loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
  1. خانه
  2. محصولات

دکتر ایرج نوروش

ایرج نوروش کیست؟ دکتر ایرج نوروش از اساتید برجسته‌ی دانشگاه و مؤلفان فرهیخته کتاب های رشته حسابداری در ایران است. ایشان سومین استاد تمام حسابداری ایران بعد از دکتر محمد نمازی و دکتر محسن دستگیر هستند و کتاب‌ها و مقالات بسیاری را در این حوزه به تالیف رسانده‌اند. در ادامه به معرفی آثار و بیوگرافی ایرج نوروش خواهیم پرداخت.زندگینامه‌ی ایرج نوروش دکتر ایرج نوروش در سال 1323 در تهران متولد شد. تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در مدارس …
اطلاعات بیشتر
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
13 کالا

ایرج نوروش کیست؟

دکتر ایرج نوروش از اساتید برجسته‌ی دانشگاه و مؤلفان فرهیخته کتاب های رشته حسابداری در ایران است. ایشان سومین استاد تمام حسابداری ایران بعد از دکتر محمد نمازی و دکتر محسن دستگیر هستند و کتاب‌ها و مقالات بسیاری را در این حوزه به تالیف رسانده‌اند. در ادامه به معرفی آثار و بیوگرافی ایرج نوروش خواهیم پرداخت. زندگینامه ایرج نوروش

زندگینامه‌ی ایرج نوروش

دکتر ایرج نوروش در سال 1323 در تهران متولد شد. تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در مدارس فیروزکوهی، ادیب و هدف تهران گذراند. از آنجاییکه از نوجوانی به پزشکی علاقه‌مند بود، پس از اخذ دیپلم، برای مدتی در رشته پزشکی دانشگاه شهید بهشتی (ملی سابق) تحصیل کرد، اما کمی بعد پزشکی رها کرد و در سال 1348برای ادامه‌ی تحصیل راهی آمریکا شد. به سبب اهمیت حسابداری و وجود فرصت‌های شغلی بسیار این حوزه در آمریکا، تحصیل در رشته‌ی حسابداری را انتخاب کرد. دوره‌ی کارشناسی و کارشناسی ارشد حسابداری را به ترتیب در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در سن خوزه و  دانشگاه ایالتی گلدن گیت سانفرانسیسکو سپری کرد. در سال 1353 به ایران بازگشت و ازدواج کرد. عدم تمایل همسرش به مهاجرت به آمریکا باعث شد که تحصیل در آمریکا را رها کرده و برای همیشه در ایران بماند. دکتر ایرج نوروش پس از بازگشت به ایران در مشاغل متعدد مرتبط با حسابداری فعالیت کرد. همچنین تحصیلاتش را تا مقطع دکترای حسابداری در دانشگاه تهران ادامه داد. پس از پایان تحصیلات به مدت 35 سال به تدریس علوم حسابداری در دانشکده علوم اداری و مدیریت بازرگانی (دانشکده مدیریت فعلی) دانشگاه تهران پرداخت.
مطالعه بیشتر: زندگینامه و آثار جمشید اسکندری
دکتر ایرج نوروش کتاب‌ها و مقالات بسیاری را در در حوزه‌ی علوم حسابداری تالیف و ترجمه نموده است. بسیاری از مقالات ایشان در نشریات معتبر داخلی و خارجی به چاپ رسیده است. از آثار ایرج نوروش می‌توان به اصول حسابداری 1، 2 و 3، حسابداری مالی، حسابداری میانه، مروری جامع بر حسابداری صنعتی، مروری جامع بر حسابرسی و... اشاره نمود. ایرج نوروش دکتر ایرج نوروش چندی پیش به مرتبه علمی استادی در حسابداری نائل شدند. این مرتبه علمی قبل از ایشان به دکتر محمد نمازی از دانشگاه شیراز  و دکتر محسن دستگیر از دانشگاه چمران اهواز اختصاص یافته بود.

فعالیت های ایرج نوروش

دکتر ایرج نوروش علاوه بر تدریس در دانشگاه، دارای سابقه‌ی فعالیت در سمت‌هایی نظیر مدیریت گروه حسابداری، سرپرست تحصیلات تکمیلی دانشکده مدیریت، سردبیر و عضو هیئت تحریریه مجله حسابداری و حسابرسی، نمایندگی دانشکده مدیریت در هیات ممیزه دانشگاه تهران و استاد مدعو در دانشگاه گرین ایچ لندن فعالیت داشته است. از دیگر سوابق اجرایی ایشان می‌توان به مدیریت مالی شرکت جانسون اند جانسون ایران، سرپرست حسابرسی در مؤسسه حسابرسی پرایس واتر هاوس، مشاوره مدیریت و طراح سیستم مؤسسه وی اند مری، مشاور مدیر عامل سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، کارشناس و مشاور بورس اوراق بهادار تهران، مشاور کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و عضویت در انجمن حسابداری ایران اشاره کرد.

کتاب های ایرج نوروش

  • کتاب مروری جامع بر حسابداری مالی
  • کتاب حسابداری میانه
  • کتاب اصول حسابداری
  • کتاب حسابداری صنعتی 
  • کتاب حسابداری بهای تمام شده
  • کتاب حسابداری شرکتها 
  • کتاب حسابداری مدیریت
  • کتاب مروری جامع بر حسابرسی
  • کتاب مروری جامع بر حسابداری مالی و صنعتی
خرید کتاب های ایرج نوروش

خرید کتاب های ایرج نوروش از کتابانه

فروشگاه اینترنتی کتابانه مرجعی کامل و مورداعتماد برای دسترسی آسان مخاطبان به انواع کتاب‌ با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت است. برای مشاهده و خرید کلیه‌ی آثار ایرج نوروش می‌توانید به کتابانه مراجعه نمایید و ضمن دسترسی سریع و آسان به مجموعه کاملی از آثار این نویسنده‌ی توانا، از تخفیفات و سایر خدمات ما بهره‌مند شوید. با خرید از کتابانه کتاب‌های مورد‌نظر خود را در سریع‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت بسته‌بندی  در محل دلخواه تحویل بگیرید.
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل