موکاپ مقاله روبات ها

معرفی بهترین کتاب های علمی در مورد روبات ها

اهمیت مطالعه ی بهترین کتاب های علمی در مورد روبات ها برای کودک و نوجوان

تعریف مشخص و جامعی نمی‌توان از روبات ارائه کرد چون دنیای متنوعی دارند و می‌توانند در عین حال کاربردهای متفاوتی داشته باشند. در واقع یک روبات دستگاهی است که قابل برنامه‌ریزی است او می‌تواند از محیط اطراف داده‌ها را دریافت کند و پس از تحلیل در قالب یک فعلیت ارائه دهد. امروزه با پیشرفت علم، روبات‌هایی طراحی و ساخته شده‌اند که از ظریف ترین کارها مثل جراحی تا سنگین‌ترین کارها را می‌توانند انجام دهند و گاها جای انسان‌ها را نیز گرفته‌اند. شگفتی دنیای روبات‌ها باعث شده تا کودکان و نوجوانان بسیار جذب این اختراع بشر شوند و دنبال چگونگی ساخت و طراحی این سازه‌ها باشند. علم رباتیک می‌تواند پاسخگوی سوالات پیش آمده در این زمینه باشد.

لیست بهترین کتاب های علمی در مورد روبات ها برای کودک و نوجوان

در این حوزه کتاب‌های متنوعی نگاشته شده تا پاسخگوی نیاز کودکان در این زمینه باشد برای آشنایی با چند مجموعه کتاب علمی بهتر است با کتابانه همراه شوید.


کتاب دانشنامه مصور روبات

این کتاب که از بهترین کتاب‌های علمی در مورد روبات‌ها از انتشارات سایان می‌باشد؛ در ابتدا به تعریف جامعی از روبات پرداخته و اولین روبات‌ها را معرفی کرده و تصویری از آنها ارائه کرده است. هوش مصنوعی، روبات‌ها در صنعت، کنترل از راه دور، روبات‌های انسان‌نما، روبات‌های تیمی و گروهی، رفتن به جاهای سخت و غیره مطالبی است که در این اثر می‌توانید از آن مطلع شوید.

معرفی بهترین کتاب های علمی در مورد روبات ها

کتاب روبات ها چگونه کار می کنند

این اثر از بهترین کتاب‌های علمی در مورد روبات‌ها از انتشارات به نشر می‌باشد. همان‌طور که روبات‌ها از نظر ظاهری متفاوت هستند از لحاظ کارایی نیز تفاوت‌های بسیاری با یکدیگر دارند. برخی از آن‌ها در صنایع نظامی – دفاعی به کار گرفته می‌شوند تعدادی به عنوان پیش خدمت در رستوران‌ها فعالیت دارند. و حتی امروزه در جهان کارخانه‌های بزرگی وجود دارند که به جای استفاده کردن از نیروی انسانی، به طور کامل سیستم روباتیک رو جایگزین کرده‌اند.

این کتاب دارای چهار سر فصل با عناوینی از جمله دنیای روبات شناسی، روبات‌ها چگونه کار می‌کنند؟، انواع روبات‌ها و روبات‌های آینده می‌باشد. واژه‌نامه و نمایه نیز قسمت پایانی آن می‌باشد.

خرید کتاب روبات ها چگونه کار می کنند

کتاب رایانه و روبات ها (چرا و چگونه 46)

کتاب رایانه و روبات‌ها از بهترین کتاب‌های علمی در مورد روبات‌ها از مجموعه ی چرا و چگونه می باشد که توسط انتشارات قدیانی به چاپ رسیده است. با پیشرفت فناوری و اطلاعات و با توجه به نیازهای بشر رایانه‌ها و روبات‌ها شکل گرفتند و در این اثر شما می توانید با روند توسعه‌ی روبات ها آشنایی پیدا کنید. در ابتدا پیشینه‌ای از اولین رایانه‌ها ارائه شده و در مراحل بعدی به معرفی تراشه‌ها و سیستم عامل‌هی مختلف پرداخته است. انواع روبات،ها و کاربرد آنها در دنیای امروز نیز مبحث پایانی این کتاب می‌باشد.

معرفی بهترین کتاب های علمی در مورد روبات ها

کتاب روبات های نظامی شگفت انگیز

این اثر از بهترین کتاب‌های علمی در مورد روبات‌ها از به‌نشر می‌باشد.روبات های نظامی بسیار پیشرفته ای وجود دارند که تا حد زیادی جایگزین انسان ها شده‌اند و در عملیات‌ها شرکت می‌کنند. در واقع ” روبات ” یک ماشین است که اغلب توسط کامپیوتر برنامه نویسی می شود و می تواند مجموعه کارهای پیچیده ای را به صورت خودکار انجام دهد. آنها انواع مختلفی از جمله پزشکی، صنعتی، خانگی، نظامی و… دارند که هرکدام سیستم و کارایی متفاوتی دارد

خرید کتاب روبات ها چگونه کار می کنند؟

در مطلب فوق بهترین کتاب های علمی در موردروبات ها برای کودک و نوجوان را معرفی نمودیم. شما می‌توانید برای خرید اینترنتی کتاب های علمی کودک و نوجوان یا انواع کتاب‌های کودک و نوجوان مورد نیازتان به سایت کتابانه مراجعه نمایید.


در اینجا تعدادی از کتاب های علمی در مورد روبات ها که مناسب گروه سنی کودک و نوجوان است معرفی شده است. فکر می کنید چه کتاب دیگری که حائز اهمیت می‌باشد را باید به این لیست اضافه کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت