خرید بهترین کتاب های دین و زندگی کنکور انسانی

معرفی بهترین منابع دین و زندگی کنکور انسانی

اهمیت آشنایی با بهترین کتاب دین و زندگی کنکور انسانی

در نگاه اول و یا در امتحانات مدرسه، مجموعه دین و زندگی، درسی خواندنی، حفظی و ساده به نظر می‌آید. اما زمانی که حرف از کنکور در میان است، پاسخگویی به سؤالات این درس نیازمند ریزبینی‌ها، حضور ذهن و تکنیک‌های خاصی است که در مفاهیم آیات و روایات نهفته است که دیگر خارج از قواعد یک درس صرفاً حفظی است. برای پاسخگویی بهتر و گرفتن نتیجه احسن، نیاز به بهترین کتاب های کنکور انسانی در درس دین و زندگی بیشتر حس می‌شود که در ادامه چند نمونه از این کتاب‌ها معرفی شده‌اند.

فهرست کتاب های برتر دین و زندگی کنکور انسانی

در ادامه با کتابانه همراه باشید تا با بهترین کتاب های دین و زندگی رشته انسانی برای آشنا شوید.

کتاب دین و زندگی انسانی مشاوران

کتاب دین و زندگی انسانی جامع کنکور انتشارات مشاوران آموزش، شامل آموزش کتاب‌های دین و زندگی انسانی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم است. این کتاب که یکی از بهترین کتاب‌های تست جامع کنکور انسانی است، شامل بخش‌های درسنامه، تست‌ها و پاسخ‌های تشریحی آن‌هاست.

تمامی مطالب بیان شده در درسنامه کتاب دین و زندگی انسانی جامع کنکور مشاوران به‌ گونه‌ای ارائه شده که داوطلب با مفاهیم موجود به زبانی ساده، به طور عمقی و در چهارچوب کنکور آشنا شود. تست‌هایی که در این کتاب آمده، همگی تست‌های کنکورهای سال‌های قبل هستند که عیناً و یا با تغییراتی متناسب با کتاب‌های نظام جدید، به‌ صورت هدفمند چیده شده‌اند. این سؤالات تمام دروس را پوشش داده و مروری بر تمام درس‌ها خواهند داشت.

کتاب دین و زندگی انسانی خیلی سبز

کتاب دین و زندگی انسانی انتشارات خیلی سبز کتابی است ارزشمند برای داوطلبان شرکت در کنکور انسانی که می‌خواهند درصد بالایی را در این درس کسب کنند. این کتاب در دو جلد عرضه شده است. جلد اول آن، دین و زندگی جامع کنکور انسانی خیلی سبز، درس‌نامه و سؤال و جلد دوم آن، پاسخ دین و زندگی جامع کنکور انسانی خیلی سبز نام دارد.

در این کتاب کلیه مطالب موجود در کتاب دین و زندگی از پایه دهم تا دوازدهم بیان شده‌اند. چیدمان فصول کتاب براساس چیدمان کتاب درسی است. ابتدا درسنامه و در ادامه سؤالات تستی با پوشش‌ دهی کامل مباحث قرار دارد. بررسی تمامی آیات و احادیث، بیان تمام مفاهیم متن کتاب و طراحی سؤالات مفهومی منطبق با کنکور از جمله ویژگی‌های منحصر به‌ فرد این کتاب در جلد اول است. همچنین در جلد دوم کتاب دین و زندگی جامع انسانی خیلی سبز، تکنیک‌های حل سؤالات و رد گزینه‌های نادرست در تست‌های موردی، نکات و البته آدرس آن قسمت از درس که سؤال از آنجا مطرح شده، وجود دارد.

کتاب دین و زندگی کامل میکرو طلایی انسانی گاج

کتاب دین و زندگی کامل انسانی کنکور از سری کتاب‌ های میکرو طلایی گاج را می‌توان در زمره بهترین کتاب کنکور انسانی قرار داد. این کتاب یکی از کامل‌ترین و غنی‌ترین منابع درس دین و زندگی هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم رشته انسانی است. جلد اول این مجموعه، دین و زندگی کامل کنکور میکرو طلایی جلد بانک تست؛ و جلد دوم آن، دین و زندگی کامل کنکور میکرو طلایی جلد درسنامه نام دارند. مطالب در این کتاب به‌ صورت پایه به پایه و درس به درس قرار گرفته‌اند.

در قسمت درسنامه، بخش‌های مختلف آیه، حدیث، نکات راهبردی و مرور سریع و دقیق کتاب درس در نظر گرفته شده است. در قسمت بانک تست کتاب نیز، تست‌های جامع تألیفی و آزمون‌های سال‌های گذشته به‌ صورت طبقه‌ بندی‌ شده از سطح ساده تا دشوار ارائه شده‌اند. وجود این طبقه‌بندی باعث می‌شود تا نظم آموزشی مطالب حفظ شده و دانش‌آموز بازخوردی دقیق و درست از سطح علمی خود داشته باشد. در جلد دوم کتاب میکرو طلایی دین و زندگی انسانی از انتشارات گاج، پاسخ‌نامه تشریحی سؤالات بانک تست به همراه نکات و یادآوری‌های بسیار مهم ارائه شده است و امکان بررسی دقیق سؤالات را به دانش‌آموزان می‌دهد.

کتاب دین و زندگی جامع میکرو طبقه‌ بندی انسانی گاج

کتاب دین و زندگی جامع انسانی از سری کتاب‌ های میکرو طبقه بندی گاج، از سال‌ها پیش یکی از کتاب‌های معروف رشته انسانی بوده است. در جلد اول این کتاب دو جلدی، درس‌نامه و تست‌های میکرو طبقه‌بندی ارائه شده است. این درس‌نامه‌های کامل در کنار تست‌های طبقه‌بندی شده، می‌تواند باعث به‌ وجود آمدن تسلط بر روی مفاهیم و نکات کلیدی مطالب شود.

در جلد دوم کتاب میکرو طبقه بندی دین و زندگی جامع انسانی گاج، پاسخنامه تشریحی تست‌ها وجود دارد. بررسی جواب تست‌ها، خود نوعی یادگیری مجدد نکات تستی است. وجود درسنامه و پاسخنامه این کتاب در کنار تست‌های متعدد، علاوه بر ارزیابی داوطلب، باعث تسلط کافی بر روی مباحث موجود در این کتاب می‌شود. بنابراین پیشنهاد شده که اگر جواب تستی را درست انتخاب کردید، همچنان به پاسخنامه این کتاب برتر کنکور انسانی مراجعه کرده و از نکات ذکر شده در پاسخ‌ها و علل غلط بودن گزینه‌های دیگر درس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت