loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

سوالات پرتکرار

به دلیل امکان مقایسه آسان، بررسی بهتر و همچنین خریدی با قیمت مقرون به صرفه، خرید اینترنتی راهی مناسب برای تهیه کتاب های کمک درسی محسوب می‌شود.
در واقع می‌توان گفت کتاب‌های آموزشی یا کمک درسی و فیلم‌های آموزشی یاری رسان تحصیلی هم برای دانش‌آموزان و هم برای والدینشان محسوب می‌شوند.
از بین ناشران برتر و فعال حوزه کمک آموزشی می‌توان به انتشارات‌های قلم‌چی، خیلی سبز، گاج، مبتکران، الگو، کلاغ سپید، کاگو، مهروماه و منتشران اشاره کرد.
کتاب آموزش  باید به خوبی کلیه مطالب درسی را پوشش دهد. دارای مثال و تمرین‌های فراوانی باشد. نمونه سؤالات امتحانی استاندارد و انواع تیپ سؤالات نیز در آن‌ها بررسی شود.
.

اهمیت کتاب های کمک درسی

آموزش یکی از اساسی‌ترین موضوعات دنیای امروز است؛ چرا که تاثیر مستقیم در پرورش آینده‌سازان هر کشور دارد. اولین مرجع آموزش علمی و تحصیلی، مدارس هستند و آنچه که باعث بالا رفتن سطح علمی دانش‌آموزان می‌شود، چگونگی آموزش مطالب می‌باشد. هر چه این آموزش‌ها مفهومی‌تر باشند و با تکرار و تمرین همراه شوند نتایج بهتری را در بر خواهند داشت؛ به همین خاطر افراد برای درک بهتر مطالب سراغ ابزارهای مختلف کمک آموزشی مثل فیلم و کتاب کمک درسی می‌روند تا نتایج بهتری را در دوره‌ی تحصیلی کسب نمایند. در واقع می‌توان گفت کتاب‌های آموزشی یا کمک درسی و فیلم‌های آموزشی یاری رسان تحصیلی هم برای دانش‌آموزان و هم برای والدینشان محسوب می‌شوند.

خرید کتاب کمک درسی

خرید کتاب کمک درسی و تاثیر آن در یادگیری دانش‌آموزان

یکی از ابزارهای آموزشی که می‌توان گفت به راحتی در دسترس است و برای دانش‌آموزان و والدین‌شان امکان استفاده از آن محیاست کتاب‌های آموزشی هستند که به شکل‌های مختلف درسنامه، کار، تست ارائه می‌شوند. هدف از کتاب‌هایی که به شکل درسنامه در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد آموزش به شکلی ساده‌تر و کاربردی‌تر می‌باشد. چرا که در اغلب این کتاب‌ها مطالب به شکل دسته‌بندی شده و با ساختاری خاص چیده شده‌اند تا دانش‌آموز مطالب را پله پله بیاموزد، دسته‌ی دیگری از این کتاب‌ها به عنوان کتاب کار ارائه شده‌اند و در ابتدای آنها توضیحات مختصری در مورد درس آورده شده و در ادامه تمرینات با همان موضوع قرار داده شده تا دانش‌آموزان با حل آنها مطالبی را که در مدرسه آموخته‌اند در ذهن تثبیت کنند. برخی از این کتاب‌های کمک درسی با دسته بندی کردن تمرین‌ها از آسان به سخت دانش‌آموز را ترغیب می‌کنند تا از ذهن خود بیشتر استفاده نمایند. دسته‌ی دیگری از این کتاب‌ها نیز برای دانش‌آموزان مستعد طراحی و ارائه شده‌اند که دارای مطالب گسترده‌تر و تمرین‌های سخت‌تر هستند و به عبارتی می‌توان گفت که مناسب دانش آموزان تیزهوش می‌باشند.

اهمیت آموزش با استفاده از کتاب کمک درسی

آموزش از جهات گوناگون دارای اهمیت است. نخست آن که کتاب‌های درسی به دلیل حجم محدود و همچنین ارائه مطالب و سرفصل‌های متعدد، فرصت کمی برای حل مثال‌ و تمرین‌های پرشمار دارد. در نتیجه، کتاب های آموزش می‌توانند به خوبی این مسئله را پوشش دهند. از طرفی دیگر باتوجه به اینکه مفاهیم و مباحث درسی برای دانش‌آموزان جدید و نو محسوب می‌شود؛ لذا برای تسلط و یادگیری هرچه بهتر، باید آن را تکرار و تمرین نمایند. بهترین کتاب های کمک درسی به دلیل داشتن تمرین‌های مختلف در این زمینه بسیار کمک‌کننده هستند. ضمن آنکه نکات تکمیلی را نیز به خوبی پوشش می‌دهند. علاوه بر این موارد، یکی از دلایل موفقیت و کسب نمره بالا در امتحانات، آشنایی با تیپ سؤالات متنوع و مختلف است. اغلب کتاب های کمک آموزشی سعی کرده‌اند تا اکثر تیپ سؤالات امتحانی را به همراه نمونه سؤالات پایان‌ترم ارائه نمایند. در نتیجه کتاب های کمک آموزشی برای آزمون‌های مدرسه و کسب نمره بالا نیز بسیار مؤثرند. کتاب هایی نظیر کتاب های سه بعدی نشر الگو، کتاب های پیشتاز خیلی سبز، کتاب های سیر تا پیاز گاج، کتاب ماجراهای من و درسام خیلی سبز، کتاب های پرسمان گاج، کتاب های فضایی مهروماه، کتاب های ریاضی کامل جویا مجد، کتاب های آموزش شگفت انگیز خیلی سبز و... از جمله‌ی این کتاب ها هستند. بهترین ناشران کتاب‌های کمک درسی در بین کتاب‌های موجود در بازار برخی به خاطر روش تدریس و نوع ارائه‌ی تمرین و یا هدف آموزشی‌ که دنبال می‌کنند بسیار درخشیده‌اند چرا که بسیاری از دانش‌آموزان با مطالعه‌ی این کتاب‌ها به موفقیت لازم در آن دوره‌ی تحصیلی یا ورود به مدارسی با سطح علمی بالاتر دست یافته‌اند. مثلا در بین کتاب‌های کمک درسی انتشارات خیلی سبز به خاطر روان بودن نوع آموزش مطالب به عنوان درسنامه و درصد خطاهای کمتر بین موارد آموزشی و پاسخ تمرین‌های ارائه شده از طرفداران زیادی برخوردار است. کتاب‌های انتشارات گاج نیز به خاطر تنوع در کتاب‌هایی که روانه بازار کرده است به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های کمک درسی تبدیل شده‌اند؛ مثلا کتاب‌هایی با دسته‌بندی کتاب های میکرو گاج، کتاب های میکرو طلایی گاج، کتاب های سیر تا پیاز گاج، کتاب های EQ (ای کیو) گاج، کتاب های IQ (آی کیو) گاج و کتاب های پرسمان گاج که هر یک روند آموزشی خاص خود را دنبال می‌کنند به همین خاطر دانش‌آموزان با توجه به نیاز خود می‌توانند دست به انتخاب بزنند و رفع احتیاج نمایند. انتشارات مهروماه نیز به عنوان یکی از ناشران کتاب‌های کمک درسی در زمینه‌ی کتاب‌های تیزهوشان از بهترین‌هاست. ناشران فعال در عرصه‌ی کتاب‌های کمک درسی بسیارند؛ از جمله‌ی آنها می‌توان از انتشارات قلم چی، انتشارات مبتکران، نشر الگو، انتشارات فارآزمون، انتشارات خوشخوان، انتشارات تخته سیاه، نشر گل واژه، انتشارات واله، انتشارات گامی تا فرزانگان، انتشارات جویا مجد، انتشارات منتشران و ... نام برد.

خرید کتاب کمک آموزشی در رشته‌های مختلف تحصیلی

در بین ناشران کتاب های کمک آموزشی و کمک درسی، هستند ناشرانی که اختصاصا به یک رشته‌ی تحصیلی متمرکزند؛ به عنوان مثال انتشارات مشاوران آموزش یکی از فعالان درعرصه‌ی چاپ کتاب‌های آموزشی و سوالات چهار گزینه‌ای مربوط به کنکور رشته‌‌ی علوم انسانی می‌باشد و در بین دانش‌آموختگان این رشته‌ بسیار پرطرفدار می‌باشد؛ همچنین انتشارات اخوان و چهارخونه در زمینه‌ی چاپ کتاب‌های کارودانش، فنی‌ و حرفه‌ای فعال هستند و در بین کسانی که در رشته‌های مربوط به این گروه تحصیلی مثل حسابداری، کامپیوتر، برق و ... تحصیل می‌کنند شناخته شده‌اند. انتشارات پویش اندیشه خوارزمی نیز کتاب‌هایش را فقط به دوره‌ی اول تحصیلی اختصاص داده است و فعالیتش در راستای افزایش بار علمی در همین دوره است. یکی از ویژگی‌های ناشرانی که در یک رشته و یا درس فعالیت می‌کنند این است که به شکل جامع و تمام عیار می‌توانند مطالب و نکات آموزشی را پوشش دهند.

خرید آنلاین کتاب کمک درسی در کتابانه با تخفیف و قیمت عالی

یکی از راههای خرید کتاب‌های آموزشی و کار، خرید به صورت اینترنتی و از راه دور می‌باشد که در دنیای امروز بسیار پرطرفدار است؛ به همین خاطر فروشگاه اینترنتی کتابانه بخشی از سایت خود را به فروش کتاب‌های کمک درسی در تمامی مقاطع تحصیلی از ابتدایی تا دبیرستان و حتی کنکور اختصاص داده است و از ویژگی‌های مهم و قابل ذکر آن اینست که هر کتاب به شکل کامل معرفی شده است؛ یعنی مراجعه کننده می‌تواند با خواندن مطالب ارائه شده در بخش معرفی کتاب بسته به نیاز خود کتاب مورد نظرش را انتخاب کرده و از منزل یا محل کار تهیه نماید. آنچه که سبب شاخص‌تر شدن خرید آنلاین از فروشگاه کتابانه نسبت به سایت‌های دیگر می‌باشد درصد تخفیف ارائه شده در فروش کتاب‌های کمک درسی می‌باشد یعنی کتاب‌ها با مبلغ 20 درصد کمتر نسبت به آنچه روی کتاب درج شده است به فروش می‌رسد. کتاب درسی

.
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل