بهترین کتاب های زبان انگلیسی پیش دبستانی

معرفی بهترین کتاب های زبان انگلیسی پیش دبستانی

امروزه اهمیت و لزوم یادگیری زبان انگلیسی و نقش آن در پیشرفت و ارتقاء تحصیلی و علمی کودکان و نوجوانان بر کسی پوشیده نیست. یادگیری هر زبان، مستلزم تمرین زیاد، مستمر و بلندمدت است. به همین سبب بسیاری از والدین ترجیح می‌دهند، فرزندانشان آموزش زبان انگلیسی را از همان اوایل کودکی و سنین پیش از دبستان آغاز نمایند.

استفاده از کتاب های آموزشی مصور و جذاب، متناسب با سن و سال کودک، جزء بهترین و اصولی‌ترین تکنیک‌های یادگیری زبان انگلیسی خصوصا در سنین پیش‌دبستانی است. در این راستا برخی از انتشارات فعال و معتبر در حوزه‌ی کتاب های کمک‌آموزشی و کتاب های پیش‌دبستانی، اهتمام به گردآوری و تالیف برخی از بهترین کتاب های زبان انگلیسی پیش ‌دبستانی متناسب با اهداف آموزشی و مناسب این مقطع تحصیلی نموده‌اند.

برای آشنایی با برخی از معتبرترین و پرفروش ترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی در مقطع پیش دبستانی و راه‌های خرید کتاب های زبان انگلیسی پیش دبستانی در ادامه‌ی مطلب با کتابانه همراه باشید.

کتاب انگلیسی پیش دبستانی خیلی سبز

کتاب انگلیسی پیش‌دبستانی «انتشارات خیلی سبز» در زمره‌ی کتاب های معتبر در زمینه‌ی آموزش زبان انگلیسی است که علاوه بر آموزش حروف و صداهای اصلی و کلمات زبان انگلیسی، موجب پرورش مهارت‌های آوایی، نوشتاری و خلاقیت کودکان سنین پیش از دبستان می‌گردد. ارائه‌ی دروس و تمرینات منسجم، استفاده از تصاویر، رنگ‌ها و بازی‌های جذاب در این کتاب و فضای شاد وسرگرم‌کننده‌ی آن، با تحریک حس تخیل و کنجکاوی کودک، به پیشبرد و ارتقاء سطح یادگیری و تقویت حافظه‌ی دیداری و شنیداری وی کمک شایانی می‌نماید.

کتاب کار انگلیسی پیش دبستانی خیلی سبز

کتاب کارپوچینو انگلیسی پیش دبستانی گاج

کتاب انگلیسی پیش‌دبستانی «انتشارات گاج» با هدف فراهم آوردن منبعی مفید و کاربردی برای مربیان در امر آموزش زبان انگلیسی به کودکان پیش از دبستان گردآوری شده است. کتاب حاضر با توجه به رویکرد تمرین مستمر و بلندمدت موردنیاز برای یادگیری زبان تهیه شده و هر درس آن شامل حروف، کلمات و اصطلاحات جدید مطابق با سطح آموزشی کودکان در سنین پیش از دبستان است. استفاده از تصاویر، رنگ‌آمیزی و گرافیک جذاب از دیگر خصوصیات این محصول آموزشی است.

خرید کتاب کارپوچینو انگلیسی پیش دبستانی گاج

کتاب های Super Safari

کتاب های سوپر سافاری یک مجموعه آموزشی در 3 سطح مختلف است که آموزش زبان به کودکان چهار الی هفت سال را بر عهده دارد؛ این مجموعه توسط «انتشارات Cambridge» منتشر شده است. هدف این مجموعه، آموزش زبان انگلیسی از طریق فعالیت‌های شاد و جذاب کودکانه نظیر داستان، شعر و بازی است. استفاده از چهار شخصیت حیوانی دوست‌داشتنی، تصاویر رنگی جذاب و دیگر تکنیک‌های خاص آموزشی از دیگر ویژگی‌های این کتاب آموزشی است. کتاب های حاضر علاوه بر افزایش سطح و سهولت یادگیری زبان در خردسالان، موجب تقویت مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی کودکان می‌گردد.

خرید کتاب Super Safari 1

کتاب های پاکتس 

کتاب های آموزشی زبان انگلیسی پاکتس، یک مجموعه‌ی آموزشی 4 سطحی مختص کودکان سنین پیش از دبستان است که توسط دوتن از مربیان باسابقه در حوزه‌ی آموزش زبان به کودکان به تالیف رسیده است.

این مجموعه کتاب ها علاوه بر بهره‌مندی از محتوای شاد، ترفندهای آموزشی متنوع و تصاویر جذاب، شامل فلش‌کارت، فایل‌های صوتی مفرح و سایر ابزارهای کمک‌آموزشی‌ برای ارتقا کیفی و کمی و سهولت آموزش است. استفاده از این کتاب ها علاوه بر آموزش زبان انگلیسی موجب تقویت مهارت‌های دیداری، نقاشی و رنگ‌آمیزی خردسالان می‌گردد.

خرید کتاب Pockets 1

کتاب های MR. Bugs Phonics

کتاب های مستر باگز از مجموعه کتاب های جذاب و کاربردی در زمینه‌ی آموزش زبان انگلیسی به کودکان سنین پیش از دبستان بشمار می‌رود. تکنیک آموزشی این مجموعه کتاب ها، آموزش لغات انگلیسی در قالب داستان‌های جذاب و کودکانه و تلفظ و تمرین با استفاده از اشعار و آهنگ‌های شاد، با هدف استحکام پایه‌ی آموزشی نوآموزان می‌باشد. تصاویر و محتوای جذاب و رنگی این کتاب ها موجب تقویت مهارت‌های بصری و جذب بیشتر نوآموزان می‌گردد. این مجموعه توسط «انتشارات آکسفورد» به چاپ رسیده است.

ovdn کتاب MR. Bugs Phonics 1

یکی از اهداف فروشگاه اینترنتی کتابانه، فراهم ساختن امکان خرید آسان و با صرفه‌ی کتاب های برتر  و باکیفیت آموزش زبان برای تمامی زبان‌آموزان است. نظرات و پیشنهادات شما مخاطبان گرامی، هادی و راهگشای ما در برآوردن هرچه بهتر این وظیفه‌ی مهم است. برای خرید کتاب های زبان انگلیسی پیش دبستانی به وب‌سایت ما مراجعه نمایید، نظرات و سوالات خود در زمینه‌ی بهترین کتاب ‌های زبان انگلیسی پیش دبستانی را با ما در میان بگذارید و ما را در ارتقاء کیفی و کمی محصولات‌ یاری نمایید. منتظر نظرات ارزشمند شما گرامیان هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت