معرفی بهترین کتاب های کمک درسی منطق دهم

امروزه دغدغه انتخاب و خرید کتاب های کمک درسی منطق دهم، یکی از مهم‌ترین مواردی است که ذهن و فکر دانش آموزان را درگیر کرده است. همه ما می‌دانیم که نمی‌توان برای افراد مختلف نسخه واحد پیچید و به همه یک کتاب را توصیه کرد. به همین دلیل در این مطلب از کتابانه تصمیم گرفته‌ایم چند نمونه از بهترین کتاب کمک درسی و کتاب های کمک آموزشی و تستی منطق دهم را معرفی کنیم. با این معرفی علاوه بر آشنا شدن با بهترین کتاب های کنکوری، کتاب های کمک درسی برتر منطق دهم را نیز خواهید شناخت.

در ادامه‌ی مقاله زیر به معرفی برخی از بهترین کتاب های کمک ‌درسی منطق دهم و نیز راه‌های خرید کتاب های کمک ‌درسی منطق دهم خواهیم پرداخت. عناوین مقاله زیر عبارت اند از:

  • معرفی بهترین کتاب های تست منطق دهم
  • معرفی بهترین کتاب های آموزش منطق دهم
  • معرفی بهترین کتاب های نمونه سوالات امتحانی منطق دهم

کتاب انسانی دهم

کتاب منطق دهم


بهترین کتاب های کمک درسی منطق دهم

کتاب های کمک درسی برتر منطق دهم در یکی از دسته‌های زیر جای می‌گیرند:

بهترین کتاب های تست منطق دهم

کتاب های تست منطق دهم انسانی از دسته کتاب هایی هستند که شامل پرسش‌های چهارگزینه‌ای بر اساس مفاهیم و مباحث کتاب منطق دهم انسانی است که به‌منظور مرور دروس، آشنایی دانش‌آموزان دهم با سوالات آزمون سراسری و نیز آماده‌سازی و افزایش مهارت تست‌زنی آن‌ها تالیف شده است. برخی از بهترین کتاب های تست منطق دهم انسانی عبارت‌اند از:


کتاب تست منطق دهم خیلی سبز

کتاب تست منطق دهم انتشارات خیلی سبز محصول فوق‌العاده‌ای جهت آماده کردن دانش آموزان پایه دهم برای پاسخ دادن به سوالات چهار گزینه‌ای و آشنایی بیشتر با کنکور است. این کتاب از دو بخش درسنامه و تمرین (تست) تشکیل شده است. در بخش درسنامه عین متن هر پاراگراف کتاب داخل کادرهایی آورده شده است و در پایین هر کادر نکات مربوط به پاراگراف استخراج شده است.

علاوه بر این، این بخش دارای ساختارهای نموداری از قسمت‌های مختلف کتاب نیز هست. در بخش تست نیز از تست‌های تالیفی و سوالات کنکورهای سراسری سال‌های قبل استفاده شده است. به طور کلی چنین می‌توان گفت که کتاب تست منطق دهم خیلی سبز برای آشنایی با سوالات چهار گزینه‌ای کتاب خوبی است اما تنها به کمک آن نمی‌توانید از عهده کنکور بربیایید و باید از کتاب های دیگر نیز کمک بگیرید.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی منطق دهم

کتاب تست منطق دهم مشاوران

 در ابتدای کتاب تست منطق دهم انتشارات مشاوران، درسنامه ای قرار گرفته است که مطالب درسی را در ساختاری منسجم به همراه تصاویر جدید و مرتبط با درس به تصویر می‌کشد. پس از آن انواع مختلف پرسش‌های تشریحی که شامل سوالات صحیح و غلط، چهارگزینه‌ای، جای خالی و غیره است مطرح شده است.

پرسش‌های چهارگزینه‌ای نیز تلفیقی از سوالات کنکوری و تالیفی هستند. در انتهای کتاب تست منطق دهم مشاوران نیز جمع بندی نکات به صورت خلاصه وار و کامل آورده شده است تا دانش آموزان بتوانند درس را به خوبی به خاطر داشته باشند.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی منطق دهم

کتاب آبی منطق دهم قلم چی

کتاب آبی منطق دهم انتشارات قلم چی کتابی کامل و جامع برای درس منطق در کنکور سراسری است. در این کتاب درسنامه هایی آورده شده است که به طور دقیق، خلاصه و طبقه بندی شده، تمامی نکات مهم منطق را آموزش می‌دهند.

پس از آن، تعداد زیادی از تست‌های کنکورهای سراسری، آزمون‌های کانون و تالیفی آورده شده است که از سطح ساده تا دشوار چیده شده‌اند. پیمانه‌های «جمع بندی» و «ویژه برترها» نیز به ترتیب برای بازیابی مطالب و برای ترازهای برتر در پایان هر بخش از کتاب در نظر گرفته شده‌اند.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی منطق دهم

بهترین کتاب های آموزش منطق دهم

کتاب های آموزش منطق دهم انسانی با برخورداری از درس‌نامه‌های جامع و سوالات متنوع به یادگیری و تفهیم بهتر مباحث کتاب‌ درسی منطق دهم انسانی کمک می‌کنند. در ادامه مطلب به برخی از بهترین کتاب های آموزش منطق دهم اشاره خواهیم کرد:


کتاب ماجراهای من و درسام منطق دهم خیلی سبز

 ماجراهای من و درسام منطق دهم خیلی سبز یکی از پرفروش‌ترین کتاب های کمک درسی منطق دهم بوده که هدف از تالیف آن، یادگیری بهتر و عمیق‌تر کتاب درسی و آشنایی دانش آموزان با نمونه سوالات مختلف است.

در این کتاب از سری کتاب های ماجراهای من و درسام خیلی سبز ابتدا با لحن عامیانه به تشریح هر درس پرداخته شده است و پس از آن نمونه سوالات امتحانی همراه با پاسخ‌های تشریحی کامل قرار گرفته‌اند. از نکات مثبت این کتاب می‌توان به وجود متن کامل کتاب درسی و حتی ریز متون اشاره کرد.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی منطق دهم

کتاب پرسمان منطق دهم گاج

از دیگر بهترین کتاب کمک آموزشی منطق دهم می‌توان به کتاب های پرسمان گاج اشاره کرد. در ابتدای این کتاب پرسمان منطق دهم به طور مختصر و مفید به درسنامه پرداخته شده و پس از آن، فهرستی از سوالات و تمرین‌های مشابه کتاب درسی مطرح شده است تا دانش آموزان میزان آموخته‌های خود را بسنجند و اگر سوالی را اشتباه پاسخ دادند به بررسی کامل و دقیق پاسخ هر سوال دسترسی داشته باشند.

در انتهای کتاب نیز چند مورد از آزمون‌های نوبت اول و دوم ارائه شده تا دانش آموزان بتوانند با سوالات مشابه امتحانی آشنا شوند.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی منطق دهم

بهترین کتاب های نمونه سوالات امتحانی منطق دهم

کتاب های نمونه سوالات امتحانی منطق دهم انسانی، با هدف آماده‌سازی و آشنایی دانش‌آموزان با روند سوالات امتحانی درس منطق دهم انسانی و شناخت نقاط ضعف و قوت دانش‌آموزان این مقطع تحصیلی طراحی ‌شده‌اند. برخی از بهترین کتاب های نمونه سوالات امتحانی منطق دهم انسانی عبارت‌اند از:


کتاب شب امتحان منطق دهم خیلی سبز

یکی از جامع‌ترین و بهترین کتاب های کمک درسی منطق دهم، کتاب های شب امتحان خیلی سبز است. در این کتاب 4 مبحث آزمون‌های نوبت اول، آزمون‌های نوبت دوم، پاسخنامه تشریحی آزمون‌ها و درسنامه کامل شب امتحانی جای گرفته‌اند. در مبحث آزمون‌های نوبت اول، آزمون‌های شماره 1 و 2 به صورت درس به درس طبقه بندی شده‌اند و آزمون شماره 3 مشابه آزمون نوبت اول بوده و طبقه بندی نشده است.

در مبحث آزمون‌های نوبت دوم نیز، آزمون‌های شماره 4 تا 7 طبقه بندی شده و آزمون‌های شماره 8 تا 12 طبقه بندی نشده هستند. در قسمت درسنامه کامل شب امتحانی نیز به بررسی مهم‌ترین نکات کتاب درسی پرداخته شده است و مناسب افرادی است که قصد گرفتن نمره عالی در امتحان منطق را دارند.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی منطق دهم

کتاب منطق دهم اسفندیار

در کتاب هندسه منطق دهم انتشارات اسفندیار نمونه سوالات امتحانی نوبت اول و دوم سال‌های مختلف جمع آوری شده‌اند. با خواندن این کتاب می‌توانید به راحتی از پس امتحانات بربیایید و نمره‌ای عالی در درس منطق کسب کنید. این کتاب دارای فلش کارت‌هایی است که خلاصه نکات مهم کتاب به صورت درس به درس روی آن‌ها نوشته شده است. با تنوع بسیار بالایی که سوالات کتاب هندسه منطق دهم اسفندیار دارند، می‌توانید با نحوه سوالات امتحانی آشنا شوید.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی منطق دهم

کتاب گلبرگ منطق دهم گل واژه

از دیگر بهترین کتاب های کمک درسی منطق دهم می‌توان به کتاب گلبرگ نشر گل واژه اشاره کرد. این کتاب دارای 5 بخش مختلف است. در بخش مشاوره امتحان، نکاتی در خصوص آمادگی برای شب امتحان توضیح داده شده است.

در بخش سوالات درس برای هر درس انواع سوالات تشریحی، صحیح و غلط، چهار گزینه‌ای و غیره مطرح شده است. بعد از سوالات پاسخنامه تشریحی آورده شده است و پس از آن در بخش نکاتی برای یادآوری و تکرار، خلاصه نکات مهم کتاب به صورت فلش کارت آماده شده است. در بخش آخر نیز چند دوره آزمون جامع آورده شده است.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی منطق دهم

خرید کتاب کمک درس منطق دهم

برای خرید کتاب کمک درسی منطق دهم زمان زیادی را اختصاص بدهید تا گزینه‌ای را انتخاب کنید که بهترین باشد. چنانچه قصد خرید اینترنتی کتاب های کمک آموزشی منطق دهم را دارید، می‌توانید به وب سایت کتابانه مراجعه کنید و از بین گزینه‌های متعدد، بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنید. تمامی محصولات عرضه شده توسط این وب سایت با قیمتی منصفانه‌تر نسبت به رقبا به فروش می‌رسند.

آیا تابه‌حال سابقه استفاده از کتاب های کمک درسی منطق دهم را داشته‌اید؟ به نظر شما بهترین کتاب کمک آموزشی منطق دهم کدام است؟ تجربیاتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالعه بیشتر: معرفی بهترین کتاب های کمک ‌درسی دین و زندگی دهم انسانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت