معرفی بهترین منابع حسابان یازدهم

اهمیت آشنایی با منابع برتر حسابان یازدهم

درس حسابان برای رشته ریاضی فیزیک بسیار مهم می باشد زیرا پایه ریاضیات در مقطع دبیرستان و دانشگاه است. از این رو لازم است دانش آموزان ضمن مطالعه دقیق و کافی کتاب درسی حسابان یازدهم با انتخاب یک منبع کمک آموزشی جامع و استاندار یادگیری خود را تکمیل کنند و آن را به طور مفهومی بیاموزند تا دچار مشکل نشوند و نتیجه قابل قبولی را از آن کسب کنند.


فهرست بهترین کتاب تست حسابان یازدهم

در این قسمت از مقاله بر آن بودیم تا 3 عنوان از بهترین کتاب‌های تست حسابان یازدهم به زعم اکثر مشاوران تحصیلی و دانش آموزان رتبه برتر کنکور را معرفی کنیم.

کتاب تست حسابان یازدهم خیلی سبز

کتاب حسابان یازدهم انتشارات خیلی سبز از بهترین کتاب‌های کمک‌درسی حسابان یازدهم می‌باشد که هر فصل آن به چند بخش تقسیم شده و هر بخش دارای درس نامه ای جامع و کامل است. در هر بخش پرسش های چهارگزینه ای متنوع و پرمحتوا، متناسب با مطالب هر فصل و با هدف آماده سازی دانش آموزان برای آزمون سراسری گنجانده شده است.

تست حسابان یازدهم خیلی سبز
ویژگی های کتاب تست حسابان یازدهم خیلی سبز
  • درسنامه خلاصه و مفید
  • تست‌های استاندارد
  • پوشش تست‌های کنکور
  • تنوع و تعدد تست‌ها
  • پاسخنامه تشریحی

کتاب میکرو حسابان یازدهم گاج

در کتاب میکرو حسابان یازدهم در هر فصل پرسش های چهار گزینه ای متنوع و پر محتوا وجود دارد که قابل استفاده برای دانش آموزانی است که به سوالات ساده و معمولی فکر نمی کنند و علاقه مندند ذهن خود را با سوالات سخت و پرفایده به چالش بکشند. از اهداف طرح این پرسش ها آماده سازی داوطلبان برای کنکور سراسری می باشد.

ویژگی‌های کتاب میکرو حسابان یازدهم گاج
  • درسنامه‌های کامل
  • تست‌های فراوان
  • پاسخ‌های روان
معرفی بهترین منابع حسابان یازدهم

کتاب تست حسابان یازدهم نشر الگو

این کتاب بر اساس محتوای کتاب درسی و با هدف کسب مهارت در حل پرسش‌های چهارگزینه‌ای به نگارش درآمده است. هر فصل کتاب حسابان یازدهم نشر الگو، به چند درس تقسیم شده و هر درس دارای نکات ضروری و کلیدی می‌باشد. روش‌های اصلی حل پرسش‌های چهارگزینه‌ای همراه با مثال‌های متنوع و فراوان بیان شده‌اند.

حسابان یازدهم الگو
وژگی‌های کتاب تست حسابان یازدهم نشر الگو
  • درسنامه های روان
  • تعداد تست بالا
  • سطح بالای تست ها
  • پاسخنامه تشریحی مفصل

مقایسه بهترین کتاب‌های تست حسابان یازدهم

در این قسمت به مقایسه بهترین کتاب های تست حسابان یازدهم از نظر تعداد تست و حجم کتاب می‌پردازیم:

نام کتابتعداد تستتعداد صفحه
تست حسابان یازدهم خیلی سبز1575453
میکرو حسابان یازدهم1384448
تست حسابان یازدهم الگو2190480

بهترین کتاب کمک آموزشی حسابان یازدهم

بری کسب نمره‌های بالا و موفقیت در امتحانات پایان ترم استفاده از کتاب‌های کمک درسی امری ضروری می‌باشد. از این رو در این قسمت بهترین منابع حسابان که از مهمترین کتاب‌های پایه یازدهم رشته ریاضی است را معرفی نموده‌ایم.

کتاب شگفت انگیز حسابان یازدهم خیلی سبز

حسابان یازدهم شگفت انگیز کتابی جامع و کاربردی است که تمامی مطالب حسابان 1 را در سطح پیشرفته آموزش می‌دهد و دانش‌آموزان با مطالعه دقیق آن محال است مبحث و مفهومی را متوجه نشوند.

کتاب آموزش شگفت انگیز حسابان یازدهم خیلی سبز، شامل پنج فصل و بیست هشت درس است که در ابتدای هر درس، درسنامه‌ای ارائه شده که دربر دارنده ی کلیه مطالب کتاب درسی به همراه نکات بیشتر می‌باشد.

شگفت انگیز حسابان یازدهم

کتاب سیر تا پیاز حسابان یازدهم گاج

از ویژگی ها و جذابیت های فوق العاده این کتاب این است که سه موضوع مختلف در یک مجموعه گنجانده شده است. از دیگر ویژگی های فوق العاده این مجموعه آن است که برای یادگیری بهتر و دقیق تر دانش آموزان هر فصل را به چند بخش تقسیم کرده و هر بخش را با ارائه مثال ها و تمرینات متعدد و مفید آموزش می دهد.

سیر حسابان یازدهم

کتاب ماجراهای من و درسام حسابان یازدهم

هدف این کتاب کمک به فراگیران جهت کسب نمرات عالی در امتحانات نیم سال اول و دوم می باشد. کتاب موجود، دارای درس نامه ای کامل در قالب پله های درسی (همگام با کتاب درسی)، می باشد. این درس نامه ها بصورت مختصر ، با زبانی ساده و همراه با نمونه سؤالات حل شده بیان شده و مطالعه آن ها پیش از انجام تمرینات توصیه می شود.

کتاب ماجرا حسابان یازدهم

سایر کتاب‌های کمک درسی حسابان یازدهم

حسابان یازدهم

در این مطلب سعی کردیم بهترین کتاب های کنکوری و کمک آموزشی حسابان یازدهم را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.

خوشحال می‌شویم شما عزیزان هم نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


مقالات پیشنهادی کتابانه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت