بهترین کتاب روانشناسی کنکور

اهمیت استفاده از بهترین منابع روانشناسی برای کنکور

با مطالعه دقیق‌تر و تست‌زدن بیشتر، می‌توانید در پاسخگویی به تست‌های روانشناسی کنکور مهارت کسب کنید و درصد خطای خود را به حداقل برسانید. در

این قسمت، بهترین کتاب‌ های روان‌ شناسی کنکور انسانی پیشنهاد، بررسی و مقایسه شده‌اند. برای خرید اینترنتی و یا اطلاع از قیمت کتاب‌ های کنکور انسانی با فروشگاه اینترنتی کتابانه همراه باشید.


فهرست بهترین کتاب های روانشناسی کنکور

کتاب تست روان‌ شناسی خیلی سبز

کتاب تست روانشناسی انتشارات خیلی سبز شامل درسنامه‌هایی جذاب و کامل از درس روان‌ شناسی پایه یازدهم به همراه سؤالات تستی تألیفی است.

در هر فصل، ابتدا درسنامه‌ها به‌ صورت فصل‌ به‌ فصل، مفصل و با پوشش‌دهی تمام نکات درسی قرار دارد.

در انتهای هر فصل سؤالات تستی کنکورهای سراسری و آزمایشی سال‌های گذشته مرتبط به آن فصل ارائه شده است.

در انتها پاسخنامه تشریحی تست‌ها قرار گرفته و در قسمت پاسخنامه، هم به بررسی گزینه درست و هم به چرایی گزینه نادرست پرداخته شده است.

بهترین کتاب روانشناسی کنکور
ویژگی‌های کتاب تست روانشناسی خیلی سبز
  • درسنامه‌های جامع و روان
  • تست‌های سطح‌بندی شده و طبقه بندی
  • مطاطبقت کامل تست‌ها، با تست‌های کنکور سراسری

کتاب روان‌ شناسی جامع کنکور مشاوران

کتاب روان‌ شناسی مشاوران مطابق کتاب درسی پیش رفته و تمام مسائل را با زبانی ساده و با تیترهایی هدف‌دار به صورت تحلیلی پوشش داده است.

در قسمت سؤالات چهارگزینه‌ای کتاب روانشناسی جامع کنکور مشاوران، سؤالات تستی زیاد و مشابه کنکور در انواع مفهومی، حفظی و ترکیبی به همراه پاسخنامه کامل و تشریحی ارائه شده است که در آن آدرس دقیق محل پاسخ و علت اشتباه بودن گزینه‌های دیگر وجود دارد.

بهترین کتاب روانشناسی کنکور
ویژگی‌های کتاب روانشناسی جامع کنکور مشاوران
  • درسنامه‌های کامل و کاربردی
  • بیش از 1400تست
  • پاسخنامه کاملا تشریحی

کتاب روان‌ شناسی کامل میکرو گاج

در این کتاب، مباحث به‌ صورت درس به درس پیش رفته و دارای درسنامه‌ای روان و تست‌های فراوان به همراه پاسخنامه‌ای مفصل و تشریحی است.

در پاسخنامه کتاب میکرو روان شناسی کنکور گاج، علاوه بر بررسی گزینه درست، به بررسی علل اشتباه بودن گزینه‌های دیگر نیز پرداخته شده است.

چیدمان این کتاب به این‌ گونه است که در ابتدا تست‌ها قرار گرفته‌اند و در انتهای هر بخش، درسنامه و آموزش کاملی شامل نمودار و جدول از مباحث این درس آورده شده که هیچ ابهامی در ذهن داوطلب کنکور انسانی باقی نماند.

بهترین کتاب روانشناسی کنکور
ویژگی‌های کتاب میکرو روانشناسی کامل گاج
  • درسنامه‌های کامل
  • تست‌های فراوان
  • پاسخنامه تشریحی
  • 11 ساعت فیلم آموزشی

در این مطلب سعی کردیم تا با معرفی بهترین کتاب های درس روانشناسی کنکور راهنمایی خوبی به شما عزیران کرده باشیم تا نقش اندکی در موفیقتتان در کنکور داشته باشیم.

امیدواریم از این مطلب بهره خوبی برده باشید. خوشحال می‌شویم نظرات شما عزیزان را نیز راجع به کتاب های روانشناسی کنکور بدانیم.

مقاله‌های پیشنهادی کتابانه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت