خرید مجموعه کتاب داستان های پیامبران و امامان

معرفی بهترین مجموعه کتاب های داستان پیامبران و امامان

برای آشنایی کودکان و نوجوانان با زندگی و سرگذشت پیامبران و امامان لازم است که آنها در مورد این بزرگواران مطالعه و تحقیق کنند. معمولا کتاب‌هایی که در مورد امامان و پیامبران نوشته شده است بسیار سنگین و خواندنشان برای این گروه سنی سخت و غیرقابل درک می‌باشد به همین دلیل برخی نویسندگان و ناشران کتاب‌های داستان کودک و نوجوان، برآن شدند تا به شکل قصه این مطالب را ارائه و تالیف کنند.


اهمیت مطالعه ی بهترین کتاب های داستان پیامبران و امامان برای کودک و نوجوان

زندگی رهبران دینی ما سرشار از آموزه‌هایی است که بی شک به کودکان و نوجوانان کمک می‌کند تا درست‌تر و سالم‌تر زندگی کنند پس مطالعه‌ی داستان زندگی پیامبران و امامان و چگونگی رفتار و منش ‌شان راهنمای کاملی برای فرزندانمان خواهد بود.

4 مجموعه از بهترین کتاب های داستان پیامبران و امامان

در این مقاله لیستی از بهترین مجموعه کتاب‌های داستان پیامبران و امامان ارائه شده و علاقه‌مندان برای مشاهده و خرید اینترنتی کتاب‌های مذهبی می‌توانند به سایت فروشگاه کتابانه مراجعه نمایند.


معرفی بهترین مجموعه کتاب های داستان پیامبران و امامان

مجموعه کتاب 14 قصه 14 معصوم

این مجموعه از بهترین کتاب های داستان پیامبران وامامان توسط انتشارات قدیانی در 14 جلد به چاپ رسیده که در هر جلد به زندگی یکی از 14 معصوم پرداخته است. هر داستان با تولد، محل زندگی، نام پدر و مادر و … آغاز می‌شود و در ادامه داستانی از زندگی پر فراز و نشیب آن بزرگواران ارائه می‌گردد.


معرفی بهترین مجموعه کتاب های داستان پیامبران و امامان

مجموعه کتاب من اهل بیت را دوست دارم

این مجموعه از بهترین کتاب‌های داستان پیامبران و امامان می‌باشد که توسط نشر جمال به چاپ رسیده است.در هر جلد به زندگی اهل بیت، پیامبر و سیره‌ی عملی آن‌ها پرداخته و با بیان جنبه‌های تاریخی دوران حیات ، مقام معنوی و افکار و اندیشه‌های آن بزرگواران، کودکان را با ابعاد مهم زندگی، شخصیتی و دیدگاه‌های آن‌ها آشنا می‌سازد. در پایان هر جلد اطلاعاتی از قبیل نام، القاب و کنیه ها، زمان و محل تولد و شهادت اهل بیت اشاره شده و تعدادی از احادیث گهربار و مشهور آنان برای بهره‌ی هرچه بیشتر ارائه گردیده است.


مطالعه بیشتر: آشنایی با 4 مجموعه کتاب علمی نوجوان


معرفی بهترین مجموعه کتاب های داستان پیامبران و امامان

مجموعه کتاب ستاره های دوست داشتنی

این اثر از بهترین مجموعه کتاب‌های داستان پیامبران وامامان می‌باشد که توسط انتشارات شهرقلم به چاپ رسیده است. داستان‌های این مجموعه برگرفته از زندگی امامان معصوم در 14 جلد تالیف شده است، که به زبانی ساده و روان برای کودکان و نوجوانان نگاشته شده است.


معرفی بهترین مجموعه کتاب های داستان پیامبران و امامان

مجموعه کتاب همراه با معصومین

این اثر از بهترین مجموعه کتاب‌های داستان پیامبران و امامان می‌باشد که توسط انتشارات قدیانی به چاپ رسیده است. این مجموعه در جلدهای مختلف داستان‌هایی پندآموز از امامان و معصومین را برای گروه سنی ب و ج روایت می‌کند و نوجوانان را با شیوه‌ی فکری و عملی آن بزرگوران آشنا می‌سازد.


معرفی بهترین مجموعه کتاب های داستان پیامبران و امامان

مجموعه کتاب قصه های پیامبران

این مجموعه از بهترین کتاب‌های داستان پیامبران و امامان از نشر جمال می‌باشد که مسائل مذهبی، دینی و اسلامی را با ساده‌ترین جملات به همراه تصاویر زیبای رنگی برای مخاطب خود بازگو می‌کند. مطالعه‌ی داستان‌های دینی و مذهبی علاوه بر آموزش غیرمستقیم شیوه‌ی درست زندگی و شناخت راه درست از بیراهه، تاثیر چشمگیری در رشد زندگی معنوی و خلاقیت دینی کودکان و نوجوانان دارد که باید از دوران کودکی مورد توجه والدین و مربیان آموزشی قرار گیرد.


معرفی بهترین مجموعه کتاب های داستان پیامبران و امامان

کتاب راه و چاه

این کتاب از بهترین کتاب های داستان پیامبران و امامان از نشر طلایی می‌باشد و مجموعه‌ای از چندین داستان نسبتا کوتاه در رابطه با زندگی پیامبرانی مانند یوسف، یونس، شعیب، ایوب، صالح، نوح، آدم، هود، ابراهیم، اسماعیل، موسی، قارون، داوود، لقمان، سلیمان، عیسی، زکریا است. همچنین برخی داستان‌های دیگر آمده در این کتاب در رابطه با اتفاقات مهم و عبرت‌انگیزی است که در قرآن به آن اشاره شده است از جمله آفرینش، داستان اصحاب فیل، ذوالقرنین، سه باغ، هابیل و قابیل و داستان اصحاب غار، که در قالب یک مجموعه داستان برای کودکان و نوجوانان در این کتاب گردآوری شده‌اند.


این مقاله توسط کارشناسان کتابانه نوشته شده است تا کودکان و نوجوانان را با کتاب‌های مذهبی، زندگینامه، سیرت پیامبران و معصومین دینی آشنا سازد تا راه و روش زندگی آنها راهنمای کاملی برای فرزندانمان باشد. +

1 Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت