بهترین منابع شیمی دهم

معرفی بهترین منابع شیمی دهم

شیمی دهم یکی از دروس مهم و کاربردی پایه دهم خصوصاً برای رشته‌های ریاضی و تجربی است که به بررسی ساختارهای شیمیایی مواد می‌پردازد. از این رو استفاده از کتاب های کمک درسی شیمی دهم امری ضروری می‌باشد.

 در این مطلب سعی داریم به معرفی برخی از بهترین کتاب ‌های کمک‌ درسی شیمی دهم و نیز راه‌های خرید کتاب‌ شیمی دهم بپردازیم.


بهترین کتاب ‌های کمک ‌درسی شیمی دهم

همان‌طور که اشاره شد استفاده از کتاب‌های کمک درسی شیمی مناسب و استاندارد می‌تواند تأثیر بسزایی در آموزش بهتر مباحث و تفهیم بهتر مفاهیم شیمی به دانش‌آموزان دهم داشته باشد.

این کتاب‌ها علاوه بر درس‌نامه‌های کاربردی و مفید دربردارنده‌ی نکات کلیدی مهم کتب درسی همراه با نمونه سؤالات مرتبط می‌باشد.

کتاب‌های کمک ‌درسی شیمی دهم بسته به نوع کاربرد و نیاز دانش‌آموز، به گروه‌های مختلفی طبقه‌بندی می‌شوند که ازجمله‌ی آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کتاب های ‌کار شیمی دهم
  • کتاب های تست شیمی دهم
  • کتاب های آموزش شیمی دهم
  • کتاب های نمونه سؤالات امتحانی شیمی دهم

به‌منظور آشنایی شما دانش‌آموزان عزیز، در ادامه مطلب به معرفی بهترین کتاب‌ های کمک‌ درسی شیمی دهم هر گروه خواهیم پرداخت.


بهترین کتاب‌های تست شیمی دهم

کتاب های تست شیمی دهم، شامل سؤالات چهارگزینه‌ای مربوط به کلیه‌ی مباحث موجود در کتاب شیمی دهم است که به‌منظور آشنایی دانش‌آموز با سؤالات آزمون سراسری، آزمون‌های آزمایشی و سایر آزمون‌ها و نیز کسب آمادگی بیشتر گردآوری شده است. برخی از بهترین کتاب‌های تست شیمی دهم عبارت‌اند از:

کتاب تست شیمی دهم خیلی سبز

پرسش‌ای کتاب تست شیمی دهم خیلی سبز کاملاً طبقه بندی شده و بر اساس عناوین و سرفصل های متن کتاب درسی است. 

هر بخش شامل دو دسته A و Z می باشد که تست های دسته ی A در آغاز هر بخش بر مبنای روند آموزشی کتاب درسی و صفحه به صفحه مرتب و طبقه بندی شده اند.

صفحات کتاب کاملاً رنگی بوده بوده و حتی الامکان از تصاویر و جداول کتاب برای درک بهتر سوالات استفاده شده است.

نقد و بررسی شیمی خیلی سبز (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)
ویژگی‌های شیمی دهم خیلی سبز
  • ارائه بیش از 1200 تست
  • جداول و نمودار‌های نکته محور
  • صفحات رنگی و جذاب

کتاب میکرو شیمی دهم گاج

کتاب میکرو شیمی دهم گاج شامل آموزش کامل کلیه‌ی نکات و مباحث درس شیمی دهم است که با هدف سهولت یادگیری، درک کامل مفاهیم و افزایش مهارت تست‌زنی دانش‌آموزان به تألیف رسیده است.

کتاب شیمی دهم میکرو گاج دربردارنده‌ی سؤالات چهارگزینه‌ای و پاسخنامه دقیق تشریحی به همراه ارائه‌ی روش‌های حل مسائل شیمی است که کلیه‌ی مباحث کتاب ازجمله مثال‌ها، پاورقی‌ها و…را پوشش می‌دهد.

در بین سؤالات چهارگزینه‌ای این کتاب به سؤالات چهارگزینه‌ای ترکیبی مطابق با سبک جدید کنکور سراسری نیز اشاره شده است.

معرفی بهترین منابع شیمی دهم
ویژگی‌های کتاب میکرو شیمی دهم
  • بررسی کامل پرسش‌های چهارگزینه‌ای در پاسخ‌نامه‌ی کاملا تشریحی
  • ارائه درجه‌بندی تست‌ها در سه سطح با استفاده از رنگ
  • بررسی انواع تست‌ها در ویرایش جدید مطابق کنکور دو سال اخیر 

کتاب تست شیمی دهم مبتکران

از ویژگی‌های کتاب شیمی دهم مبتکران ارائه مطالب و نکات کلیدی درس به زبان کارتونی است که مطالب و مفاهیم بهتر در ذهن فراگیران جا بیافتد.

از ویژگی‌های این کتاب انتشارات مبتکران طراحی و ارائه دو نمونه پرسش‌های چهارگزینه‌ای با نام‌های وی. آی. تی ودسا می‌باشد.

پرسش‌های وی. آی. تی آن دسته از سوالاتی هستند که با دقت و وسواس فراوان انتخاب شده‌اند و پاسخ‌گویی به این پرسش‌ها حساس، حیاتی و مهم هستند و در موفقیت داوطلبان در آزمون‌های آزمایشی و کنکور سراسری نقش بسزایی ایفا می‌نمایند.

معرفی بهترین منابع شیمی دهم
ویژگی های کتاب شیمی دهم مبتکران
  • ایستگاه های درس و نکته
  • طرح آموزش کارتونی
  • علائم کاریکاتوری برای میزان سختی تست ها
  • پاسخنامه تشریحی

کتاب تست شیمی دهم نشر الگو

کتاب تست شیمی دهم نشر الگو، در زمره‌ی کتاب‌های کمک‌آموزشی تست شیمی دهم متوسطه است که با هدف آشنایی دانش‌آموزان با سؤالات چهارگزینه‌ای و آمادگی برای کنکور سراسری به تألیف رسیده است.

درس‌نامه‌های کامل همراه با توضیحات جامع برای فهم بهتر مباحث دروس، پوشش کلیه‌ی نکات کتاب درسی، خلاصه نکات مهم در ابتدای فصل، جمع‌بندی مطالب در انتهای فصل، سؤالات طبقه‌بندی‌شده، ارائه ترفندهای محاسباتی حل مسائل شیمی و پاسخنامه تشریحی همراه با ارائه نکات تکمیلی از ویژگی‌های اصلی این کتاب بشمار می‌روند.

معرفی بهترین منابع شیمی دهم
ویژگی‌های کتاب تست شیمی دهم نشر الگو
  • پوشش تمام نکات کتاب درسی
  • ارائه تست‌های ترکیبی
  • تفکیک سوالات از لحاظ سطح تست

بهترین کتاب‌های کمک آموزشی شیمی دهم

کتاب‌های آموزش شیمی دهم به‌منظور سهولت یادگیری و کمک به تفهیم بهتر کلیه‌ی مباحث و مفاهیم موجود در کتاب‌ درسی شیمی دهم طراحی ‌شده‌اند. برخی از بهترین کتاب های کمک آموزشی شیمی دهم عبارت‌اند از:

کتاب سیر تا پیاز شیمی دهم گاج

کتاب سیر تا پیاز شیمی دهم گاج، به سبب آموزش ساده و روان مباحث و پوشش صفر تا صد کلیه‌ی مطالب کتاب درسی شیمی دهم یکی از منابع کمک آموزشی جامع درس شیمی این مقطع تحصیلی بشمار می‌رود.

کتاب سیر تا پیاز شیمی دهم نشر گاج علاوه بر شرح کامل مباحث شیمی دهم، شامل سؤالات چهارگزینه‌ای طبقه‌بندی‌شده، تست‌های کنکور سراسری، نمونه سؤالات امتحانی درس شیمی دهم و پاسخ تشریحی دقیق به‌منظور سنجش آموخته‌های دانش‌آموز است.

معرفی بهترین منابع شیمی دهم

کتاب ماجراهای من و درسام شیمی دهم خیلی سبز

کتاب ماجراهای من و درسام شیمی دهم خیلی سبز از سری کتاب های کمک آموزشی درس‌نامه محور درس شیمی دهم رشته‌های ریاضی و تجربی است که با هدف یادگیری بهتر و عمیق‌تر مطالب درسی، آشنایی با نمونه سؤالات مختلف و افزایش مهارت حل سؤالات شیمی به تألیف رسیده است.

معرفی بهترین منابع شیمی دهم

بهترین کتاب های کار شیمی دهم

کتاب کار شیمی دهم اغلب شامل بخش‌های آموزشی، تمرینات و سؤالات متنوع (چهار گزینه‌ای، جای خالی، درست و نادرست، تشریحی و…) استاندارد و هدفمند است که به درک عمیق، تسلط بیشتر و تثبیت بهتر آموخته‌های دانش‌آموزان این مقطع تحصیلی کمک شایانی می‌کند. برخی از بهترین کتاب های کار شیمی دهم عبارت‌اند از:

کتاب کار شیمی دهم مهروماه

کتاب کار شیمی دهم انتشارات مهروماه، ارائه‌ای جامع و مفهومی از درس‌نامه‌ها و مباحث کتاب درسی شیمی دهم همراه با پرسش‌ها و تمرین‌های متنوع (جای خالی، درست و نادرست، انتخاب گزینه و…) می‌باشد که به‌منظور آشنایی کامل دانش‌آموزان با مباحث و مفاهیم این کتاب درسی به تألیف رسیده است.

کتاب حاضر علاوه بر درس‌نامه‌های کاربردی و سؤالات، دارای 28 کارگاه حل مسئله است که به سهولت یادگیری دانش‌آموز کمک می‌کند.

معرفی بهترین منابع شیمی دهم

کتاب کار شیمی دهم خیلی سبز

کتاب کار شیمی دهم انتشارات خیلی سبز، از مجموعه کتاب‌های کمک ‌درسی شیمی دهم مختص دانش‌آموزان رشته‌های تجربی و ریاضی است که با هدف تمرین و تکرار بیشتر مسائل شیمی توسط دانش‌آموزان دهم به تألیف رسیده است.

کتاب کار شیمی دهم خیلی سبز مشتمل بر درس‌نامه‌های آموزشی مختصر و مفید برای مرور سریع مطالب درسی و آمادگی ذهنی دانش‌آموز پیش از شروع تمرین، سؤالات و تمرین‌های متنوع بر اساس محتوای آموزشی کتب درسی و نیز نمونه سؤال‌های امتحانی است. 

کتاب کار خیلی سبز بر اساس رویکرد معلم محوری تهیه شده و به همین سبب بدون پاسخنامه هستند.

معرفی بهترین منابع شیمی دهم

بهترین کتاب‌های نمونه سؤالات امتحانی شیمی دهم

کتاب های نمونه سوالات امتحانی شیمی دهم، با هدف آماده‌سازی و آشنایی دانش‌آموزان با روند سؤالات امتحانی درس شیمی دهم در مدارس مختلف و شناخت نقاط ضعف و قوت دانش‌آموزان این مقطع تحصیلی طراحی ‌شده‌اند. برخی از بهترین کتاب‌های نمونه سوالات امتحانی شیمی دهم عبارت‌اند از:

کتاب شب امتحان شیمی دهم خیلی سبز

کتاب شب امتحان شیمی دهم خیلی سبز، از مجموعه کتاب های کمک آموزشی شیمی دهم انتشارات خیلی سبز می‌باشد که با هدف آماده‌سازی دانش‌آموزان برای امتحانات درسی شیمی دهم به تألیف رسیده است.

کتاب شب امتحان شیمی دهم خیلی سبز مشتمل بر درس‌نامه‌های مختصر و کاربردی، نکات آموزشی کلیدی، آزمون‌های طبقه‌بندی‌شده نوبت اول و دوم بر اساس آزمون‌های پایانی و پرسش‌های کلاسی به همراه پاسخنامه تشریحی دقیق است.

معرفی بهترین منابع شیمی دهم

کتاب شیمی دهم اسفندیار

کتاب شیمی دهم انتشارات اسفندیار از مجموعه کتاب های کمک آموزشی شیمی دهم دارای بیشترین نمونه سؤالات امتحانی است که با هدف آماده‌سازی دانش‌آموزان برای امتحانات این درس گردآوری شده است.

کتاب حاضر علاوه بر آزمون‌های نوبت‌های اول و دوم و پاسخنامه تشریحی دقیق این آزمون‌ها دارای فلش کارت‌هایی برای یادآوری خلاصه دروس و نکات کلیدی و نیز جدول بارم‌بندی طراحی سؤال آموزش‌وپرورش می‌باشد.

معرفی بهترین منابع شیمی دهم

کتاب گلبرگ شیمی دهم گل‌واژه

کتاب گلبرگ شیمی دهم نشر گل واژه از سری کتاب های نمونه سؤالات امتحانی شیمی دهم جهت آماده‌سازی دانش‌آموزان برای شرکت در آزمون‌های نوبت اول و دوم درس شیمی دهم سال تحصیلی است.

گلبرگ شیمی دهم گل واژه شامل سؤالات متنوع کلیه‌ی دروس به‌صورت چهارگزینه‌ای، وصل کردنی، جای خالی، صحیح و غلط و…، پاسخنامه تشریحی، خلاصه مطالب و مفاهیم کتاب در قالب فلش کارت و آزمون‌هایی جامع همراه با بارم‌بندی سوالات است.

بخش‌هایی تحت عنوان مشاوره برای راهنمایی دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات نیز در کتاب قرار دارد.

معرفی بهترین منابع شیمی دهم

کلیه‌ی کتاب‌های ذکرشده در زمره‌ی بهترین کتاب ‌های کمک ‌درسی شیمی دهم بشمار می‌روند و پیشنهاد کارشناسان فروش کتابانه به معلمان، دانش‌آموزان و اولیاء محترم هستند.

کارشناسان ما در تلاش‌اند تا با معرفی کتاب ‌های کمک‌ درسی برتر شیمی دهم، شما عزیزان را در امر آموزش صحیح و عمیق مفاهیم درس شیمی به فرزندانتان یاری نمایند.

برای خرید اینترنتی کتاب های کمک آموزشی شیمی دهم با کارشناسان ما در سایت کتابانه تماس بگیرید. همچنین کارشناسان ما آمادۀ شنیدن نظرات و دیدگاه‌های شما مخاطبان گرامی در مورد بهترین کتاب ‌های کمک ‌درسی شیمی دهم هستند.

تجربه‌های خود در زمینه‌ی استفاده از کتاب‌های کمک ‌درسی شیمی دهم را در اختیار ما و سایر مخاطبین قرار دهید. منتظر شنیدن نظرات مؤثر و راه گشای شما عزیزان هستیم. نظرات شما ما را در بهبود کیفیت محصولات و رفع کمبودها یاری می‌رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت