معرفی بهترین کتاب های کمک درسی هشتم

بهترین کتاب کمک درسی هشتم

خواندن این مقاله، احتمالا، به این معناست که شما خرید کتاب کمک درسی هشتم را دارید، ولی در انتخاب دچار مشکل یا تردید شده‌اید!

لیست کتاب های کمک درسی هشتم، طویل و بلندبالاست ولی ما در این مقاله به بررسی و معرفی بهترین کتاب کمک درسی هشتم، از ناشران به‌نام و پرطرفدار، برای هر یک از دروس پرداخته‌ایم.

برای داشتن یک انتخاب مفید و آسان، با کتابانه همراه باشید.

کتاب های پایه هشتم

انواع کتاب های کمک درسی هشتم

کتاب های کمک درسی این پایه به چندین دسته تقسیم می‌شوند که این دسته بندی را در ادامه، فهرست نموده‌ایم:

  • کتاب های کار پایه هشتم
  • کتاب های کمک آموزشی پایه هشتم
  • کتاب های تیزهوشان پایه هشتم
  • کتاب نمونه سوال امتحانی پایه هشتم

برای آشنایی به بهترین کتاب کمک درسی هشتم در هر یک از این دسته بندی‌ها، این مقاله‌ی کتابانه را دنبال کنید.


بهترین کتاب کار هشتم

ناشران مختلفی در حوزه چاپ کتاب کار مفید برای هشتم، فعال هستند. از جمله این ناشران می‌توان به گاج، کلاغ سپید، خیلی سبز و منتشران اشاره کرد. کتاب های کار این انتشارات‌ها، عبارتند از:

کتاب کارپوچینو هشتم؛ انتشارات گاج

خرید کتاب کارپوچینو هشتم با تخفیف

کتاب های کارپوچینو گاج در دسته کتاب کار های باکیفیت طبقه‌بندی می‌شوند؛ بنابراین درسنامه‌های خلاصه منطبق با کتاب درسی به همراه انواعی از سوالات تشریحی و تعدادی سوال تستی ویژگی‌هایی هستند که باید از آن انتظار داشت. همچنین تعدادی نمونه سوالات امتحانات نوبت اول و نوبت دوم هم در این کتاب‌ها گنجانده شدند تا دانش‌آموزان با آمادگی کامل در جلسات امتحان حاضر شوند.

دقت داشته باشید که کتاب های کارپوچینو، کتاب کار هستند و کتاب‌های کار پاسخنامه ندارند!


بهترین کتاب کمک درسی هشتم

کتاب شاهکار هشتم؛ کلاغ سپید

کتاب های شاهکار کلاغ سفید همچون سایر کتاب‌های کار متکی بر رویکرد معلم‌محوری و حاوی تمرین‌ها و سؤالات متنوع هستند. این کتاب‌ها مشتمل بر درس‌نامه‌های آموزشی مختصر اما کاربردی و ذکر نکات مهم، جهت مرور سریع مباحث کتاب درسی و کسب آمادگی  پیش از حل تمرینات است.

پس از هر درس‌نامه نوبت به بانک جامعی از سؤالات طبقه‌بندی‌شده و متنوع منطبق بر مفاهیم و سرفصل‌های کتاب‌های درسی و نیز آزمون‌هایی برای خودسنجی می‌رسد. چیدمان هدفمند تمرین‌ها، بیان توضیحات تکمیلی و راهنمایی والدین، ارائه آزمون های مروری نوبت اول و دوم و داشتن اپلیکیشن آموزشی رایگان از دیگر ویژگی‌های کتاب های شاهکار کلاغ سفید هستند.


کتاب کار های خیلی سبز هشتم

خرید کتاب کار خیلی سبز هشتم با تخفیف

کتاب کار خیلی سبز، مجموعه‌ای به صورت معلم‌محور و بدون پاسخ است که علاوه بر مرور مطالب، موجب آشنایی دانش‌آموزان با نقاط ضعف و قوت خود می‌گردد. کتاب های کار خیلی سبز مشتمل بر درس‌نامه‌های آموزشی مختصر اما کاربردی، جهت مرور سریع مطالب درسی و کسب آمادگی  پیش از حل تمرینات است. پس از هر درس‌نامه نوبت به بانک جامعی از سؤالات متنوع بر اساس محتوای آموزشی کتاب‌های درسی و نمونه سؤالات امتحانی پایان هر فصل می‌رسد.

تنوع بالای این سؤالات به‌صورت جای خالی، صحیح و غلط، دو گزینه‌ای و… تمام مباحث درسی، تمرین ها، فعالیت‌ها و… را پوشش داده و دانش‌آموز را از سایر منابع بی‌نیاز می‌کند. کتاب های کار خیلی سبز به سبب رویکرد معلم‌محوری و حل تمرین توسط دانش‌آموز، فاقد پاسخنامه می‌باشند. رعایت استانداردهای آموزشی،ادبیات دوستانه، جذابیت‌های بصری، محتوای آموزشی جذاب و ایده‌های جدید و هدفمند از دیگر ویژگی‌های کتاب های کار خیلی سبز هستند.

خرید کتاب درسی فارسی هشتم

لیست کتاب های کار خیلی سبز هشتم


کتاب کار و تمرین منتشران هشتم

خرید کتاب کار و تمرین منتشران هشتم با تخفیف

به هنگام خرید اینترنتی کتاب کار و تمرین منتشران فراوش نکنید که این کتاب از درس‌نامه‌های کاربردی و کوتاه برخوردار است؛ وجود این درس‌نامه‌ها پیش از روند پاسخگویی به تمرینات کتاب به شدت کمک‌کننده است.

سوالات در این کتاب‌ها چیدمانی استاندارد و مطابق با سرفصل‌های آموزشی داشته و طبقه‌بندی متناسبی دارند.

مطابق با آمار فروش کتاب کار منتشران، یکی از دلایل محبوبیت این کتاب‌ها، پرداختن به نمونه‌سوالات امتحانی است.

همچنین کتاب‌کارها توصیه اولیه دبیران مدارس برای تسلط بیشتر بر مفاهیم درسی هستند؛ فکرش را بکنید! شبیه‌سازی تمرین‌های کتاب و پرسش‌های چهارگزینه‌ای را را در یک کتاب خواهید داشت!

ضمن اینکه پرسش‌های ویژه در پایان هر فصل برای دانش‌آموزان سخت‌کوش طراحی شده است که به دلیل تمایز این پرسش‌ها از سوالات آسان‌تر، یک امتیاز ویژه به انتشارات منتشران تعلق می‌گیرد!

خرید کتاب درسی ریاضی هشتم

لیست کتاب های کار و تمرین هشتم منتشران


مطالعه بیشتر: بهترین کتاب کمک درسی ریاضی هشتم


بهترین کتاب کمک آموزشی هشتم

کتاب های کمک آموزشی هشتم، کتاب هایی هستند که حاوی آموزش مباحث کتاب درسی و نمونه سوالات امحتحانی، برای ایجاد آمادگی در دانش آموزان است. بهترین کتاب های کمک آموزشی هشتم عبارتند از:

کتاب ماجراهای من و درسام هشتم

خرید کتاب ماجراهای من و درسام هشتم با تخفیف

مجموعه کتاب ماجراهای من و درسام خیلی سبز، یعنی کتابهایی با حجم کم، بدون گزافه گویی های بی‌مورد و دارای تمارین متعدد. از دیگر خصوصیات این مجموعه می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. درسنامه‌ی کاربردی دارند.
  2. دارای سوالات امتحانی به شکل طبقه بندی شده هستند.
  3. دارای آزمون‌هایی مطابق با بودجه بندی امتحانات پایان ترم هستند.
  4. راهنمایی و مشاوره دارند که در یادگیری و فهم بیشتر و کامل‌تر مطالب به کمک دانش‌آموزان می‌‌آید.
  5. برای مرور کامل دورس در شب امتحان، حاوی خلاصه‌ای از نکات مهم دروس هستند.

خرید کتاب علوم پایه هشتم

لیست کتاب های ماجراهای من و درسام هشتم:


کتاب سیر تا پیاز هشتم

خرید کتاب سیر تا پیاز هشتم با تخفیف

مهم‌ترین ویژگی مجموعه کتاب سیر تا پیاز گاج خودآموز بودنِ آن‌ها است؛ این موضوع به دانش‌آموز کمک می‌کند تا حدی خودکفا از کلاس‌های آموزشی برای فهم بهتر مطالب درسی تلاش کند. به همین خاطر سیر تا پیاز گاج قطعا یک کتابِ مختصر نیست و درس‌نامه‌های مفصل و جامعی دارد.

با وجود این که گاج برای مقاطع ابتدایی و متوسطه اول هم کتاب های سیر تا پیاز را منتشر کرده است، جالب است بدانید سری سیر تا پیاز منحصرا در مقطع متوسطه دو جلد را شامل می‌شود؛ جلد اول قرار است دانش‌آموز را با حل تمرینات تشریحیِ فراوان استادِ درس مربوطه کند! جلد دوم هم شامل پرسش‌های 4گزینه‌ای فوق‌العاده‌ای است که با رویکرد تمرکز بر سوال‌های کنکور، مهارت تست‌زنی کنکوری‌ها را تقویت خواهد کرد.

البته به خاطر همین ویژگی‌ها این کتاب صرفا مختص دانش‌آموزان نیست و برای معلم‌ها هم نقش یک مکمل درسی قابل‌توجه را ایفا می‌کند که عصای دست‌شان در حین تدریس است.

لیست کتاب های سیر تا پیاز هشتم


کتاب های پرسمان گاج

خرید کتاب پرسمان هشتم گاج با تخفیف

کتاب های پرسمان گاج شامل درس‌نامه‌های آموزشی مختصر و کاربردی، سؤالات امتحانی و پاسخ‌نامه تشریحی کلیه‌ی سؤالات می‌باشد. بخش درس‌نامه‌ها به‌منظور مرور مطالب کتاب درسی ارائه شده است. در طراحی این درس‌نامه‌ها سعی شده از زیاده‌گویی  پرهیز شود و تالیف درس‌نامه‌ها به صورتی باشد که دانش‌آموز به‌راحتی از عهده مرور مباحث و نکات مهم و کاربردی کتاب درسی و حل نمونه سؤالات برآید.

پس از درس‌نامه‌ها نوبت به مجموعه‌ای کامل از سؤالات و تمرین‌های طبقه‌بندی‌شده متنوع و مفهومی می‌رسد که برای ارزیابی آموخته‌های دانش‌آموزان، آشنایی آن‌ها با نمونه سؤالات درسی، روش‌های حل مسئله و نیز درک عمیق مطالب درسی طراحی شده‌اند. کلیه‌ی سؤالات دارای پاسخ‌های تشریحی کامل می‌باشند تا دانش‌آموز پس از حل سؤالات، پاسخ‌های خود را به‌طور دقیق مورد ارزیابی قرار دهد. در بین نمونه سؤالات کتاب های پرسمان گاج، سؤالات ویژه شب امتحان نیز مشخص گردیده‌اند. این کتاب‌ها دارای آزمون‌های میان نوبت و پایان نوبت نیز هستند.

لیست کتاب های پرسمان گاج


کتاب های EQ هشتم گاج

خرید کتاب EQ هشتم گاج با تخفیف

 یکی از این ویژگی‌های کتاب های EQ گاج، جامع بودن آنهاست. ویژگی دیگر این مجموعه آن است که تمامی دروس ارائه شده دارای درسنامه آموزشی کامل می‌باشند و این مطالب به زبانی ساده، روان و جذاب همراه با مثال‌های متنوع و پرمحتوا بیان شده است و برای همه دانش‌آموزان قابل فهم می‌باشد.

کتاب ای کیو EQ، نیاز دانش آموزان به چندین کتاب حل تمرین را، تنها با تدوین یک کتاب برطرف نموده است. ارائه نمونه سوالات امتحانی همراه پاسخ نامه کاملا تشریحی با هدف آماده سازی دانش آموزان برای امتحانات پایان ترم، می باشد و حل این تمرینات منجر به تثبیت صحیح مطالب در ذهنشان می گردد. همچنین این پاسخ ها به دانش آموزان کمک می کند تا پاسخ های خود را با آن مطابقت داده و از نقص های احتمالی پاسخ هایشان اطلاع یابند.

لیست کتاب های EQ گاج هشتم


مطالعه بیشتر: بهترین کتاب های تیزهوشان نهم


بهترین کتاب تیزهوشان هشتم

کتاب‌های تیزهوشان هشتم و نهم از جمله منابع جامع و پرطرفدار، برای کمک به پذیرش در آزمون‌های ورودی مدارس تیزهوشان هستند که مهم ترین آنها عبارتند از:

کتاب IQ هشتم و نهم گاج

خرید کتاب IQ هشتم با تخفیف

کتاب های IQ گاج (آی کیو)، شامل درس‌نامه‌های کوتاه و کاربردی و سؤالات تستی تألیفی و آزمون‌های گذشته هستند که به همراه پاسخ‌نامه کاملاً تشریحی، می‌توانند منبع خوبی برای یادگیری و به‌یادسپاری دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور باشند.

لیست بهترین کتاب های آی کیو هشتم


کتاب های پیشتاز خیلی سبز هشتم

خرید کتاب پیشتاز هشتم خیلی سبز با تخفیف

کتاب پیشتاز خیلی سبز بمب جمع‌بندی مطالب برای مبتدی‌ها و شاهراه رسیدن به مدارس تیزهوشان، برای حرفه‌ای‌ها است. از جادوی این کتاب می‌توان به این ویژگی بسیار مهم اشاره کرد؛ تیری که هر دو نشان را هدف می‌گیرد!

از آنجایی‌که فروش کتاب های پیشتاز در وب‌سایت کتابانه گوی سبقت را از سایر کتاب‌های کمک درسی ربوده است، مرور ویژگی‌های برجسته این کتاب شما را در انتخابِ آن به یقین می‌رساند. مهم‌ترین ویژگی کتاب پیشتاز خیلی سبز، جامعیت آن است.

در این مجموعه‌کتاب علاوه بر درس‌نامه‌های کامل و پرسش‌های تشریحی یا چهارگزینه‌ای، شما می‌توانید به پاسخ همه تمرین‌ها نیز دسترسی داشته باشید. نکات مهم و کلیدی هر درس در مجموعه پیشتاز گنجانده شده است؛ یک تیر و دو نشان را فراموش کنید! این کتاب در حقیقت یک تیر و هزار نشان است

لیست کتاب های پیشتاز هشتم


کتاب های تیزهوشان هشتم خیلی سبز

خرید کتاب تیزهوشان خیلی سبز هشتم

سطح علمی کتاب‌های تیزهوشان خیلی سبز بالاتر از سطح کتاب درسی است و به نسبت، دارای پیچیدگی‌های بیشتر هستند. انتشارات خیلی سبز کتاب‌های تیزهوشان را برای دانش‌آموزان پایه‌های دوم تا نهم در دروس مختلف، هوش و کتاب‌های جامع تیزهوشان به چاپ رسانده است. این کتاب‌ها شامل درس‌نامه‌ها، مثال‌ها، تست‌ها و پاسخ‌نامه‌های تشریحی هستند و دروس را به‌صورت عمقی به دانش‌آموزان می‌آموزانند.

لازم است بدانید که در کتاب‌های تیزهوشان خیلی سبز نباید منتظر درس‌نامه‌های مفصل و صفر تا صدی باشی؛ همچنین سطح سوالات تستی در کتاب‌های تیزهوشان از تستهای سری پیشتاز، بالا می‌باشد.

خرید کتاب درسی عربی هشتم

لیست کتاب های تیزهوشان هشتم خیلی سبز


کتاب های رشادت هشتم

خرید کتاب رشادت هشتم مبتکران با تخفیف

کتاب های رشادت مبتکران مشتمل درس‌نامه‌های قوی، آموزش پیشرفته و نکته به نکته دروس، تمرین‌های متنوع، سؤالات چهارگزینه‌ای به همراه پاسخ تشریحی کلیه‌ی سؤالات می‌باشد. مباحث موجود در کتاب‌های رشادت مبتکران براساس آخرین تغییرات کتاب‌های درسی ارائه شده و با برخورداری از صدها سؤال چهارگزینه‌ای طبقه‌بندی‌شده از جمله پرسش‌های ورودی مدارس برتر، آزمون‌ها و المپیادهای کشوری، دانش‌آموزان را از سایر منابع بی‌نیاز می‌کنند.

لیست کتاب های رشادت هشتم مبتکران


کتاب های مرشد مبتکران هشتم

خرید کتاب مرشد مبتکران هشتم با تخفیف

مجموعه کتاب مرشد مبتکران مجموعه‌ای منحصربه‌فرد برای کلاس پنجمی‌ها تا کنکوری است و ویژگی‌هایی دارد که نمی‌توانید نادیده‌اش بگیرید!

وجود پرسش‌های چهارگزینه‌ای درس به درس که مطابق با استاندارهای آموزشی و کمی فراتراز آن تدوین شده است و نمونه آزمون‌های شبیه‌ساز تیزهوشان می‌تواند شانس قبولی در این مدارس را افزایش دهد؛ البته به شرط تلاش و ممارست شما!

مولفان کتاب های مرشد مبتکران از پاسخ تشریحی و درس‌نامه‌های کاربردی غافل نشده‌اند و همه چیز برای ورود شما به مدارس عالی مهیا خواهد بود.

همچنین وجود نمونه‌سوالاتی مطابق با آزمون‌های ورودی تیزهوشان و المپیادهای علمی، مهم‌ترین دلیل برای پیشنهاد کارشناسان کتابانه جهت خرید آنلاین کتاب مرشد مبتکران است.

لیست کتاب های مرشد مبتکران هشتم


بهترین کتاب نمونه سوال امتحانی هشتم

در باب اهمیت این کتاب های باید گفت که با مطالعه بهترین کتاب های نمونه سؤال امتحانی می‌توان با چگونگی طرح سوال از مباحث کتاب درسی، آشنا شد. ضمن آنکه به شناخت خوبی از تیپ بندی یعنی انواع فرم‌های مختلف و رایج سؤالات امتحانی همچون چهارگزینه‌ای، جای خالی، مسئله و سؤالات تشریحی دست یافت. بهترین کتاب های نمونه سوالات امتحانی هشتم عبارتند از:

کتاب های نمونه سوالات امتحانی اسفندیار هشتم

خرید کتاب نمونه سوال امتحانی اسفندیار هشتم

کتاب های نمونه سؤالات امتحانی انتشارات اسفندیار یکی دیگر از بهترین کتاب های نمونه سؤالات امتحانی است. ارائه بانک کاملی از انواع سؤالات پایان ترم اول و دوم در کنار خلاصه دروس و نکات کلیدی مباحث درسی مهمترین ویژگی‌های این کتاب‌هاست. کتاب های نمونه سؤالات امتحانی اسفندیار برای مقاطع تحصیلی و دروس مختلف تهیه و انتشار یافته است. ارائه بارم‌بندی نیز سبب شده تا هم دانش‌آموزان و هم معلمین برای طراحی سؤالات استاندارد، راهنمای خوبی در اختیار داشته باشند.

خرید کتاب انگلیسی پایه هشتم


کتاب های گلبرگ گل واژه هشتم

خرید کتاب نمونه سوال امتحانی گلبرگ هشتم

کتاب‌های گلبرگ نشر گل واژه به دلیل ارائه سؤالات امتحانی برای هر درس به همراه پاسخ تشریحی و خلاصه دروس در قالب فلش کارت، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید کتاب نمونه سؤالات امتحانی است. چندین دوره آزمون نوبت اول ودوم به همراه ارائه چند صد سؤال امتحانی از دیگر ویژگی‌های کتاب‌های گلبرگ انتشارات گل‌واژه است. کتاب‌های گلبرگ برای دروس و مقاطع تحصیلی مختلف درنظر گرفته شده و دانش‌آموزان پایه‌های ابتدایی تا متوسطه می‌توانند با تهیه این کتاب‌ها و البته مطالعه و بررسی دقیق آن‌ها به کسب نمره بالا در امتحانات دست یابند.

خرید کتاب مطالعات اجتماعی هشتم


کتاب های شب امتحان خیلی سبز هشتم

خرید کتاب نمونه سوال امتحانی شب امتحان هشتم

کتاب های شب امتحان خیلی سبز یکی از بهترین کتاب‌ها در زمینه آماده‌سازی برای امتحانات است. همان‌طور که از نام کتاب نیز برمی‌آید. این کتاب برای آمادگی شب آزمون طراحی و تنظیم شده است. ارائه آزمون‌های نوبت اول و نوبت دوم سهم تقریباً برابری از کتاب دارند. این کتاب بارم‌بندی یا همان سهم نمره هر فصل از کتاب را در امتحان مشخص کرده که دانش‌آموزان می‌توانند بر روی فصولی که نمره بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند، تمرکز و وقت بیشتری صرف نمایند.

پاسخنامه تشریحی نیز در کتاب های شب امتحان انتشارات خیلی سبز سبب شده تا حل سؤالات نیز بدون دغدغه‌ای صورت پذیرد. درسنامه‌های کوتاه، مختصر و شب امتحانی نیز امکان یادگیری مطالب را فراهم کرده و برای مرور و جمع‌بندی بسیار مناسب است. همه این موارد کتاب‌های شب امتحان خیلی سبز را از جمله کتاب‌های خوب در زمینه انواع کتاب های کمک درسی و امتحانی قرار داده است.


بهترین گام به گام هشتم

تالیف کتاب گام به گام هشتم اغلب با هدف دسترسی دانش‌آموزان هشتم به پاسخ صحیح سؤالات و تمرین‌های کتاب درسی، آماده‌سازی دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات کلاسی و ارزیابی نقاط ضعف و قوت  آنان صورت می‌گیرد. بهترین گام به گام های هشتم در ادامه لیست شده اند:

گام به گام درس پک مهروماه هشتم

قیمت کتاب درس پک پایه هشتم [8] مهروماه

مؤلفان کتاب درس پک مهر و ماه، این کتاب را به‌عنوان یک مدرسه همراه معرفی کرده‌اند. این کتاب‌ها شباهت زیادی به کتاب درسی دارند و تمام کتب در آنها جمع‌آوری شده‌اند، اما با ظاهری دوستانه و ادبیاتی صمیمانه‌تر از کتاب درسی. کتاب درس پک مهر و ماه، شامل درس‌نامه‌ها، خلاصه دروس، پاسخ به تمام پرسش‌های کتاب‌ها، نمونه سؤالات امتحانی به همراه پاسخ‌نامه و… هستند.

گام به گام کاگو هشتم (دروس طلایی هشتم)

قیمت کتاب دروس طلایی پایه هشتم [8] کاگو

کتاب دروس طلایی کاگو هشتم، ارائه‌ای مختصر و مفید از محتوای کلیه‌ی کتاب‌های درسی هشتم همراه با پاسخ تشریحی دقیق تمرین‌ها و فعالیت‌های کتاب درسی است، در این کتاب از انتشارات کاگو، نمونه سؤالات امتحانی نوبت اول و دوم پایه هشتم نیز ارائه شده است.

گام به گام کلاغ سپید هشتم (شاه کلید هشتم)

خرید کتاب شاه کلید گام به گام دروس هشتم

سری کتاب های شاه کلید کلاغ سپید از پرفروش‌ترین کتاب‌های کمک‌درسی مقاطع مختلف هستند. کتاب گام به گام دروس کلاغ سفید هشتم شامل کلیه‌ی دروس این پایه و محتوای آموزشی هر کتاب درسی در یک کتاب است.

این کتاب، از انتشارات کلاغ سپید، دارای درس‌نامه‌های مفید و کاربردی، ارائه‌ی نکات و پاسخ تشریحی کلیه‌ی پرسش‌های کتاب درسی و نمونه سؤالات امتحانی است.


تمام کتاب هایی که در این مقاله معرفی شد در فروشگاه آنلاین کتابانه با تخفیف‌های فوق‌العاده موجود می‌باشند؛ شما دوستان می‌توانید هر کدام از کتاب های کمک آموزشی پایه هشتم را، نظیر کتاب کار ریاضی هشتم، کتاب نمونه سوال امتحانی فارسی هشتم، کتاب های تیزهوشان هشتم و… را ازطریق سایت کتابانه خریداری کنید.

اگر شما نیز کتاب کمک درسی هشتمِ دیگری می‌شناسید که جای آن در لیست بالا خالی است، آن را در بخش نظرات، با ما و دیگر همراهان کتابانه به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت