بهترین کتاب‌ کمک ‌درسی فیزیک دهم ریاضی

معرفی بهترین منابع کمک ‌درسی فیزیک دهم ریاضی

درس فیزیک یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین دروس رشته ریاضی است. فیزیک دهم آغاز آشنایی دانش‌آموز با مباحث پیچیده و بنیادی درس فیزیک است که این شناخت مستلزم محاسبات قوی و درک عمیق مباحث می‌باشد. نوع آموزش دانش‌آموز، نگرش وی نسبت به درس فیزیک و قوانین حاکم بر طبیعت را شکل می‌دهد.

از سوی دیگر درس فیزیک دهم حدود 25 درصد سؤالات کنکور سراسری را در خود جای داده است. بنابراین دانش آموزان علاوه بر تسلط بر کتاب درسی فیزیک دهم ریاضی استفاده از کتاب کمک درسی فیزیک دهم ریاضی را باید در دستور کار خود قرار دهند.


بهترین کتاب های تست فیزیک دهم ریاضی

کتاب های تست فیزیک دهم ریاضی، کتاب‌هایی متشکل از سؤالات چهارگزینه‌ای که در راستای آماده‌سازی دانش‌آموزان با سؤالات آزمون سراسری و افزایش مهارت تست‌زنی آن‌ها تألیف می‌شوند. در این قسمت 3 عنوان از بهترین کتاب‌های تست فیزیک دهم ریاضی را معرفی می‌کنیم.

کتاب تست فیزیک دهم ریاضی خیلی سبز

کتاب حاضر شامل درس‌نامه‌های مختصر و کاربردی با پوشش کامل مباحث کتاب درسی همراه با ارائه نکات کلیدی، سؤالات چهارگزینه‌ای، آزمون‌های جامع، تست‌های سری Z برای آشنایی با سؤالات سخت کنکور و نیز مرور نموداری در انتهای هر درس می‌باشد.

تمام پرسش‌های تستی دارنده‌ی پاسخنامه تشریحی است که علاوه بر ارائه‌ی توضیحات مفصل در مورد گزینه صحیح، به شرح علت رد شدن سایر گزینه‌ها با می‌پردازد.

تست فیزیک دهم ریاضی خیلی سبز
ویژگی‌های کتاب تست فیزیک دهم ریاضی خیلی سبز
  • درسنامه مفصل و کامل
  • تست‌های کنکوری و تالیفی
  • پاسخنامه تشریحی

کتاب میکرو فیزیک دهم ریاضی گاج

کتاب میکرو فیزیک دهم ریاضی گاج از مجموعه کتاب های میکرو گاج شامل آموزش کامل کلیه‌ی نکات و مباحث درس فیزیک دهم ریاضی است که به‌منظور درک کامل مفاهیم درس فیزیک و افزایش مهارت تست‌زنی دانش‌آموزان به تألیف رسیده است.

کتاب میکرو فیزیک دهم
ویژگی‌های کتاب میکرو فیزیک دهم ریاضی
  • درسنامه کامل
  • تست های فراوان
  • پاسخ‌های روان

کتاب تست فیزیک دهم ریاضی نشر الگو

درس‌نامه‌های کامل منطبق با مباحث کتاب درسی به همراه توضیحات جامع برای فهم بهتر مباحث، پرسش‌های چهارگزینه‌ای متنوع، ارائه ترفندهای محاسباتی حل مسائل فیزیک، آزمون‌های سنجش توانایی و مهارت و پاسخنامه تشریحی، از ویژگی‌های اصلی این کتاب بشمار می‌روند.

معرفی بهترین منابع کمک ‌درسی فیزیک دهم ریاضی
ویژگی‌های کتاب تست فیزیک دهم ریاضی الگو
  • درسنامه منطبق با کتاب درسی فیزیک دهم تجربی
  • تست های سطح دوم علاوه بر تست‌های استاندارد
  • پاسخنامه تشریحی

مقایسه کتاب‌های تست فیزیک دهم ریاضی

نام کتابتعداد تستتعداد صفحه
تست فیزیک دهم خیلی سبز1493463
میکرو فیزیک دهم گاج1179485
تست فیزیک دهم نشر الگو1700488

بهترین کتاب ‌های کمک ‌آموزشی فیزیک دهم ریاضی

درس فیزیک یکی از دروس پیچیده دوره متوسطه است که یادگیری آن مستلزم تلاش، تمرین و تکرار مباحث، فرمول‌ها و مسائل است. کتاب کمک ‌درسی برتر فیزیک، کتاب‌هایی هستند که با توضیح کلیه نکات ریزودرشت کتاب، تکنیک‌های آموزشی خاص و حل تمرین‌های متنوع بتوانند مانند معلم، دانش‌آموز را در مسیر آموزش صحیح یاری نماید.

این کتاب‌ها دارای کاربردهای متنوعی هستند و بسته به محتوا و نیاز دانش‌آموزان، به گروه‌های مختلفی همچون کتاب های کار، کتاب های تست، کتاب های نمونه سؤال امتحانی و کتاب های آموزشی دسته‌بندی می‌شوند.

کتاب شگفت انگیز فیزیک دهم ریاضی

کتاب آموزش شگفت انگیز فیزیک دهم ریاضی خیلی سبز، درصدد برآمده تا با ارائه‌ی درسنامه‌ای روان و ساده و در عین حال کامل، دانش‌آموزان را در یادگیری بی‌دغدغه یاری رساند.

شگفت فیزیک دهم

کتاب سیر تا پیاز فیزیک دهم ریاضی گاج

کتاب سیر تا پیاز فیزیک دهم ریاضی انتشارات گاج، به سبب آموزش مباحث و پوشش تمامی مطالب کتاب درسی فیزیک دهم ریاضی، منبع کمک درسی جامعی برای دانش‌آموزانی است که به دنبال آموزش بهتر و درک عمیق‌تر مباحث کتاب درسی هستند.

سیر فیزیک دهم

کتاب ماجراهای من و درسام فیزیک دهم ریاضی خیلی سبز

کتاب حاضر، شامل درس‌نامه‌های جامع آموزشی با پوشش دادن کامل مباحث کتاب درسی همراه با تمارین، پرسشها و مثال‌های کاربردی گوناگون، نمونه سؤالات امتحانی، نمونه آزمون‌های درسی و پاسخ‌نامه تشریحی دقیق است و یکی از بهترین کتاب‌ های کمک ‌آموزشی فیزیک دهم ریاضی بشمار می‌رد.

ماجرا فیزیک دهم

مطالعه‌ی بیشتر: معرفی بهترین کتاب های کمک ‌درسی زبان انگلیسی دهم


سایر کتاب های کمک درسی فیزیک دهم ریاضی

معرفی بهترین منابع کمک ‌درسی فیزیک دهم ریاضی

در این مقاله به معرفی بهترین کتاب ‌های کمک‌ درسی فیزیک دهم ریاضی پرداختیم. فروشگاه اینترنتی کتابانه یکی از بهترین منابع خرید اینترنتی کتاب‌ های کمک آموزشی است که امکان دسترسی آسان به کتاب های کمک آموزشی برتر فیزیک دهم ریاضی را برای شما فراهم ساخته است.

 همکاران ما در سایت فروش اینترنتی کتاب کتابانه آمادۀ شنیدن نظرات و تجربه‌های شما در زمینه‌ی استفاده از کتاب های کمک درسی فیزیک دهم ریاضی هستند. نظرات شما ما را در ارائه بهترین محصولات و رفع کمبودها یاری می‌رساند.

کتاب های دهم ریاضی

بررسی فیزیک ریاضی خیلی سبز

بررسی فیزیک ریاضی میکرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت