معرفی بهترین کتاب های کمک درسی فارسی هشتم

بهترین کتاب های کمک درسی فارسی هشتم

با گذراندن دوره ابتدایی و ورود به دوره اول متوسطه و کلاس هشتم، دانش‌آموزان و والدین آنها بیشتر از قبل متوجه اهمیت این دوره در رشد و ترقی تحصیلی خواهند شد. در این دوره لازم است تا دانش‌آموز تمرکز بیشتری در یادگیری مباحث درسی داشته باشد، زیرا این‌کار موجب کسب نمرات عالی و آماده‌شدن برای کنکور و قبولی در دانشگاه با رتبه ممتاز خواهد شد. به‌منظور پیشرفت تحصیلی لازم است تا در درس‌های مختلفی از جمله فارسی، ریاضی، علوم و … به صورت مداوم تمرین، تکرار و مطالعه داشته باشید و از کتاب های کمک درسی هشتم استفاده نمایید. یکی از دروس مهم که در آینده تحصیلی و شغلی مؤثر است، کتاب فارسی هشتم است. دانش‌آموزان پایه هشتم می‌توانند برای پیشرفت در این درس شیرین از بهترین کتاب های کمک درسی فارسی هشتم استفاده کنند.

خواندن اشعار و نوشته های ادبی سبب تسکین روح و بهره‌مندی از تجارب شاعران و نویسندگان می‌شود. با ما همراه باشید تا با کتاب های کمک درسی برتر فارسی هشتم آشنا شوید.

خرید کتاب درسی هشتم


بهترین کتاب های کار فارسی هشتم

باتوجه به نظام آموزشی موجود در مدارس امروزی، بهتر است تا والدین با تهیه کتاب کار مناسب، روند آموزش و یادگیری را برای فرزندان خود آسان‌تر کنند. در ادامه به معرفی چند کتاب کمک درسی هشتم برای درس فارسی می‌پردازیم.


کتاب کار پوچینو فارسی هشتم گاج

کتاب فارسی هشتم از سری کتاب های کارپوچینو گاج از جمله کتاب های کمک درسی برتر فارسی هشتم است که توسط انتشارات گاج منتشر شده است و شامل سری کاملی از تمرین، پرسش‌وپاسخ، درس‌نامه به همراه ارائه نکته‌های نگارشی و دستوری، فرهنگ واژگان به صورت جدا برای هر درس و تقویت مهارت خواندن و فهم مطالب است.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی فارسی هشتم

کتاب کار فارسی هشتم خیلی سبز

یکی از بهترین کتاب کمک آموزشی فارسی هشتم کتاب کار فارسی هشتم انتشارات خیلی سبز است که شامل مجموعه‌ای از پرسش‌های متداول دانش‌آموزان در زمینه کتاب فارسی و نمونه سؤالات متنوع تستی و تشریحی امتحانی است. با خرید کتاب کار خیلی سبز می‌توانید نمرات ممتازی در کلیه امتحانات ترم و میان‌ترم کسب کنید.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی فارسی هشتم

کتاب کار فارسی هشتم کاهه

کتاب کار فارسی هشتم انتشارات کاهه به همراه یک درس‌نامه کامل به شما مشتریان عزیز ارائه می‌شود. کتاب کار فارسی هشتم کاهه حاوی نمونه سؤالات تشریحی برای امتحان نهایی و تستی برای مسابقات و آمادگی در انواع آزمون‌های علمی است.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی فارسی هشتم

بهترین کتاب های تیزهوشان فارسی هشتم

سالانه دانش‌آموزان زیادی برای قبولی و ورود به مدارس برتر و سمپاد، تلاش می‌کنند. بنابراین استفاده از کتاب های تست مناسب و باکیفیت، بسیار در قبولی افراد مؤثر است و موجب افزایش مهارت و سرعت تست‌زنی دانش‌آموز و تقویت اطلاعات او می‌شود. در ادامه بهترین کتاب های تیزهوشان و نمونه دولتی در درس فارسی را به شما معرفی خواهیم کرد.


کتاب تیزهوشان فارسی هشتم خیلی سبز

کتاب فارسی هشتم از سری کتاب های تیزهوشان خیلی سبز دارای دو ویژگی مهم است، اولین ویژگی آن آماده‌سازی ذهن دانش‌آموز برای امتحانات ورودی تیزهوشان در دوره دوم متوسطه است و ویژگی بعدی آن ایجاد آمادگی برای مراحل المپیاد فارسی در دوره متوسطه دوم است.

با خرید کتاب کمک درسی تیزهوشان فارسی هشتم خیلی سبز، می‌توانید از درس‌نامه کامل آن که شامل نکات دستوری و نگارشی است، واژه آموزی و نمونه تست‌های تیزهوشان و مدارس برتر در سال‌های قبل بهره‌مند شوید.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی فارسی هشتم

کتاب مرشد فارسی هشتم مبتکران

یکی دیگر از کتاب های کمک درسی فارسی هشتم، کتاب مرشد مسابقات فارسی هشتم انتشارات مبتکران است که موجب تقویت مهارت تست‌زنی دانش‌آموز در درس فارسی می‌شود و به یادگیری عمیق‌تر درس کمک می‌کند. این مجموعه از سری کتاب های مرشد مبتکران از دو قسمت سؤالات هر فصل از کتاب و آزمون جامع برای دانش‌آموزان تشکیل شده است.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی فارسی هشتم

کتاب IQ (آی کیو) فارسی هشتم گاج

از دیگر کتاب هایی که جز بهترین کتاب های کمک درسی فارسی هشتم است، کتاب آی کیو گاج است. در کتاب آی کیو IQ فارسی هشتم گاج تمامی آرایه‌های ادبی و دستورات زبان فارسی به صورت جز به جز توضیح داده شده است. محتوای این کتاب از سؤالات تستی متنوع تشکیل شده و برای دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون‌های برتر را دارند، بسیار مناسب است.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی فارسی هشتم

بهترین کتاب های آموزش فارسی هشتم

در کنار خرید کتاب های تیزهوشان، خوب است تا از کتاب هایی که به زبانی ساده‌تر سبب یادگیری و پیشرفت دانش‌آموز می‌شوند نیز استفاده کرد. این‌گونه کتاب های کمک آموزشی با توضیحات روان‌تر و بازکردن بیشتر مباحث هر فصل سبب یادگیری عمیق‌تر دانش‌آموزان می‌شوند و دانش‌آموز با مطالعه این کتاب ها، راحت‌تر می‌تواند مباحث کتاب های پیچیده‌تر تیزهوشان را هضم کند و یاد بگیرد.

کتاب پیشتاز فارسی هشتم خیلی سبز

این کتاب توسط انتشارات خیلی سبز منتشر شده است و برای کسانی که سطح فارسی متوسط و خوبی دارند و قصد تثبیت دانش خود و تقویت آن را دارند بسیار مناسب است. در واقع استفاده از این کتاب به نسبت سایر کتاب های تیزهوشان بسیار راحت‌تر به یادگیری دانش‌آموزان می‌انجامد.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی فارسی هشتم

کتاب فارسی هشتم طالبت تبار | مبتکران

کتاب فارسی هشتم حمید طالب تبار از بهترین کتاب های کمک درسی فارسی هشتم تیزهوشان است و شامل معانی لغات، شعر و جملات سخت است که با نظم خاصی بر اساس هر درس به توضیح پرداخته است. همچنین این کتاب با بیش از 800 تمرین تست و پاسخ‌نامه موجود در خود، انتخاب مناسبی برای دانش آموزانی است که می‌خواهند در تیزهوشان شرکت کنند.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی فارسی هشتم

کتاب پرسمان فارسی هشتم گاج

کتاب فارسی هشتم از مجموعه کتاب های پرسمان گاج است و به ارائه معانی واژگان مهم و املای آنها، توضیح آرایه‌های ادبی و معانی عبارات درسی و اشعار و تاریخ ادبیات می‌پردازد و شامل سؤالات تستی و تشریحی امتحانی طبقه‌بندی‌شده و پاسخ‌نامه‌ای برای آنها است.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی فارسی هشتم

بهترین کتاب های نمونه سؤالات امتحانی فارسی هشتم

همان‌طور که می‌دانید با فرا رسیدن زمان امتحانات ترم اول و دوم، دانش‌آموزان باید برای امتحانات آماده شوند. یکی از چیزهایی که موجب پیشرفت تحصیلی و کسب نمرات بالا در دانش‌آموزان می‌شود، استفاده از کتاب های نمونه سوالات امتحانی ویژه شب امتحان است. دقت کنید تا این جزوات را حتماً از مراکز معتبر خریداری کنید تا محتوای درون جزوات برای شما سودمند باشند. در ادامه چند نمونه معتبر از کتاب های نومونه سوالات امتحانی را به شما معرفی خواهیم کرد.

کتاب شب امتحان فارسی هشتم خیلی سبز

کتاب فارسی هشتم از سری کتاب های شب امتحان خیلی سبز نمونه سؤالات امتحانی از چهار قسمت اصلی تشکیل شده است که شامل: آزمون‌های نوبت اول و دوم در دو شکل طبقه‌بندی‌شده و طبقه‌بندی‌نشده، پاسخ‌نامه تشریحی و درس‌نامه کامل شب امتحان است.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی فارسی هشتم

کتاب فارسی هشتم اسفندیار

جزوه امتحانی اسفندیار که در شب امتحان که وقت زیادی برای خواندن کتاب فارسی ندارید، بسیار مناسب و کاربردی است.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی فارسی هشتم

کتاب گلبرگ فارسی هشتم گل واژه

یکی دیگر از بهترین کتاب های کمک درسی فارسی هشتم، کتاب گلبرگ نشر گل‌واژه است. ساختار و مشخصات این کتاب از آزمون‌های جامع، پاسخ‌نامه کاملاً تشریحی، طراحی سؤالات امتحانی به سبک‌های مختلف و نکته‌هایی جهت یادآوری تشکیل شده است.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی فارسی هشتم

تمامی کتاب هایی که در این مقاله معرفی شد در فروشگاه آنلاین کتابانه با قیمت مناسب موجودند و شما می‌توانید خرید اینترنتی کتاب های کمک آموزشی فارسی هشتم را ازطریق این سایت کتابانه انجام دهید. امروزه ابزار گوناگون و فراوانی برای یادگیری دانش‌آموزان به وجود آمده، اما هیچ‌کدام از این ابزارها جای مطالعه‌ی کتاب را نگرفته‌اند.

شما عزیزان، اگر از میان کتاب های کمک درسی فارسی هشتم، کتابی بهتر از کتاب های بالا سراغ دارید و از طراحی آن راضی هستید، می‌توانید نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت