مقاله آشنایی با 4 مجموعه کتاب علمی برای نوجوانان

آشنایی با 4 مجموعه کتاب علمی برای نوجوانان

کتاب‌های علمی جهت آشنایی کودکان و نوجوانان با دنیای علم نگاشته می‌شوند و تلاش می‌کنند تا تمامی مباحث علمی به روز را پوشش دهند. علم و دنیای گسترده‌‌ی آن اغلب برای نوجوانان جذاب و پرکشش است و آنها می‌توانند با مطالعه‌ی بهترین کتاب‌های علمی علائق خود را کشف کنند و گاها برای آینده‌ی خود برنامه ریزی کنند و مسیر مشخص کنند.

اهمیت مطالعه ی بهترین کتاب های علمی برای نوجوانان

آنچه موجب افزایش سطح آگاهی علمی نوجوانان می‌شود مطالعه است. کنکاش و جستجو راجع به موضوعات علمی و کشف حقایق از طریق مطالعه‌ی بهترین کتاب‌های علمی کمک شایانی به نوجوانان می‌کند تا مهارت لازم در هر مبحث علمی پیدا کنند. شاخه‌های متعدد و مباحث جذاب علمی را می‌توان در کتاب‌های علمی، اطلس‌ها و دانشنامه‌های مختلف به راحتی پیدا کرد. این مطالعات خارج از درس کمک می‌کند تا نوجوان به راحتی با مفاهیم آموزشی جدید آشنا شود و درک بهتری از آنها داشته باشد.

معرفی تعدادی از کتاب های علمی برای گروه سنی نوجوان

در این مقاله به معرفی کتاب‌های برگزیده‌ی علمی که مناسب نوجوانان است پرداخته شده و برای مطالعه‌ی این کتاب‌ها و خرید اینترنتی کتاب‌های علمی کودک و نوجوان می‌توانید به فروشگاه اینترنتی کتابانه مراجعه نمایید.


آشنایی با 4 مجموعه کتاب علمی برای نوجوانان

مجموعه کتاب چرا و چگونه

این مجموعه از بهترین کتاب‌های علمی نوجوان از انتشارات قدیانی می‌باشد. این مجموعه در موضوعات مختلف علمی مثل؛ بدن، مومیایی، انرژی اتمی، رایانه و روبات، اسب‌ها و غیره را شامل می‌شود. این کتاب مناسب گروه سنی ج. د و ه تالیف شده است. مطالب این کتاب در حجم کم همراه با تصاویر ارائه شده تا برای مخاطب جذابتر شود.


آشنایی با 4 مجموعه کتاب علمی برای نوجوانان

مجموعه کتاب رازها

این مجموعه از بهترین کتاب‌های علمی نوجوان از انتشارات علمی و فرهنگی می‌باشد و درباره‌ی رازهای علمی، تاریخی و تکنولوژی جهان با رویکرد دایره المعارفی است. در این کتاب با نگاهی ژورنالیستی به موضوعات مختلف دنیای علم، تکنولوژی، تاریخ و سرگرمی… پرداخته و سعی شده همه ی اطلاعات لازم برای آشنایی مخاطب با موضوعات به شکل جذابی بررسی شود.


مطالعه بیشتر: 7 مجموعه از بهترین کتاب های علمی کودک


آشنایی با 4 مجموعه کتاب علمی برای نوجوانان

مجموعه کتاب علوم ترسناک

مجموعه کتاب علوم ترسناک از بهترین کتاب‌های علمی نشر پیدایش می‌باشد و به موضوعاتی مانند: فیزیک، شیمی، زیست شناسی و … با کودکان و به خصوص نوجوانان با زبانی طنز و رویکردی نوین سخن می گوید. تصاویر رنگی و جالب این مجموعه نیز باعث جذابتر شدن این اثر شده است.


آشنایی با 4 مجموعه کتاب علمی برای نوجوانان

مجموعه کتاب علمی ولی شیرین تر از داستان

این مجموعه جز بهترین کتاب‌های علمی نوجوان از نشر کلام می‌باشد و هیجان انگیزترین و جذاب‌ترین اطلاعات علمی را در زمینه‌های مختلفی چون: فضانوردی، زندگی در فضا، سفر در زمان، سفر به ماه، اتم، اینترنت و … در اختیار کودکان و نوجوانان قرار می‌دهد.نویسندگان این مجموعه کوشیده‌اند تا با به کارگیری شیوه‌های گوناگون از قبیل بیان داستان، بررسی تاریخچه، توضیح مفاهیم علمی به کمک انجام آزمایش و … بچه‌ها را به خواندن کتاب‌های علمی ترغیب نمایند.


فروشگاه اینترنتی کتابانه با گردآوری این مقاله تلاش کرده است تا تعدادی از کتاب‌های علمی مربوط به گروه سنی نوجوان را معرفی کند تا علاقه‌مندان به راحتی بتوانند از آنها استفاده نمایند و یا از طریق سایت فروشگاه اینترنتی کتابانه خریداری نمایند. +

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت