بهترین کتاب های زبان آموزی پیش دبستانی

معرفی بهترین کتاب های زبان آموزی پیش دبستانی

احتمالا میان اطرافیان‌تان کودکانی را دیدید که خیلی زود به زبان فارسی مسلط می‌شوند و از همان سنین 5 و 6 سالگی، جمله‌بندی‌ها و طریقه ادای اصوات‌شان از دیگر هم سن و سالان خود یک سر و گردن بالاتر است. از عامل هوش که بگذریم، کتاب های زبان آموزی پیش دبستانی، یکی از ابزارهای کاربردی و موثر در آشنایی بهتر کودکان با زبان فارسی هستند.

یک کتاب زبان آموزی پیش دبستانی در کنار کتاب های پیش دبستانی آموزش و پرورش، بستر مناسبی جهت آشنایی بیشتر فرزند شما با زبان فارسی فراهم کرده و روند یادگیری الفبا را در اولین سال مدرسه، به طرز محسوسی تسریع می‌بخشد.

البته که کتاب‌های زیادی در این عرصه وجود دارند و انتخاب از میان آنان می‌تواند بسیار گمراه‌کننده باشد. به همین دلیل کارشناسان فروشگاه اینترنتی کتابانه فهرستی از پرفروش ترین کتاب های زبان آموزی پیش دبستانی تهیه کردند تا با خیال راحت، متناسب با نیازتان نسبت به خرید کتاب زبان آموزی پیش دبستانی اقدام کنید.


کتاب زبان آموزی پیش‌دبستانی خیلی سبز

کتاب زبان آموزی پیش دبستانی خیلی سبز یکی از آثار مناسب برای کودک شما است. این کتاب با استفاده از تصاویر رنگارنگ و تمرین‌های متنوع، کودکان را جهت یادگیری اصولی زبان فارسی آماده می‌کند.

توجه اصلی تمرین‌های کتاب زبان آموزی پیش دبستانی از «انتشارات خیلی سبز» به صداهای هر حرف و نقش آنان در تلفظ صحیح کلمات معطوف شده است. مهارت‌های تشخیص ارتباط منطقی بین کلمات و طبقه‌بندی، دو مهارتی هستند که در کنار مهارت زبان آموزی کودک‌تان تقویت می‌شوند.

خرید کتاب کار زبان آموزی پیش دبستانی خیلی سبز

مطالعه‌ی بیشتر: معرفی بهترین کتاب های هوش پیش دبستانی


کتاب شاپرک 1 (خواندن)

کتاب شاپرک خواندن پیش دبستانی از «انتشارات شباهنگ»، یکی از بهترین کتاب های زبان آموزی پیش دبستانی است. این کتاب آمادگی لازم جهت فراگیری خواندن را در کودکان به وجود می‌آورد.

البته سری کتاب های شاپرک در 4 جلد عرضه شده و با اعداد یک تا 4 مشخص می‌شوند. سه شماره بعدی این سری به ترتیب به مهارت نوشتن (2) و مفاهیم پایه ریاضی (2) و علوم (2) می‌پردازند.

تصویر کتاب شاپرک 1 (خواندن)

کتاب کارپوچینو زبان‌آموزی پیش دبستانی گاج

کتاب زبان آموزی پیش دبستانی از «انتشارات گاج» یکی از بهترین گزینه‌های کتاب زبان آموزی برای کودکان است. این کتاب با تکیه  بر تصویر و رنگ، پیش‌زمینه حروف الفبا و اصوات را به آنان می‌آموزد.

ایده اصلی این کتاب زبان آموزی از سری «کتاب های کارپوچینو گاج»، آموزش زبان آموزی در قالب تقویت گویش کلمات، تقویت حس شنوایی و جمله‌سازی درست است و تمرین‌های طرح شده، تماماً همین هدف را دنبال می‌کنند.

خرید کتاب کارپوچینو زبان آموزی پیش دبستانی گاج

کتاب شاهکار زبان آموزی پیش دبستانی کلاغ سپید

کتاب زبان آموزی پیش دبستانی از «انتشارات کلاغ سپید» با هدف آمادگی ذهنی کودکان برای سال اول دبستان تألیف شده است. و این هدف را با تمرین خوب دیدن و خوب شنیدن، تقویت حافظه دیداری و شنیداری، شناخت و تشخیص صداها و … دنبال می‌کند.

البته از آنجا که کودکان محتوای مناسب سن‌شان را طلب می‌کنند، این کتاب از سری «کتاب های شاهکار کلاغ سپید» برای بعضی صفحات خود محتوای ویدیویی تهیه کرده که به آموزش بهتر خوانش و تشخیص نشانه‌ها کمک می‌کند.

خرید کتاب شاهکار زبان آموزی پیش دبستانی کلاغ سپید

کتاب مقدمه ای بر زبان آموزی پیش دبستانی صفایی دیبا | همکلاسی

کتاب مقدمه ای بر زبان آموزی پیش دبستانی از «علی‌اکبر صفائی دیبا» از «نشر همکلاسی» یکی از بهترین کتاب های زبان آموزی پیش دبستانی است. هدف این کتاب آموزش صداها است؛ چرا که یادگیری زبان تنها با یادگیری اصوات ممکن است و آموزش 28 صدای گفتار فارسی، غایت نهایی این کتاب است.

کتاب مقدمه ای بر زبان آموزی پیش دبستانی صفایی دیبا کودکان را همچنین به صحبت کردن و ساخت جملات متعدد بر اساس وقایع روزمره‌شان تشویق می‌کند. نکته مثبت این کتاب، در صفحات پایانی آن نهفته است؛ در این صفحات نکاتی درباره کودکان دارای لکنت زبان آورده شده که می‌تواند برای والدین راه‌گشا باشد.

خرید کتاب مقدمه ای بر زبان آموزی | نشر همکلاسی

کتاب زبان آموزی پیش دبستانی منتشران

تصویرهای جذاب و رنگی در کنار جدیدترین روش‌های آموزش زبان، دو ویژگی اصلی کتاب زبان آموزی پیش دبستانی «انتشارات منتشران» هستند. این کتاب مانند دیگر کتاب‌های این فهرست، هدف آشنایی کودکان با زبان فارسی و ایجاد آمادگی جهت یادگیری آنان را دنبال می‌کند.

خرید کتاب زبان آموزی پیش دبستانی منتشران

کتاب اصول زبان آموزی منوچهر صفاری | آوای آزاده

کتاب اصول زبان آموزی «منوچهر صفاری» از «انتشارات آوای آزاده»، آخرین گزینه پیشنهادی کارشناسان ما در لیست بهترین کتاب های زبان آموزی پیش دبستانی است. این کتاب سعی در شکل‌گیری چهار مهارت اصلی یادگیری زبان (گوش دادن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن) در کودکان دارد.

تمرین‌های کتاب هم مطابق با همین هدف نویسنده تألیف شدند و به خوبی از پس وظیفه‌شان برمی‌آیند.

خرید کتاب اصول زبان آموزی صفاری

شما با استفاده از همین صفحه می‌توانید نسبت به خرید کتاب زبان آموزی پیش دبستانی مورد نظرتان اقدام کنید. برای این کار کافی است اثر دلخواهتان را از لیست کتاب های زبان آموزی پیش دبستانی که در بالا مطالعه کردید انتخاب کنید و پس از ثبت سفارش، در کوتاهترین زمان ممکن، آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

ما در سایت کتابانه در تلاشیم تا با گردآوری مجموعه کاملی از انواع کتب ادبی، آموزشی و … قدمی کوچک، در جهت ارتقای فرهنگ کتابخوانی کشور برداریم. اگر شما نظر، پیشنهاد یا انتقادی در این زمینه برای ما دارید لطفا آن را در کادر پایین صفحه درج کنید تا به کتابانه در بهبود خدمات‌رسانی به مشتریان خود کمک نمایید.

مطالعه‌ی بیشتر: معرفی بهترین کتاب های ریاضی پیش دبستانی


سوالات متداول

بهترین کتاب های زبان آموزی پیش دبستانی کدامند؟

در کنار لیست کتاب های زبان آموزی پیش دبستانی زیر، از جمله آثار مطرح در این زمینه می‌توان به کتاب زبان آموزی پیش دبستانی کلاغ سپید و کتاب شاپرک خواندن پیش دبستانی اشاره کرد.

کتاب های زبان آموزی پیش دبستانی چه هستند؟

کتاب های زبان آموزی پیش دبستانی به دسته‌ای از کتاب های کمک درسی اطلاق می‌شوند که کودکان 4 تا 6 ساله را آماده یادگیری کامل زبان فارسی می‌کنند.

چگونه می‌توانم نسبت به خرید یک کتاب زبان آموزی پیش دبستانی مناسب اقدام کنم؟

برای خرید یک کتاب زبان آموزی پیش دبستانی مناسب کافی است کتاب مورد نظرتان را از فهرستی که در ادامه مشاهده می‌کنید انتخاب کرده و پس از پرداخت وجه، آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت