامل و مفهومی به همراه مثال های متعدد برای تفهیم مطالب و تثبیت یادگیری، ارائه داده است. از روش های منحصر به فرد آموزشی این کتاب، می توان به آموزش روش تستی تعیین علامت و روش های خاص گویا کردن مخرج، اشاره کرد.

سوالات چهارگزینه ای مجموعه که به ترتیب سختی؛ از آسان به دشوار چیده شده؛ تالیفی و یا از تست های کنکور سال های گذشته بوده که کل مطالب کتاب درسی را پوشش می دهند.

معرفی بهترین منابع درس ریاضی دهم

بهترین کتاب کمک آموزشی ریاضی دهم

در این قسمت به معرفی کتاب های کمک درسی ریاضی دهم می‌پردازیم که در قالب آموزش و نمونه سوال به دانش آموزان ارائه می‌شود. از آنجایی از کنکور 1402 نقش معدل تاثیر بسیاری در کنکور دارد استفاده از کتاب های کمک درسی ریاضی دهم برای ارتقای معدل برای دانش آموزان اهممیت بسیاری خواهد داشت.

کتاب سیر تا پیاز ریاضی دهم گاج

کتاب سیر تا پیاز ریاضی دهم انتشارات گاج، از مجموعه کتاب‌های جدید سیر تا پیاز شامل 3 جلد کتاب در 1 کتاب” است که جلد اول (کتاب آموزش)، در هر قسمت درسنامه‌ی کامل به همراه مثال‌ها و تست‌ها( سطح تست‌ها بالاتر از کتاب درسی است) و نکات مهم تستی را در بخشی تحت عنوان “ویژه‌ی علاقه مندان”؛ارائه داده است.

جلد دوم (کتاب کنکور)، مجموعه ای کامل از پرسش های چهار گزینه ای کنکور داخل و خارج کشور و پرسش های چهار گزینه ای  تالیفی (بر اساس کتاب درسی جدید) که به ترتیب دشواری چیده شده‌اند، می باشد.

جلد سوم (کتاب امتحان ) مجموعه‌ی کاملی از سوالات امتحانی بوده که به ترتیب از آسان به دشوار چیده شده‌اند و دارای پاسخنامه‌ی تشریحی هستند. همه‌ی این ویژگی‌ها در یک کتاب جمع شده که این کتاب را جز بهترین کتاب‌های کمک‌درسی ریاضی دهم قرار می‌دهد و باعث تسلط داوطلبان بر مطالب کتاب و نکات کنکوری می‌شود.

معرفی بهترین منابع درس ریاضی دهم

کتاب ماجراهای من و درسام ریاضی دهم

کتاب ریاضی دهم از مجموعه کتاب‌های ماجراهای من و درسام خیلی سبز جزء بهترین کتاب‌های کمک‌درسی ریاضی دهم و قابل استفاده دانش‌آموزان در امتحانات می‌باشد. کتاب ماجراهای من و درسام ریاضی دهم انتشارات خیلی سبز از 7 فصل و هر فصل از چندین درس تشکیل می‌شود. در ابتدای هر درس توضیح کامل محتوای هر درس با ذکر نکات مهم و کلیدی و در صورت لزوم به همراه مثال‌هایی به منظور تثبیت یادگیری ارائه می‌گردد.

معرفی بهترین منابع درس ریاضی دهم

سایر کتاب های کمک درسی ریاضی دهم

معرفی بهترین منابع درس ریاضی دهم

در این مطلب سعی کردیم بهترین کتاب های کنکوری و کمک آموزشی ریاضی دهم را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.

خوشحال می‌شویم شما عزیزان هم نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

خرید کتاب درسی دهم تجربی

خرید کتاب درسی دهم ریاضی

بررسی ریاضی تجربی میکرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت